Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
čavte nevie mi niekto poradiť mam jawu 350- 639 a ked ma tak 1200 otačiek tak mi svieti dobijanie stale a zhasne pri nejakych 1800 otačiek ale taky volnobeh mať nemožem a ked mam zapnute svetla a zastavim niekde na križovatke tak mi ide skapať motor lebo všetko začne isť len na baterku neviem či by pomohlo vymenit regler lebo ked som to meral tak pri otačkach 1200 ma tak 12.5 V iba tak neviem ale pri vätšich otačkach okolo 3000 ma aj 16 V neviem čo stym elektrika je pre mna neznama |
nevie mikto poradiť stym dobijanim? lebo stale mam stym problem nemožem ani svetla zasvietit |
čo tak skusiť vyhľadávač v pravo hore? Už sa to tu riešilo viac krát |
na JAWA zapalovanie existuje jedno jedine spolahlive riesenie s nazvom VAPE. |
najprv prekontroluj vodice, ci niesu niekde uvolnene, alebo zaoxidovane. a potom stav uhlikov budenia rotora, a vymen regulator. regulator klasika S120. ak nepomoze, tak to moze byt uz len diodovy mostik. |
Mal som kedysi 3 350 a uzil som si so zapalovanim svoje.Velmi casta zavada je spojenie uhlikov medzi sebou prachom z uhlikov.Odpojis tusim 2 kable z uhlikov a odsrobujes 2 sroby a vyberies drziak uhlikov.Vycisti priestor medzi uhlikami.Dalsi velmi casty problem je diodovy mostik ,konkretne uvolnene zacinovane spoje.Casty problem byva zoxidovana kostra a vadny regulator. |
no regulator som vymenil z felicie aj nove uhliky som kupoval a nepomohlo poskušam to ešte počistit a tiediody to kde najdem a ako to vyzera? |
no to neviem ze kde to najdes, ale zo statora alternatora(z toho vinutia) idu 3 kable, najcastejsie su rovnakej farby.su to fazove vodice L1,L2,L3, tie idu prave do toho mostika, takze ich sleduj, a tam kde koncia, tak to je diodovy mostik. prekontroluj aj ostatne vodice na tom mostiku, a vsetky spajkovane spoje, ak nepomoze, tak merat diody. |
mal som 640tku,diodovy mostik by mal byt tusim pod sedackou pod tymi bocnymi krytmi,pri regulatori,asi 2 krat sa mi stalo ze sa od vybracii,povolil cinovy spoj diody,stacilo precinovat a zas to dobijalo normalne |
no tak dnes som to rozobral a čo je ten diodovy mostik tak tam som mal jeden kontakt uplne roztaveny veniem či to skladať alebo to kupiť cele nove a dali by sa kupiť le tie diody ? |
jasne ze sa daju kupit aj zvlast. pohladaj co je nanich napisane, a ked sa ale rozhodnes to kupovat nove, tak zvaz aj tuto moznost. |
Apad a to čo si tu dal to ked pokupim tak mi to pojde ? to len nalepim tu pastu na chladič zapojim a malo by to šlapa či? |
jasnacka, je to 3F diodovy mostik z tak vysokym zavern ym napatim, je aj zvarat kludne mozes bez odpajania baterie. mas tam 5 vyvodov.3 su oznacene takov vlnovkov(sinus) tam priojis tie tri vodice od alternatora. no a +, a - hadam hovoria sami zaseba. vyvrtas dieru M5 do chladica, natres pastov chladic aj mostik, zoskrutkujes , niekam ho rozumne umiestnis, a jazdis. |
tak to budem hadam vedieť už som si to aj objednal všetko ked pride budem montovať |
Toto je lacnejšie riešenie |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 26486 | Včera: 178803