Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zaujíma ma váš názor resp. skusenosti..teraz mam obute TKC-cky, predna este ani nei v polovici,zadna pojde za chvilu do zadku... |
1. nikdy v zivote sa mi nestalo, ze by smykla...a najazdil som na nej cez 10 tkm vo vsetkych podmienkach,ake ta len napadnu |
E09 nedrzí??? |
Marek: citaj napriklad posledny prispevok v tej teme...od enema...nedrží.... |
Daval som dopredu TKC a dozadu 09 dakar. Ale teraz davam na obidve 09 dakar. Tkc viac vydrži, ale mitaska je zase lacnejšia. O9 dakar-lepšie som nejazdil a 1OO eura za komplet |
Palo: tak potom jedine TKC lebo co som sa rozpraval (uz ani neviem s kym ) tak vravel ze tie E10 su na ... ze moc nevydrzia, ze stuple sa trhaju ... neviem mozno mal doticny len zly kus, ale predsa len TKC je istota a pri style tvojej jazdy si myslim, ze bude TKC lepsia volba a v terene to uz nejako prekuses |
Marek: dakujem za postrehy, E10 som si dnes vsimol ako alternativu na nete, preto sa na nu pytam, inak som aj ja prikloneny viac k TKC samozrejme...zatial... |
demmoo: Dovod preco sa nasmykaju? Na mokrom asfalte sa doteraz smykalo vsetko co som mal. Pravda, TKC som neskusal len videl, vzorok mi pride podobny ako E09 (zadna), zmes mozno aj tvrdsia. |
Palo...na čo riešiš chujoviny? Si s TKC spokojný? Tak čo špekuluješ? 50,-€ rozdiel? To kupuješ 4 sady ročne? TKC je najlepšia Twindurová guma na trhu. Nemal som s ňou nikdy žiadny problém, zdieľam Tvoje pocity. To, že nad 160 km/h začne motorka plávať zaujíma koho? To, že sa v blate zanesie zaujíma koho? |
Brano: zmes si myslim ze je maksia a vzor je hustejsi= vacsia styčná plocha= menej sa smyka... |
Hm? Tak som zvedavý, čo nájdeš. Podľa mňa prd, vzhľadom na 17" rozmer. Ale veľa zdaru! |
demmo ak sa ti to v terene zanasa tak to vobec nema vyznam obuvat, to su take kokocke stuple hento ze to tam ani nemusi mat a jazdi plesiny boha, uzijes si vobec nieco z tej jazdy v terene? |
Heno mam ten pocit aj ja |
Myslim ze E10 nema byt preco v terene lepsia ako TKC, kedze na pohlad su skoro totozne. A na ceste bude TKC urcite lepsia vzhladom na kolisajucu kvalitu mitasu. |
Starý pán, čo len leští a nejazdí by sa snáď ani nemusel vyjadrovať |
demmoo-nad Karoo T si nepremyslal? stoja cca 95€, a je to asi taky cenovy stred nad cim uvazujes.. |
Veru dobre pises bratm.. tie sady som zodral lestenim. |
Pito: www.advrider.com/forums/showthread.php?t=127234 |
demmoo- nwm po anglicky ani ceknut a google translator tiez moc nepomohol. |
pito: tema je o tom, ci ma obut TKC alebo Karoo pri jazdeni 80 asfalt -20 offroad a hromadne mu radia, že TKC... |
Ak 80/20 v prospech asfaltu, tak určite TKC. |
neviem ako to skoncilo s E10 ktore raptak skusal |
tkc akurat na karu co sa vozi popri ceste razdie, na sucho ujdu na mokrom asfalte mi smykali aj pri podradeni a pri gase v zatacke sa neutrhli postupne ale hodne naraz a mal som co robit. Na suchy teren ano, ale nemaju bocne vedenie stopy predne gumy, lebo nemaju bocne stuple a zadna co to zabere, ale ja ich mam doma vyzute na dvore a vac to nikam neobujem. Ked chces tu prednu ti dam za 10 E, ma 90 % dezenu. |
bedna: rozmer? ja totiz potrebujem dozadu 150/70 R17 |
No podla toho čo píšeš nemáš o čom vela polemizovať pri tvojom jazdení TKC ja osobne som to mal na starom Dominátore a nemal som žiadne problémi. No k Mitaskám prešiel som na nich Rumunsko a to povrch bol rôzny no guma sa vyhrabala z každého terénu. Mal som to na Lc4 štvorke kde je váha podstatne večšia a to nerátam, že som bol naložený. V zákrutách absolutne žiadny problém len prednú by som si osobne už ja nedal stačí troška mokrého piesku a predok ti začne lietať asi tolko. |
