Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Keď by som si kúpil FZ1 N bolo by to drahé spraviť na FZ1 fazer? Koľko cca € samozrejme najväčšie diely z búranej moto ak by bolo. Jasné že je lepšie hneď kúpiť fazer ale dajme tomu že teraz by som sa uspokojil aj s nahačom a potom by som rád tú polo kapotku. Pruženie a podsedlovka by ostalo. Je to vôbec možné bez navárania nejakých možných úchytov na rám??? |
Ja sa presne o to zaujimam, len pri fz6. Nenasiel som o takejto uprave toho vela, no v zamori existuje dost vela jedincov, ktori prerabali opacne, teda na nahaca a riesili problemy typu kde vziat predne svetlo atd. Ja by som sa spytal priamo ich na fore specifickom pre fz1, kedze tie kapotaze su zvacsa nevyuzite, ako nove a nemuseli by za nich pytat ani tak vela. Z tej buranej neviem, neviem, kedze akokolvek si predstavim havariu, vzdy si to odnesie aj predna kapotaz. Co sa tyka uchytov, malo by to byt, co ja viem, to iste, kedze ram je ten isty. Vsetko za predpokladu, ze s fz1 robia podobne upravy ako s fz6. |
No moj osobny nazor ze to je mierna hlupost kupit motorku nie taku ako chces a potom prerabat. |
myslím že prerábka naháča na fazera nie je tak ľahko možná |
Čo si myslite o tomto: Tuono rok výroby 2004 ale vyzerá ako tuono z roku 2006 a vyssie. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 339304 | Včera: 196795