Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím, aké máte skúsenosti s Dyno jet sadou? Ja nad tým rozmýšľam, údajne lepší priebeh výkonu a menšia spotreba. I keď to o tej spotrebe sa mi akosi nezdá. Má to niekto v moto? Upravené 1 krát. Naposledy upravil miob (03.05.2011 21:02) |
no nizsia spotreba? asi nie |
Vela to pomože,krivku naozaj upraví a spotreba je menšia. |
motoexcite to co pises je blbost. MUSIS pouzit ladak aj k&n filter. Bez obi dvoch veci budes mat priliz bohatu zmes. Precitaj si manual tam to mas jasne napisane. Neviem ako by sa dalo experimentovat pri vymene ihly a trisiek. |
Dando, nebolo jasne povedane o aku moto a aky Dynojet kit ide. Motoexite mal zjavne na mysli PowerCommander 3 alebo 5 a tie sa pouzivaju na doladenie map cize softwareu u supersportovych motocyklov a tam nie je potreba vymeny vyfuku popripade filtra aj ked je to lepsie s ladenimy race komponentmi. |
no gsx400-vke z 88-eho bude powercomander a mapy asi na dve veci. |
dando a to je presne to čo som napísal!!! |
..fuuu DANDO ..napisat Alinovi ze pise blbosti ked ide o servis moto...ty musis byt iny znalec a musis sa neskutocne vyznat ked si toto dovolis...no a podla pravopisu pochybujem ze si vies ten navod vobec precitat spravne...dlho som tu nebol ale vidim ze "..." su tu stale... |
misik: a mozes nam prosim ta povedat v com sa dando myli? To ze ty uctivas nejaku modlu, to este neznamena, ze je to boh. |
nemusim byt znalec, ja som si ten kit kupil a aj skusal. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (04.05.2011 10:16) |
BT1100 orig.hlavna tryska 128,5 - pri KN+airbox tun. a vyfukoch sme museli pouzit az 150ku, |
spike> zabudol si napisat ake trisky osahoval ten kit, aby bolo jasne vidiet ci sa daju pouzit pri origo sani a vyfuku. |
takze by som sa poopravil, motoexcite mal pravdu ze sa da pouzit aj origo sanie a vyfuk, cim sa mu za svoje vyroky ospravedlnujem. Da sa to ale pouzit IBA pri stage 1 kite. Su to take malo upravene kity pre origo sanie a vyfuk. Ja som mal tu cest iba s stage 2, a stage 3 kitmi ktore su viac upravene lebo stage 1 kity skoro nic nerobia. Stage 2 kity musia mat otvoreny airbox a stage 3 kity musia mat otvorene sanie a vyfuk. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (04.05.2011 10:45) |
dando - kit obsahoval male trysky max130, ale sanie bolo zmenene - otvorene+ kn, |
celkom zaujímavá, hneď mám v tom o čosi jasnejšie. Jedná sa o moju druhú moto, GSX 750 ´01. O Dyno jet sade zatiaľ počúvam iba v dobrom tak by som to rád skúsil. Otvorený výfuk mám, sanie je origo. Tiež by ma zaujímalo či po aplikácii Dyno Jetu (+ veci okolo toho) a následnom nasadení dB killera sa nejako zásadne rozhodí naladenie motora. |
Dynojet je predsa firma ktora to vyraba, kit je iny pre kazdu motorku, pre striekacky sa jedna o power commander do ktoreho sa daju stiahnut palivove mapy na kazdy model, odporuca sa mat high-flow vzduchovy filter a otvoreny vyfuk nemusi byt kompletny system ale odporuca sa. Standardne sa iba upravi zmes, tym sa zrychli nabeh do otacok. Pridanim paliva sa chladia palivove komory cim trocha klesne spotreba (viem neznie to moc logicky ale tak to je) najlepsie je to ale dokonale nastavit na brzde, kazdy vyfuk pracuje na kazdej motorke inac ( akrapovic, leo vince atd) ja mam na svojej R1 dynojet kit na karburatory ktory sme este kvoli Leo Vince custom vyfuku nastavovali na brzde, spalovacie komory boli stale velmi horuce tak sme tam dali vacsie trysky a teraz ide ako po masle, aj zvuk ma uplne iny. Nastavoval mi to chlapik tu v Irsku co robi motorky na roadracing NW200 aj TT. |
však kto ešte do teraz nevolá nákladné autá "tatrovky"...aj to je iba firma ktorá to vyrába...preto volám sadu na pretryskovanie "Dynojet" . Moja moto má pre mňa výkonu dosť, no rád by som vyhladil výk. krivku a zmenil spotrebu (k lepšiemu - v cestovných režimoch jazdy), hlavne preto sa o tie vaše skúsenosti s Dynojetom zaujímam. |
to neviem ale mal to cele prespikovane pocitacom, ale urcite odporucam dynojet stoji uz ale za to mat tam aj ten vyfuk a nejaky hi flow vzduchovy filter aby to dobre fungovalo, bude ti to lepsie ist do otaciek a lepsia bude aj odozva plynu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 67063 | Včera: 193241