Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Čo hovoríte na novú YAMAHU FZ 800? Podla mňa sa pri tej cene okolo 9000 euro viac oplatí FZ 1000. Nie je tam až taký veľký rozdiel v cene a s litrom sa to nedá porovnať. |
je to FZ 8 /FAZER , nejazdil som len videl, veľmi sa podobá na FZ 1 len má slabší motor, osobne si myslím (a čítal som aj v článkoch a testoch) že je to rozumná voľba, nakoľko FZ 1/FAZER je dosť náročná motorka na jazdca (vlastníci mi dajú za pravdu) že nie je moc frendly,naviac ten liter si aj potiahne - 8 litrov/100 km, a to nehovorím o zadnej gume tá sa tiež rýchlo žere. TAkže mslím že FZ 8 môže byť rozumná voľba, aj ked ešte som ju na ceste nevidel priznám sa, dohovie či a koľko sa v SR predalo. |
mayo to nemysliš važne?!?!?! Ta motorka sa ovlada s prstom v zadku naloženy v zakrute! Neverim že ju vlastniš. Vydrž zadnej pneu mam už tretiu sadu je +- turistickych 9000km teraz budem davať štvrtu sadu.Vydržali by aj viac nebiť zbytočnych vypalovačiek na rovine. |
nemám tú spotrebu presne zrátanú ale na nádrž dám 200 km a šmitec |
FZ1 ma plne nastavitelny podvozok už v serii, na predchadzajucich mašinach ma to stalo nemale peniaze naladiť podvozok podla mojich predstav a aj tak to bolo o kompromisoch. Mal som maraudera800 jazda strašna bandit vzduchač 650 krutil sa jak had ale motoricky vyborny na turistyku. mayo keď si si neni isty jazdou skus sa naučiť jazdiť stopu za lepšimi jazdcami nemudrujem mam to od tych staršich. Fazer je odvodeny od R1 len ma okresany vykon o 30 konikov ale kvalita podvozku zostala ja ho mam nastaveny na pôvodnych(zakladnych) nastaveniach je mäkky ale pritom drži krasne stopu. A čo som pozeral oproti FZ8 nieje o moc ťažši možno 15kg ale nieje to smerodajne nieje to SS. Tym nechcem povedať že je FZ8 horšia lepšia keby bola predtym na trhu určite sa rozhonem pre FZ8 vzhladom na vykon FZ1 kde bol zo začiatku velky rešpekt. |
keby mi niekto vedel pomôcť a poradiť nastaviť predný/zadný tlmič podľa mojich potrieb bol by som rád , moji kamoši/spolujazdci by ti potvrdili že by stále pindám a chcel by som to riešiť, mám problém s priľnavosťou predého kola ked sedím moc turisticky/vystretý a keď mám naložené kufre vzadu (bočné) |
Myslim že tu niektori člen sa tomu venuje profi (Lorenzo). Ja keď idem trošku svižnejšie riešim to iba posunutim ťažiska (zadku) bližšie k nadrži. Ake maš pneu? ja som mal doteraz dvojzmesove turistyky tie posledne budu v zadu viaczmesova(conti roadattack 2) a do predu šport(conti sport attack) Druha a zasadna vec je s kym jazdiš keď pochytaš zle návyky od druhych jazdcov nebuš spravne prechadzať zakrutu a nebudeš zo sebou spokojny. Ja som nevedel chodiť za kamošovym gs1200 on si občas pribrzdil v zakrute a ja som bol s toho rozhodeny on si to zdôvodnoval stvrdnutim prednej vydli ale to je na dlhe vysvetlovanie jednoducho nejazdim za nim a mam pokoj. Zrazu to ide same aj keď si myslim že mam velke rezervy ale to bude asi v mojej hlave(strach nepusti) |
Veru je to tak určite nie je FZ 1000 pre začiatočníkov. Tie kone je poznať. Mal som YAMAHU R1 ročník 2001 a tá mala 150 koní takže viem čo to je. A teraz keď jazdím FZ6-S tak sa s ním len tak pohrávam, pretože to je gumovejšie a nemusím sa pri nej toľko kontrolovať. Ale pravdepodobne si predsa len zadovážim FZ 800, alebo FZ 1000, ešte neviem, ale pravdepodobne to bude asi liter. Určite sa to bude aj lepšie neskôr predávať ako FZ 800 a má to lepšie možnosti nastavenia podvozku o litrovom motore netreba ani hovoriť, je to raketa. |
Keď nemaš v hlave nasrate tak to v pohode ukočiruješ a hlavne to neuštveš ako uvrešťanu 600. |
tiez musim nesuhlasit mam FZ1 2009 a spotreba mi nikdy neroblia problem minimum som dosiahol na turistike 5,5l/100km a gumy mam este original!!! mam najazdenych 16000km su tam PilotRoad 1 predna je tak na 1000km ale zadna kludne aj na 4000km. Na okruh nechodim vecsinou ked jazdim sam alebo tak max dvaja tak nechodime velmi predpisovo na turistike jazdim zase pohodovo takze gumy su zatazovane tak priemerne. |
Podobný stroj som zvládol bez problémov ako napr. R1. 2001 bola na ovládanie určite náročnejšia ako FZ 1000 2011. Len sa rozhodujem medzi 800, alebo litrom. Uvidím. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 38439 | Včera: 120893