Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Aké sú výhody eloxovaného hliníka oproti polyamidu (nylon) ? |
oprava: polyamid by mal byť silon a silon lepšie absorbuje náraz, bude to zrejme lepšia voľba ..... padať sa nechystám ale aj tak |
myslím si, že silon aj skôr zastaví motorku, ale zoderie sa rýchlejšie. |
tak vždy lepšie zodrať padák za pár šupov ako kapoty.... testovať neplánujem ale pre lepší pocit no |
Na mojej predchádzajúcej moto som mal silonové a boli drahšie ako hliníkové (napr. od RD moto). Boli aj dosť dlhé a hrubé. |
ak nejazdis okruhy tak ziadne padaky.zivotu nebezpecne |
gixerak : presne od RDmoto pozeram, silonove 54,- eloxovany hlinik 70,- |
Ja som mal Evotech. Tam bola cenovka presne naopak. |
richo : uz sa ti to stalo ? ja neviem, ked niekto padne tak je vacsinou uz hned mimo motorky a ide o to aby sa moto co najrychlejsie zastavila a padak ochranil ram a vacsinu kapoty nie ? ... ci myslim zle ? |
Nie, netestoval som ich. Ale na prvý pohľad vyzerali Evotech masívnejšie a aj krajšie. Tie RD sú ako na e-bay z číny |
Myslis kvalitativne nic moc ? Lebo neviem ake vybrat, mozno aj z Eresu nejake no najviac sa mi paci akurat ten jeden tvar co maju RDmoto. |
Kvalitu neviem posúdiť. Našťastie |
no to je len dobre |
Erik pri oboch typoch mas riziko ze paka ti pri pade viac poskodi ram ako pomoze proti osuchaniu. Ale myslim ze z materialoveho hladiska hlinik sa bude asi lahsie suchat, ale viac prenasat tlakove sily posobiace na padak, kdezto silon toho asi menej vydrzi, ale zasa utlmi to trocha |
rychlost asi 90 km/h, v zakrute auto, tak to polozil na bok a na trave to uz padakom "dobrzdil". |
doodec ja by som skor povedal ze silonovy sa bude lahsie zodierat a suchat, u hlinikoveho sa moze stat to ze sa zadrie o cestu a moto ti prehodi a poskodi este viac... |
Kawasti - jednoznacne silon. Ked padnes a bude sa moto suchat, tak silon ta dranim bude brzdit ale hlinnik sa bude len suchat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Cico (30.04.2011 7:42) |
toto ste nekukali? |
tie padaky som pred 2 tyzdnami vratil, rutan si myslel ze ked sedeli na K6-K7 tak budu sediet aj na K8 ale nesedeli... muselo by sa rezat z kapoty a kapoty nesedeli do tych dier v rame v mieste toho padaku skrz tu distancnu podlozku |
takto si ja predstavujem funkcny padak: |
No ja som testoval na ceste davno padaky valtermoto na gsx-r 600 Srad, to boli take male hlinikove co ledva trcali od kapoty. Padak vzdrzal kusok sa zdrel ale kapota sa nepolamala , samozrejme kapoty poskriabane. Pomohlo ale aj to ze som mal valtermota zavazicka na riadidlach aj male padaky na kyvke vzadu, ktore som pouzival aj na montazny stojan. Teraz mam na okruhovke masivne silonove ale tie su robene cisto na moju moto a su tak specialne tvarovane , ze aj zachadzaju hlbsie cize pri pade nie je az tak namahana ta sruba. Videl som na vlastne oci myslim, ze to bolo v brne ako ta sruba otrhla ten kus ramu aj so zavitom! cize ponaucenie stoji , ze cim kratsi je padak tym lepsie, i ked samozrejme poskriabes kapotu - ale nerozbijes. Ak hlinik tak valtermoto ak chces kombinaciu tak napr. toto : www.pptuning.cz/cs/produkty/padaky/polozka-40301 a najsamlepsie ale zas najskaredsie je si vyrobit vlastny zo silonu. Ak chces mozem odfotit ten moj silonovy ako je spravene to vybratie okolo sruby a ramu.A bolo to testovane viackrat. Inac hlavne co ti odporucam a tam ti nepomoze pri pade ani padak je karbonova ochrana krytu alternatora (na lavej strane) lebo to ti pri pade pukne , vytecie olej a ostanes stat. A dekel tiez nestoji male peniaze (nehovorim co stoji cievka (stator) a rotor). |
ope01 dik za siahodlhy prispevok, objednal som teda nakoniec z RDmoto tie silonove.... z kapoty by extremne vytrcat nemali.... ten kryt alternatora no fuha, to tiez nie je lacny spas...to ked uz tak komplet okrytovanie celho motora a to stoji 200 ecok.... myslim ze to vydrzim aj bez toho, nie sme tu na to aby sme padali ale jazdili |
kawasti: vzpomínám si, moc jsem se nepředvedl. Holt už vím, že k8 má jinou kapotáž než k7. nicméně úspěšně jsem ty padáky namontoval na k9 čtrnáct dní potom. je fakt, že aby se to nechalo tak jak to je, je nutné trošku upravit lem kapotáže, ale je to drobný zásah a majitel nebyl proti. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 166454 | Včera: 173046