Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Ahojte, |
vsetko co si napisal by som zobral, plus rozsirenie spodku stojana a rovno si objednaj kahedo sedlo. A bude to super motorka. |
možem sa spýtať čo to všetko orietačne výde finančne? iba zo zvedavosti |
Matus, dakujem. To rozsirenie myslis taku platnu, co sa pridava na koniec nohy stojanu aby sa to nezaborilo do makkeho podkladu ? Kahedo zvazujem tiez, na bmwgs.cz o tom bola zaujimava diskusia, zabudol som ho uviest, resp. nechaval som si ho zatial na neskor... |
jo, myslim to. A este treba kupit poriadny susplech... ak s tym teda planujes sotoliny. |
maTooB: no to este presne neviem, kedze nemam finalny zoznam... na nieco sa daju vyuzit zvyhodnene baliky vybavy... moje ocakavanie po zlavach je do 15k... |
matus: dobre, pozriem sa aj na ten, nieco tam je uz v zaklade... sotoliny som jazdil obcas aj doteraz (napr. na Balkane) a to som ich ani neplanoval... |
ABS vyhrievane rukovete, palubny pocitac, padaci ram - nie je o com. |
zooo: dakujem. Ta pikoska o ESA je zaujimava, zvazim, co budem potrebovat viac. A tvoj nazor na kufre ? Ake ? |
Kufrov na trhu je vela a kazdy ma svoje vyhody a nevyhody. Niekdy iba nevyhody. Pisem SS. |
podla toho, co chces, by som Ti doporucil rovno model Adventure, ocenis vacsiu nadrz a vacsinu z toho, co chces dokupit, mas uz vo vybave. |
Motofan: dakujem za nazor. Viem, co myslis. Ja som na adventure spravil cca 70km cez Donovaly a je skvela. Len na to, aby som mal chodidla bezpecne na zemi som si musel dat sedadlo do najnizsej polohy (a to bolo specialne znizene). Celkovo je ta verzia strasne mohutna a tazka, citil som to aj pri parkovani. Asi sa na to da zvyknut a tu velku nadrz by som urcite vedel vyuzit, ta ma na tom laka najviac. Takze zatial u mna vyhrava klasicke GS s dovybavou. Aj ked nikdy nehovor nikdy... |
Tiez som premyslal ci zobrat s ESA alebo nie... |
Ak by si chcel hlinikove kufre, tak vyrabame kufre namieru ake si len vyberies |
mato182.............mas nejaku ukazku svojej prace,par obrazkov alebo link??? |
akurat sa na tom pracuje, musim dokoncit stranku a pofotit to, ale vieme vyrobit vacsinu kufrov co si ludia najdu na nete. Kukni kufre trax, na oko presne take iste, len tam nie je ten napis, bocne rohy nie su z plastu ako na tychto a vacsine kufrov ale hlinikove, su vodotesne, moznost roznej farebnej kombinacie povrchu kufrov, rohov, krytu... |
Dzefe: dakujem. Viem, ze s GS ani GSA nic nepokazim, preto som si to vybral. ESA problem vyrieseny. Bystricke kufre su ake ? |
orig bocne kufre jednoznacne, vydrzia aj krista! Upravené 1 krát. Naposledy upravil diwi (14.02.2011 13:56) |
Raptor: v pohode. Pisal som to uz v jednej reakcii nizsie. GSA mi pride vysoke, tazke, mohutne a menej obratne na mieste. Hlavna vyhoda je nadrz a az potom ochrana jazdca. Ale necham si poradit... |
Diwi: no krista som este na kufroch neviezol, ale necham si poradit... |
Menton: Pozri si toto ake upravy robil Avia motoride.sk/c/3711/video-uprava-bmw-r-1150-gs-touratech... Upravené 1 krát. Naposledy upravil SAVANA (14.02.2011 18:26) |