bedna...Ty starý koreň, Ty sa nemáš čo vyjadrovať ku TKC, nakoľko Tvoj pomer cesta/ offroad je približne -100/200 |
ale aj na mokrom asfalte su na trt da sa ist len opatrna jazda, ta zmes je robena na vydrz, takze nelepi na mokry asfalt. |
bedna: nemozem suhlasit s tebou...na mokrom asfalte si dovolim na TKC povedzme 60% z toho, co na suchom...a na suchom skrtam stupacky o zem....podla mna drzia TKC velmi slusne aj na mokrom... |
a aj mi pukua Upravené 3 krát. Naposledy upravil bedna (03.03.2011 10:00) |
demmoo- tak potom neni asi co riesit, ked si s TKC spokojny, ale podla toho co pises tak aj Karoo T by bola dobra volba,,, A kolko km ti vydrzali TKC na zadnej??? |
na E10 mam tie najhorsie spomienky a tie gumy mi skazili zaciatok minulej sezony a skoro som koli nim rozbil motorku - je mozne ze pri novych seriach uz Mitas problem straty tlaku v prednej gume poriesil ale u mna E10 skoncili |
mali sme aj TKC, aj E09... u mna jednoznacne E09... ale zas zalezi co sa rozumie pod pojmom "teren"... do mokra je aj E09 velmi slabucka |
Prešiel som na TKC celú Motoráj Rallye 2009 a bez problémov. Na pálenie po šotolinke úplný luxus, na suchom teréne úplný luxus, z blata sa dostaneš, aj keby si nechcel. Užiješ si, ale dostaneš sa. Nič iné ako TKC by som neriešil. |
rapťák: dakujem, presne toto som potreboval pocut o tych E10, nazor niekoho, kto to realne jazdil... |
demmoo ale E10 som v terene nikdy neskusil - nedostal som sa k tomu |
raptor kedze jazdim taky pomer cesta : off, aky jazdim, tak mi staci, ze nedrzia na ceste a uz nie su pre mna zaujimave... |
Len pre upresnenie,u prvej serie/respektivne pilotnej/ Mitas E10 ojedinele dochadzalo k strate tlaku v prednej pneumatike pri bezdusovej aplikacii,co v prvom polroku 2010 bolo vyriesene upravou vo vyrobe,takze nejedna sa o to,ze by ,,nedrzali na ceste,, Upravené 1 krát. Naposledy upravil rgw (03.03.2011 11:15) |
Heno: keby si jazdil aj nieco ine, tak TKC do terenu neobujes |
Nemyslel som iný teren ale inu gumu. |
superflanker: suhlas. ak by som mal skusenosti s e09 napisem aj B, ale nemam. Gumy z hentej kategorie vlastne nepouzivam, jazdim prevazne po dazdi v horach a tam aj s ostrou gumou ak mazeslahnute hranky je so 160 kg motorkou niekedy problem...alebo ze by zabava ? ....ee skor problem, neznasam nevykonne gumy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (03.03.2011 11:57) |
mal som obute vpredu tkc a vzadu e09. je pravda,ze na blate ten zadok nebol bohvieco,ale predok bol na tom horsie. na mokrej ceste vcelku fajn. som toho nazoru,ze nic univerzalne nemoze byt super bud pre jedno alebo druhe vyuzitie. jednoducho je to uni. pokial by som chcel uzasnu spokojnost tak do terenu hodim mx stuple a na cestu nejaku cestovnu gumu. ako uni by som asi radsej dal E09 |
na vedre som na dakaroch najazdil cca 5000 km, vela offroadu - az na prvu sadu, ked mi "odisli" stupce po cca odjazdenych 50 km, uplne v pohode aj pri rychlostiach nad 150 km/h, za mokra trochen smykali, v terene OK, az na to bocne vedenie... |
čo tak dunlop D908 RR ? |
Martin: o opotrebenie mi az tak nejde, radsej budem mat gumu kvalitnu ako v terene, tak na ceste a vymenim ju 3x za sezonu, ako gumu, ktora spravi 20 tkm bez znamky opotrebenia ale vyvalam sa na mokrom asfalte a aj v mokrom terene... |
Dunlop D 908 RR su velmi dobre,len su tam 2 zasadne nedostatky: |
