Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Jawa Stadion S11 - renovácia - rady pre začiatočníka... - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuJawa Stadion S11 - renovácia - rady pre začiatočníka... - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Motor, Karburátor, Elektrika, Brzdy.

06.03.2011 20:58

Jawa Stadion S11 - renovácia - rady pre začiatočníka...

lucifero89
 Čoprák 

Ikona

Zdravím všetkých fanúšikov S11-ky!

Oco kedysi kúpil toto torpédo rozobrané na súčiastky v kartónovej krabici. Doteraz nie je poriadne spojazdnené a to stojí v garáži už pekných pár rokov. Pomaly som začal zháňať nejaké súčiastky a rád by som sa pustil do renovácie. Svojej prvej renovácie. Rád by som sa naučil veľa veci o klasických motoroch a podobne, takže ideálna príležitosť...

No problémom je, že asi budem potrebovať množstvo inforámcii, ku ktorým sa neviem len tak dostať a potreboval by som rady od niekoho, kto vlastní tento krásny moped, prípadne má nejaké skúsenosti, aby to nebolo celkom na štýl - pokus-omyl, keďže moje finančné prostriedky ako študenta sú obmedzené...

Hneď na úvod by som potreboval vedieť, či by sa tu našiel niekto, kto by mi mohol detailne pofotiť, resp. pomerať rozmery úchytu stojanu na mopede. Ten na mojej kostre je urvatý, rád by som ho z niečoho vyrobil, privaril atď.

Ďalej, podarilo sa mi ho už spojazdniť do takého stavu, že ide nakopnúť, avšak iba na plnom plyne, inak hneď skape. No ale, čo by som chcel vedieť, či výfuk S11-ky má vo vnútri nejaký labyrint/tlmič, lebo to robí fakt neskutočný rámus... Čo sa mi fakt nezdá... Možno trošku hlúpa otázka, ale čo už.

A ako zistím, či mám už slabé magneto? Neviete, kde by sa dalo dať magneto nabudiť v okolí PD alebo Brna? Vďaka.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil lucifero89 (06.03.2011 20:59)


07.03.2011 6:20

Re: Jawa Stadion S11 - renovácia - rady pre začiatočníka...

motoman
 Kávičkár 

Ikona

Chvályhodné rozhodnutie náročné na peňaženku. Ak chodíš občas do BB, vo Veteránklube na Partizánskej ceste v areáli SAD je Stadionov habadej, môžeš merať, fotiť a radiť sa do sýtosti. Budenie magnetov ti urobí po predchádzajúcej dohode aj predseda klubu p. Dedina. Ak chceš pošlem ti kontakt. Na trhu je tiež dostatok literatúry, nedávno vyšli veľmi pekné knižné publikácie o histórii a konštrukcii Stadionov S11, S22, 23, o každom samostatne, aj tam nájdeš odpovede na všetko možné aj nemožné.


07.03.2011 9:30

Re: Jawa Stadion S11 - renovácia - rady pre začiatočníka...

cota
 Veteránista 

Ikona

vela info najdes trebars na www.motomagazin.cz/ alebo www.veteranforum.cz/


08.03.2011 14:20

Re: Jawa Stadion S11 - renovácia - rady pre začiatočníka...

Jack
 Kustomizér 

Ikona

Moja renovácia (?) S22 je niekde na DF Len Tak - môžeš sa pozrieť.
Stojan !?!
Kedže som už predtým mal Stadionov, vedel som, že dve veci musím zmeniť oproti originálu:
1. spevniť stojan a dosadaciu plošku,
2. obmedziť otáčanie riadidiel.
Podarilo sa mi a teraz som spokojný.


08.03.2011 22:35

Re: Jawa Stadion S11 - renovácia - rady pre začiatočníka...

lucifero89
 Čoprák 

Ikona

Vďaka za všetky príspevky, linky, kontakty. Našiel som aj DF s renováciou Jack, celkom pekná prácička.

A s tým stojanom, dočítal som sa, že sú dva druhy stojanu, jednoramienkový, tzv. policajt a na novších kusoch sa montoval už dvojramnienkový. Aj ten dvojramienkový je taký labilný?

Obmedziť otáčanie riadidieľ? A to už prečo, nechápem. Akože rozsah, aby sa napr. nedal otáčať skoro 180 stupňov do každej strany? Veď každý si vytočí, koľko chce, no nie?


09.03.2011 7:25

Re: Jawa Stadion S11 - renovácia - rady pre začiatočníka...

Jack
 Kustomizér 

Ikona

Stojan: origo sa opiera výstupkami po stranách o kostru; to sa raz-dva prevalí, poohýba, jednoducho zničí a stojan sa prehne dopredu tak, že už na ňom moto nestojí; ja som na stojan a kostru navaril plošky z kusového železa, na ktoré stojan dosadá.
Riadidlá: "každý si vytočí koľko chce" ! , tak to zbadáš, keď ho postavíš na stojan a pustíš riadidlá - tie sa otočia "koľko ony chcú!" - teda o tých 180° a pomačkajú sa ti lanká a kabeláž a ak ho odstavíš pri stene, tak si odreš blatník.
Samozrejme, je to len moja osobná skúsenosť a osobný názor.
Na tejto foto to všetko vidno, treba sa len lepšie pozrieť
Pozri obrázok


09.03.2011 16:36

Re: Jawa Stadion S11 - renovácia - rady pre začiatočníka...

lucifero89
 Čoprák 

Ikona

Aha, jasne, len som nechapal, ze v com je problem s tymi riadidlami, vobec mi nenapadlo, ze sa to mysli, ked stoji na stojane... Pri jazde mi nedavalo zmysel obmedzovať rejd... Hm a vdaka za rady, kedze stojan na tom nemam, tak nemam vobec skusenosti s tym, ze zvykne robit problemy... vdaka.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 213426 | Včera: 199250