Savana: dakujem. To video som uz videl. Nuz mna Touratech nesponzoruje a tak sa nepotrebujem oblepit jeho nalepkami. Aj ked vacsinu tych doplnkov z videa zvazujem... |
Savana: dakujem. Vyberanie je prijemne, ale ta ponuka je fakt siroka a to urcite neviem o vsetkom. Omnoho viac sa tesim na tie kilometre a zazitky. Lebo preto to vsetko robim... Vidime sa na ceste... Alebo mozno aj mimo nej... |
Menton, |
Menton: O.K. Ked sa nahodou stretneme hodime rec a dame pivko |
Orosys: si to v vystihol. Inak asi mas dlhsie nohy, lebo ja mam 176cm a na GSA som musel mat extra znizene sedadlo, aby som mal bezpecny pocit zo statia na mieste. Ale mozno je to otazka zvyku. Uprimne, mne rozdiel medzi GSA a GS pride skoro ako medzi SUV a kombikom stvorkolkou. Zvladne to v podstate vsetky cesty rovnako, aj batozinu to odvezie, len na tych SUV casto vidis ludi, co si tym len dvihaju ego, alebo chcu machrovat. Ja chcem hlavne jazdit. Aj tu na motoride som cital kopec cestopisov, kde aj ludia na cestakoch, nahacoch, ci dokonca skutroch prejazdili kade tade a casto aj v terene. A na druhej strane poznam ludi, co s adventurou jazdia len asfalt a dalej ako 500 km od domu s nou este ani neboli. |
Keď pozrieš v mojom profile ich mám na motorke (kufre) v čiernom, na GS sú kombinované s hliníkom. To vieš, že som mal sedlo znížené, ale aj napriek tom som nemal nohy na stupačkách zetkové. Na jazdenie skôr terény je lepšia 800 GS, ale je dosť vysoká, aspoň pre mňa. Hlavne GS aj GSA sú pohodlné na dlhé cesty, sú univerzálne, a otom to je. |
Orosys: dakujem, uz som pozrel, spytam sa v predajni. Presne o to sa snazim, najst univerzalnu a spolahlivu moto na dlhe cesty. Ja som tazky teren jazdil s G450X a to bola parada. A zaroven je suverenne najvyssia, lebo ma vysoke zdvihy... Ale blato jej chuti... |
Menton: ak vies po nemecky, odporucam Ti zavitat na www.gs-forum.de, tam je takychto vlaken, ako si zalozil, viacero aj s roznymi doporuceniami. Okrem tych doplnkov, ktore si na zaciatku spominal, moze mat zmysel dovybavit motku este par drobnostami, hlavne ak uvazujes aj o vyuziti v terene, napr. chranicom konektorov a snimaca polohy skrtiacej klapky na sani motora, aby si si ich neukopol topankou, dorazmi riadenia pre ochranu pokrutenia prednych vidiel pri pade, nastavcom riaditok pre lepsiu jazdu postojacky alebo trebars zatkou na nalievanie oleja do motora, ktora za odkruca specialnou nastrckou alebo zamyka klucom. GS ma jednu "vyhodu" - tolko doplnkov (nie originalnych od BMW), kolko ma tato motka, asi ziadna dalsia nema |
Motofan: chlape ved ty mi to cele komplikujes. Dalsie katalogy, web s obrovskou diskusiou... To asi nestihnem tuto sezonu vobec jazdit.... TT katalog som uz par vecerov studoval, tych krytiek je tam tolko, akoby ta moto bola len daky polotovar, co si treba este doma dorobit... Dakujem, idem to studovat... |
Motofan: chlape ved ty mi to cele komplikujes. Dalsie katalogy, web s obrovskou diskusiou... To asi nestihnem tuto sezonu vobec jazdit.... TT katalog som uz par vecerov studoval, tych krytiek je tam tolko, akoby ta moto bola len daky polotovar, co si treba este doma dorobit... Dakujem, idem to studovat... |
