Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim vsetkych priaznivcov motoriek. Chcel by som vas poziadat o radu. Mam husku te 410 rok cca99. Dlho bola nepojazdna. Stale strielala do vyfuku a dymela z filtra. S kamaratom sme trochu potocili predzapal a srob palivovej zmesi a chytila na 1 krat. Dalo sa vytocit na plne otacky ale..: Iba so siticom. Ked sme sitic pocas behu vypli tak motorka sama pomalicky zvysovala otacky. Az ked sme zapli sitic, pridali a ubrali plyn tak otacky klesli. Skusal som startovat asi 10x a vzdy chytila na 1 krat. Motorku som dal na stojan a isiel domov. No za 2 dni som ju isiel odskusat a iba strielala do vyfuku a vacsinou dymela z filtra a obcas vyplula aj plamen naspet do karburatora. Tvrdia mi ze to bude zmesou no nejako sa mi to nezda. Ked to bolo ras nastartovane tak ventily a rozvody by uz podla mna mali byt dobre. No ras mi este potom nastartovala a od vtedy uz nie. Neviem kde mam hladat chybu. Ani na internete som nenasiel zakladne nastavenie predzapalu alebo karburatora. Nevie mi niekto povedat kolko otaciek zmesi by malo byt? Ja som bol uspesny s 1 a pol no uz to nefunguje. Vie mi niekto poradit PROSIIIIM?... Som z toho uz na nervy. A vedel by mi niekto povedat kde dava magnet impuls na iskru? Je to na zaciatku stretu cievky s magnetom?, v strede alebo na konci? Kde.. PLS :-/ |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 219790 | Včera: 171306