Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky: .
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky: .
|
|
|
picasaweb.google.com/TengoSVK/CBFManual?authkey=Gv1sRgC... |
|
www.uploadcity.com/?q=honda+cbf+125+manual |
|
V manuáli je návod ako nastaviť ventily, tak by nemala mať problémy. |
|
vôla má byť u sacieho ventilu 0,08 mm a výfukového 0,12 mm. Nadstavovanie sa vykonáva ak je piest v hornej úvrati kompresného zdvihu, keď je sací aj výfukový ventil zatvorení. Motor sa otáča rotorom alternátora, aby značka T na rotore bola vyrovnaná s vyrovnávacou značkou na skrini kľuky. Nastavenie sa vykonáva uvoľnením poistnej matice a otáčaním nastavovacej skrutky tak aby bol cítiť ľahký odpor pri vložení listovej mierky. |
|
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Eliska (05.04.2011 11:31) |
|
Podívala jsem se, ale bohužel je tam jenom těchto 7 manuálů: |
|
Poradim ti ale bude to na dlhšie trvanie. |
|
S Googlem sice neumím moc vyhledávat, ale to už jsem taky opakovaně zkoušela... |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 248960 | Včera: 194547