Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Kua neviem ci si mam kupit tuto sexi masinku teraz ked je tam ten rozklepany jednovalec, ale som sexi zvukom alebo pockat rok-dva kym tam bude novy dvojvalec? Prenikli totiz informacie z KTM, ze ich jednovalec je uz tam vysprtkany, ze sa im neoplati dalej investovat aj tak uz do koncepcne stareho motora a chcu pouzit novy maly dvojvalec. Ved na skusobke to bolo ako na rozbitej tatramatke |
bracho ma v nemecku kolegu co ma toto - rally, s tou velkou nadrzou spolu so svetlom ak DAKAR, neviem akotomu teraz nadavaju, a su to partia cca3-4, idu na tom na jesen z nemecka do talianskych dolomitov, tam pozhadzuju batozinu, ubytujusa a cely tyzden prehrabuju kamene po kopcoch , celkom brutal....spokojnost az na nejake priesaky oleja na lavom veku kde je tlakova olejova hadica, v zaruke opravene bez problemov, zevraj si ten naco do toho nasukal nejakych citujem 75-80 koni, ....no neviem , ci tolko koni nepredbehol na ceste a teraz frajeri, nie ze to nie je nemozne,....ale neviem ci by mu to potom vydrzalo tolko km........ |
no no..presne taketo nieco by som chcel aj ja...co najmenej jazdit cez mesta a frekventovane cesty a samozrejme ze vzdy s niekym. Neviem presne kolko ma koni, ale KTM vseobecne ma dost pod nadrzou |
Ja nevlastnim KTM ale kamosi to maju.Jeden ma KTM 350 LC4 a druhy KTM 620 LC4. Moj nazor na motor LC 4 je ze ten motor je podla mna velmi dobry motor. Ma dvojitu filtraciu oleja, startuje bez problemov, vykonu maju tieto motory dost. To hovorim o 10 rocnych masinach. Moji kamosi ich majitelia su spokojny hlavne ten co ma tu 350 neda na nu dopustit, ten motor ide lepsie ako na Husqvarna TE 350. Husqvarna je ostrejsia aj kvoli 6 rychlostnej prevodovke KTM ma 5. Ja by som KTM jednovalec s kludnym svedomim bral je to rokmi overeny motor. Keby som chcel nieco univerzalne z dnesnych modelov vybral by som si KTM 640 LC4 Adventure viac do cesty a KTM 640 LC4 Enduro viac do terenu. |
LC 4 je výborná volba, nenáročný a výkonný motor, plne nastavitelné tlmiče, pevný rám. Na dlhé cestovanie dosť vibruje- no vynahradí ti to super akcelerácia, aj ostré brzdy. Pri starších ročníkoch boli problémy s vypínaním spojky (ťažko sa hladal neutrál). Prevodovka je masívna, znesie aj velmi hrubé zaobchádzanie. Trochu nezvyk je nakopávačka na lavej strane, čo býva pre niektorých jazdcov problém. |
dvaja znami maju tie nove 525 cestne endura a velice spokojni su |
Miso, Neregistrovaný |
No ved to, tie vibracie. To ze je to vykonny stroj aj dost ostry a vsetko perfektne vymakane, tak to som si pozrel a odskusal ale neviem ci radsej nedobucham nejake stare Xt-cko o stromy kym pride ten dvojvalec. Uz nad tym uvazuju, pretoze je v 950-tke motarde, ze by ho zmensili..to by bola potom paradicka..aj ten dvojvalec je uz ako tak odskusany..ved Duke uz jazdi dlhsiu dobu. Ale zatial sama chvala na KTM, tak som mal dobrych poradcov a najma svoj vlastny rozum |
raptor 525exc nieje cestne enduro urcite ale ostre enduro vhodne rovno z fabriky na preteky. Uz si jazdil z motorom LC 4? Vibruje ako kazdy iny jednovalec o nic viac ani o nic menej. |
Pardon za offtopic, ale moj VOR je cisty vibrator |
kxbibo ukaz mi kde som napisal ze 525exc je cestne enduro... ja som pisal o 525, mas slaby zrak vojačik |
KTM 640 LC Supermoto , jazdím sňou PK-Babu ,výlety cca 250km a hlavne mesto. |
raptor 525exc nieje cestne enduro ..cast toho co si napisal ty... vidis tam niekde ze by som spominal exc? |
ze 525 cestne enduro nieje. |
Chalani, preco si nepozriete www.ktm.sk? Mne sa zda, ze je len 525 EXC SX a sm..podla mna co teda viem enduro je LC 4 |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 344161 | Včera: 228484