Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať v čom je chyba keď nejde elektrika na celej motorke Káble, dynamo by malo byť dobre... ani Spínacia skrynbka nejde, svetla či bzučiak... nic Poradte v čom je problem... Dakujem |
nastav si odtrh na 0,4,mala by chytať lepšie,ak máš správnu sviečku,a skontroluj ostatné cievky,či fungujú.ked naštartuje,cievka bude dobrá,ale či fungujú ostatné cievky je otázne. |
na odtrh som myslel... ten si urobim, ale chcem tu elektrinu aby bola kompletna no neviem ako |
daj dole stator,a multimetrom premeraj cievky,obvod či je,ak je tak funguje,potom skontroluj ich zapojenie,a spravne pozapajaj svetla a bzučiak,mal by si mať 2 až 3 cievky..1-iskra 2-svetlá ked je 3-tia tak pravdepodobne bzučiak,pomeraj ich a pozapajaj spravne,malo by to fungovať. |
neviem co je stator :D a multimeter nemam doma .... |
stator,je tá vec,na ktorej sú kladivká a cievky,v zapalovaní,stator sa netočí,za to rotor ano.neviem ako ti to vysveliť:D...odkial si? |
nastav odtrh,naštartuj motor,a skušaj kable,niekde bude chyba,možno ti nefungujú žiarovky,zapalovanie pioniera je "primitivne" |
nastavim ho a uvidim .... a ako mam skusat kable ? |
nemáš ani skúšačku? či ide do nich prúd,popozeraj či niesu posekané,skontroluj žiarivky či sú v poriadku a funkčné. a zhod ten bočný dekel na zapalovanie ten pliešok,a pozri koľko tam máš cievok..;) |
nemam skusacku a kable a ziarovky su v poriadku.... a kolko tam ma byt cievok? |
bud ti niekde skratuje elektrika alebo tie cievky maš na figu |
Upravené 2 krát. Naposledy upravil roberto18 (11.03.2011 19:49) |
a v čom inom? píšeš,že žiarovky OK,kable OK,čo iné ti ostáva?? že by cievky? nič iné tam nieje...vylučovacia metóda.. |
dobre no ja neviem v elektrine sa velmi nevyznam .... je velmi tazke ich vymenit ? |
ak chces nieco riesit s elektrikou tak si prosim ta aspon zozen merak barz aj z lidlu za 5e |
Čaute mam takí problem, moja jawa pionier my dava dosť dobru iskru ale nejde mi ju naštartovať. (motor pri roztlačení dusí) . Nevedel by mi niekto poradit? Dakujem |
Karburator som pozeral všetko je nastavene aj trysky všetko |
Čo treba nastavovať na tryskách okrem toho, že majú správny rozmer? |
dal som dole hlavu valca, vo valci bol benzín ale neviem ci nastal vybuch |
moc bohatá zmes poriadne nastav karbec a dolaď pri zahriatom motore |
Jaaj vdaka. A nevieš mi poradit ako mam doladiť karburator? Moc sa v nom nevyznam alebo nejaky navod. |
Mam ešte takí problem: nastavil som karburátor, predzapal odrth všetko, iskra ide velmi dobre, sviečka bola zapluta (citil som na nej prevodový olej) ale medzi kolienkom a vyfukom mi tečie olej zmiešaný s benzínom . Neviete mi niekto poradit čo to je? Dakujem |
asi tam maš zlé tesnenia Upravené 1 krát. Naposledy upravil mrjawa21 (05.05.2012 20:02) |
zožeň si dielenskú príručku alebo také čosi, tam bude popísané ktorý šrób je voľnobeh a ktorý je zmes, nastav podľa príručky (aj plavák aj ihlu). Nakopni a poriadne zohrej motor(povedzme taká 10 min jazda okolo domu) a potom postupuj podľa tohoto postupu |
Tesnenia som vymenil len guferu som nevymenil. Moze to byt tym ze som to nevymenil? Vdaka za postup |
skús vymeniť to gufero čo je v oleji (Na ľavej strane klukovky) aj tým to môže byť. Ale vymeň aj to gufero pri magnete aby ti neťahalo falošný vzduch Upravené 1 krát. Naposledy upravil mrjawa21 (08.05.2012 7:06) |
A este chcem sa opytat dal som dole spojkový kôš a zbadal som že mi nedali tam kde je ozubene koliesko žiadnu guferu, vymenim to ale neviem dať dole to ozubene kolečko. Dal som dole hmatku, ale neviem dať dole to kolečko. Neviete mi poradit ako ho mam dať dole? |
Spojka je v olejovom kúpeli, ak myslíš ozubené koleso čo do toho priestoru trčí z prevodovky, tak tam gufero zrejme ani nemá byť.. |
Gufera su na oboch stranach cize aj od magneta resp. dynama aj od spojky resp. primarneho prevodu. to ze ti ho dusi moze znamenat ze ti prisava olej z prevodovky do klukoveho priestoru. skus tam dat to gufero, ak nepomoze kludne posli SS. |
Diki, už my moja jawa šlape naštartuje na 1 nakopnutie. Dal som tam kde som v hornom prispevku spomynal gufero, olej netečie všetko je ok. Len mi pri neutrale vždy zhasne motor (musim pridavat plyn aby mi nezhasol motor) neviete čim to bude? vdaka za radu |
Pionier05 nejde dobre na volnobeh za studena, či za tepla? |
Ak za studena, skús radu od krampusa, ale aj za tepla, vymeň volnobežnú trysku-tryska napravo od šrouba s pružinkou |
Kamarati mam ešte problem moj pionier pri vysokých otáčkach stráca výkon, ma nepravidelný zvuk (vynecháva) neviete mi poradit čo s tým? |
ja ti poradim - v dobrom. Najprv si kup nejaku literaturu, z ktorej sa dozvies zaklady toho, ako funguje motor, karburator, zapalovanie atd.V Panta Rhei som si v takych listoval, su celkom pekne a zrozumitelne napisane.Aj ja som tak zacinal. Nie je to nic komplikovane, a ani toho nie je vela. Potom sa pusti do nastavovania a oprav svojho veterana. Bez zakladnych znalosti a vedomosti, co ako funguje, viac pokazis ako opravis.A ked sa ti dobre podari urobit cokolvek samemu, budes ma z toho fasa pocit. |
Jasne v pohode ja len sa pytam či by mi neporadili. Nič v zlom niesom až take trdlo to pioniera niečo viem ale čo sa tyka nastavenia karburatora moc mi to nejde. Preto sa pytam |
Pionier05: eifel204 Ti dobre poradil. Nikto Ti lepšie neporadí ako montážna príručka, alebo iná literatúra. Tam si nikto z Teba nebude robiť srandu, ani Ti opravovať gramatiku. Je tam všetko nakreslené, lopatisticky vysvetlené. To je správna cesta. A kecy na MR sú na rade až potom, čo zlyhá samoštúdium. Veľa úspechov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bopsik (05.06.2012 21:14) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 135255 | Včera: 215856