Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
(viem ze drag star 1100 bol uz viac krat diskutovana tema ale ohladom motora som sa toho vela nedozvedel ) |
ano je to pravda s tym zadnym valcom. zadny vydrzi 150.000 a predny 200.000 km |
Tých hlúpostí, čo ti tu vypisuje Maňána sa nemusíš báť, keď si po 87 500 km vymeníš valce predný za zadný (a naopak). Potom ti obidva vydržia rovnako - 175 000 km |
Mam Draga a tiez som pocul taketo famy. Zial do dnesneho dna som sa nezoznamil s nikym kto by mi ich potvrdil. Dokonca ani chlani co mali Viraga to nepotvrdili a tie uz maju zopar kilometrov za sebou. |
drtic ked budes pocut jemne cinkanie tak to nejde ježíšek ale zadný valec ti dáva zbohom... ale ne.... pocul som to aj ja.. ale kamarat ma velkeho draga uz treti rok a zatial nic |
Pripájam sa s konštatovaním, že ani môjmu Dragu po ubehnutí cca 25 000 km nič nie je. A vôbec ho nešetrím. Keby bolo niečo pravdivé na fámach, že odchádza zadný valec myslím si, že by japončíci okamžite tento problém riešili a nemontovali tento vzducháč do nových modelov Star s ešte väčším objemom a výkonom. |
a na margo vsetkych vzduchom chladenych dvojvalcov: ako je to s prehrievanim sa motora napr. ked sa cez leto motorkar "zasekne" v dopravnej zapche, alebo proste musi ist pomaly a je teplo?? Musi ist na pivo a nechat schladit aj seba aj motorku alebo motorka zvlada taketo vedraaa? |
pocuj ache, ak uvazujes nad dragom, tak si ho kup, je to vyborna motorka vo svojej triede. sam si ho kupim, ked budem velky. |
acheron ak ti ide iba o motor z dragu tak poznam niekoho kto zufalo predava bulldoga... |
Manana: ty hovadisto... sa ti machruje s tou LC-ckou... Neverim Ti ani slovo... LC za Draga to asi tazko |
FaDe: Si si istý? Nepočul si ešte nikdy o rozvydlenej ojnici ? HD tento systém používajú bežne, ale aj ďaľší výrobcovia. Na pôdoryse to vyzerá ako taká súlož dvoch ojníc |
No na Bulldogovi je rovnaky motor a na boku motora je taka volovinka, ktora usmernuje prud vzduchu na zadny valec. |
len tak pre úplnosť , aby sa FaDe nečudoval , že ako sa potom tie ojnice šroubujú - HD má valivo uložené, kľuka je lisovaná ako na dvojtakte , a aby sa to nerozsypalo, tak na ojničnom čape zvonku zotrvačníkov sú ešte kontramatky.a jestvuje ešte jeden patent hlavná ojnica valivo uložená na čape má taký výrastok a na ňom je na púzdre nastoknutá pomocná ojnička . napr Manet 90 -dvojpiestový jednovalec. |
BTW ta hlavna ojnica sa tiez nazyva "matičná" a napr. aj hviezdicove motory su takto konstruovane... |
FaDe - výfuky pri výmene olejového filtra na dragu dávať dole nemusíš, stačí ich povoliť , povoliť pravú stúpačku a pri troche šikovnosti idú dekle zdemontovať. Ozaj, a žiješ vôbec ? |
FaDe - ja sa zas smejem ked menim olejovy filter, podla pokynov vyrobcu, raz za 20 000 km. Ako casto to musis robit ty? |
fade, raz na dochodku si kupim XVS 1100 "chopprer" a vytunujem ho tak ukrutne, ze presprintuje dokonca aj maraudera |
manana - pises ako by ta Suzuki zamestnalo Ale kazdy mame svoje dovody preco sme si kupili to, co sme si kupili. |
joj to som nerad, snazil som sa napisat fakty, bez toho aby to vyznelo diskriminujuco. mozes si to vylozit aj takto: LC je oproti XVS neobratnejsi, jeho dobromyselnost a kila navyse je na ukor dynamiky, a skutocne som zhanal XVS ale LC prislo do rany v dobrej vybave, a nelutujem - na cestovanie to mas jedno ako druhe, ale samozrejme ludia nad 190cm pojdu do intrudera. taaak ale poznam aj nejakych co sa krcia na marauderi |
|
Vadim, karol1: ufff no ale stale je to posunute o hrubku ojnice nie? Ale pravdupovediac som terminus technicus rozvidlena ojnica este nepocul... |
FaDe - ten hriankovac medzi valcami by som dal este prechromovat. |
FaDe: Tým "Y" som ti len chcel nenápadne naznačiť tvar ojnice. Ale zdá sa, že to nestačilo, tak to skúsim ešte raz: |
Dakujem za nazorne vysvetlenie, uz aj na ZS som mal v oblube vyuku s tymi obrazkami na velkych platnach na prirodovede |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 330477 | Včera: 226094