Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
ahojte..mam na vas jednu otazocku.Mam HONDU CR 125 a xcem kupit novu sviecku...Su tam urcene BR9EG alebo BR9EIX... prwa stoji 350 (ma taku tenku diodu) a druha 950 (iridiova).Pocul som ze ta iridiova ma vplyv aj na vykon.Chcem sa spytat aky je medzi nimi rozdiel a v com je lepsie a k motoru iridiova.Dakujem |
Osobne som to neskusal ale kecal som o tom z chalanmi na ceskej stranke www.husqvarnaracingclub.cz No tiez som chcel do svojej Husqvarny kupit sviecku iridium ale najskor som sa spytal tychto harcovnikov skoro vsetci sa zhodli na tom ze su to zbytocne vyhodene peniaze. Neviem ta sviecka je moc draha za tu cenu mam tri obycajne NGK. Ja si nosim vzdy rezervnu sviecku zo sebou. Ale tiez ma osobne zaujima aky to ma vplyv na motor. |
ok dik bibo..mam taky isty nazor a xcem vediet nazor inych a tiez vzdy nosim rezervu |
Vplyv na motor nema ziadny, iba by mala dlhsie vydrzat.... Nic viac... Podla mna tiez skoda penazi... |
Tak ako napísal FaDe: Rozdiel by mal byť v životnosti, ale vyskúšané to nemám. Kupujem s klasickou elektródou. Skôr treba dať pozor na dodržanie parametrov, ktoré odporúča výrobca, ako napr. teplotná hodnota, dĺžka závitu, atď... |
solberg - dosť sa divím , kde si nabral tú iridiovú sviečku.v katalógu NGK som našiel - B9EG ( čiže so striebornou elektródou) a B9EGV ( čiže s platinovou elektródou). rozdiel je v životnosti -čím kvalitnejší kov elektród , tým sa menej opaluje a lepšie drží nastavenú vzdialenosť. Mal by byť aj lepší studený štart pretože je zmenšený prierez iskrišťa a tiež myslím , že rýchlejšie nabieha na pracovnú teplotu. |
karol ta sviecka je v katalogu na www.NGK.com hned som sa tam pozrel ako som to precital lebo som tam nolakedy hladal sviecku na Betu a napriek vsetkym vyhodam co si popisal pre bezneho smrtelnika co nema pretekarske ambicie iridium netreba |
Mam pocit (ako skoro vzdy) ze sa to tu preberalo asi tak casto ako vplyv V-power benzinu. Je to zbytocne, ak mas prachy tak si ju kup pre dobry pocit |
Ja to vidim ako dobru vec pre niekoho kto ma schovany zadny valec tak ze ked chce menit sviecku musi rozoberat pol motorky. |
k tomu benzinu..ja osobne citim rozdiel ci natankujem ale do plechovky 95tku, alebo 100-vku. Totiz rozdiel tam musi byt ohladom oktanoveho cisla a rychlejsieho horenia, takze auticko ide rychlejsie, viac papa a benzin stoji uz skoro padesát! takze ak nema niekto zavodaka, je mu to na prd..inak ak cestujem s rodinou nabaleny, tak davam tu 100-vku, je to podla mna trosku viac bezpecnejsie hlavne pri predbiehani |
sokol - máš pravdu na uvedenej adrese je uvádzaná EIX , ale v tlačenej verzii katalógu ktorý mám k dispozícii je EGV-čka. |
RedLabel: tema na vyssie oktany benzinu tu bola uz viackrat preberana, nazory a subjektivne "skusenosti" sa lisili, ale meranie na stolici v testoch ukazalo, ze pokial nejazdis na 8 000 otackach a viac, tak ti je vyssi oktan na prd... |
Tiez som videl vysledky merania dokonca 91-ka proti 100-ke benzinu na profi stolici dynojetu a neprinieslo to ziaden vykon ani nahodou... Prinieslo to vsak omnoho hladsi chod motoru co bolo na grafe vidno... Linearnejsi priebeh vykonu a krutaku ale vyssi ani o chlp... To len moje najnovsie poznatky... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 92085 | Včera: 232494