potom asi nie je o čom. |
orech pojde pekne posledny!! prve idu tazkotonazne monštrá naložené kopcom a zaťažené prítulkyňami...lebo keby isiel orech prvy, tak: |
ťažkotonážne monštrá s 3 kuframi + prítulkyňami ?? |
E 10 je síce v blate o malý kúsok lepšia ako TKC - viac sa čistí, ale na ceste je o veľký kus horšia - motorka mi klučkovala na minimálnych pozdlžnych nerovnostiach, ktoré som s TKC ani neregistroval. Dokonca aj menej vydržala TKC 10 700 km a E10 iba 7 900 km, takže aj ked menej stála moc lacnejšia nebola |
dobre ohlasy som pocul aj na kombinaciu dopredu Trelleborg Army a dozadu Karoo. |
viem,ze tato debata je o stuploch,ale chcel by som sa opytat na E07 co sa tyka jazdneho komfortu asfalt a off....chcel by som pneu na xtz 750 na pobehanie rumunska krizom,krazom... |
teplak: o Trelleborg Army by sa mohol vyjadrit rgw |
tryskac - vidis kua som zabudol na to najhlavnejsie.. |
Trelleborg Army používa KILLBYdeath. |
quanto: otazka znie ci je v danom rozmere este dostat... |
Trelleborg Army special: |
Ani neviem, na ktorú moto sa o tom Trelleborgu uvažuje? |
ten trelleborg je uz vlastne mitas: |
manas dobre vravi,ale tedemke su treleleleborgace nachuja, ja ich pouzivam najnovsie ako nahradu za c-05 a c-02 s tym ze su vo viacerych smeroch lepsie na ceste a aj v terene,hlavne makkom, na tvrdom posluzi vydrzou lepsie C-02. ale na tdm asi nebudu vhodne tak ako samotna tdm do terenu,...ja by som prehodnotil v prvom rade strategiu jazdenia,riesit tu gumy do terenu na liatinove disky sa mi nejavi ako schodna cesta |
miros: s tymi gumami (TKC) na tieto disky mali problem aj v pneuservise, hovorili ze to nebude drzat tlak a podobne veci...predok sice asi 2x spustil po nahodeni tlak,ale dal som Ultraseal a odvtedy uplne bez problemov.... |
E10 som obul na enfielda, problém je iba v tom, že su bezdusove |
dufam ze sa stretneme vsetci na sand rally a preberieme to rad by som zistil ake su trelelegrci na piesku, mozu aj enfildaci |
Schvalne som si pozrel do zaznamov kedy som prezuval zadok. E09 mam na nej uz 10tis. a este nejaku tu tisicku na asfalte potiahne. TKC som daval dole po 8 a pol. |
flanker: kilometrovo to neriesim, povedz mi, ako drzi na mokrom asfalte ta E09... |
Zadok sa mi pocitovo na mokrom asfalte lepsie zvlada z E09. Zrejme to je makksia zmes,alebo v naklone dosadaju stople vacsou plochou. Mam zjazdenu aj jednu aj druhu tak viem porovnat a dalsia bude E09 Dakar. |
Este mam dalsi problem s tym, ze E09 su iba 140-tky...ja mam 150/70 R17.... |
demmoo- ja mam taky isty rozmer idem ju tam v co najblisej dobe davat , co pisali chalani co to mali na Stromoch tak v pohode to sedelo |
pito: jedna vec ze to sedi, druha je co to spravi s jazdnymi vlastnostami...na 150-tke sa mi jazdi dobre, neviem, co to spravi..a kupit gumu len preto,aby som to vyskusal...co ja viem... |
vraj jazdne vlastnosti su stale dobre, ja nwm ale idem ju davat urcite, popripade pozri toto Moto poradňa: Pneu na Suzuki V-STROM na konci diskusie |
Mitas E10 na Varadere vo dvojici s tromi kuframi na mokrej tráve a v blate hodnotím veľmi dobre. Bežné 4-kolky a SUV zapadali a nechápali, že motorka ide a ešte sa aj otáča na tej podmočenej lúke. Druhá vec je, že človek sa narobí s 500kg plno zaťaženou motorkou a o chvíľu už to prestane baviť. Ale pneu super. Len škoda, že málo vydržia 3500-4000 km viac nedajú pri mojom štýle jazdy a na Varadere. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 333151 | Včera: 182141