Zooo: pisem si tvoj hlas... Akosi je vas dost, co hlasuju za GSA... Mam ist s davom, ci proti ? To je otazka asi si zajtra skocim pozriet ten polotovar a mrknem zas aj na tu jeho sestru, velku buchtu ale tento tyzden to vidim realne aj u teba... Ozvem sa... |
Tak som vyberal aj ja ze ci GS alebo GSA. Mam iba 180 cm a tak sa mi istejsie sedelo na mensej GSke. Aj tak som na nej par krat padol lebo som zle daval nohy na zem. Toto leto som mal moznost zajazdit si na kamosovej GSA. Ma dva metre a nohy taha po zemi aj keby mal zvysene sedadlo, takze sadadlo bolo na najvyzsie ako sa da. Ani ma nejak nenapadlo dat to sedadlo nizsie pred jazdou. Az na krizovatke som si to uvedomil. Ale v pohode som to zvladol. A potom som ho uz ani nizsie nedaval, lebo sa mi jazdilo takto pohodlnejsie. Toz myslim ze je to skor o zvyku a cviku (pokial clovek nema 150 cm) |
zoo, |
co sa tyka praktickych a nepraktickych doplnkov ono s tao lisi aj od jazdca... co ma jeden an prakticke vyuzite ma druhy na paradu |
menton: som rad tejto teme , aj ja riešim teraz tento problem . predbezne som sa rozhodol pre gsa. chcem jazdit dlhe cesty. a na to je asi urcena gsa . pri doplnkoch je to asi tak: co dokupis nemusis potrebovat. co nedokupis bude ti raz chybat. idem do predajne bmw poradim sa, necham si to ulezat v hlave a zainvestujem. |
Raptor: nuz rozdiel GS vs GSA je 229 ku 256kg... Co uz teda nie je stredne nalozeny tankvak... Ale viem, kam smerujes, beriem... K takej moto by som musel aj robit ine cesty, nech nie je len (ako ty hovoris) na paradu... |
b458: no tak vitaj v klube ja prave nie som presvedceny, ze na dlhe cesty je len GSA... Teda minimalne v ramci Europy uplne staci GS... Pumpy su dost husto a aj do terenu je lepsia lahsia moto... Ale na Aziu, ci Afriku to uz je na zvazenie... Ale to je len moj skromny nazor a skusenost z jazdy... Precitaj si celu diskusiu, je tu vela zaujimavych informacii... |
nechytaj z toho ziadny infarkt.Doplnky budes dokupovat podla dolezitosti.Ja som zacal od ochrany moto ,jazdza.Dalej nejaku batozinu- kufre,tankvak,dalsie drobnosti....az mi poslali katalog TT na rok 2011 a zistujem,ze si uz ani nemam co objednat,bo uz som na to navesal vsetko co sa mi zdalo dobre |
menton: precital som si podrobne celu diskusiu. prave som v blave a idem zajtra na pokec do fmoto. ja si isto davam: znizene sedadlo, mam tiez nejakych 174, vyhrievane rukovete s chranicmi, pomocne svetlo na predne koleso :svieti do zataciek. uvazujem o xenone, svieti lepsi !otazka ako casto budem jazdit v noci? zaujala ma myslienka o bocnych kufroch a hlavnom vaku. nieco na tom je. chcel som kupit tri kufre. |
Mammutk: tak to ty si uz tazko za vodou presne tak to chcem, teraz s moto objednat to najpotrebnejsie a hlavne co sa uz neda domontovat neskor... Kym to soudruzi zmontuju, tak mam cas vyberat dalsie veci tretich stran... A hlavne cestovanie si tie doplnky vypyta casom samo... |
b458: nuz ja do svetiel idem urcite... bezpecnost na prvom mieste, uz ma na cestach par krat "dobehla" tma a nechcem riskovat... |
presne tak,tvoje cestovanie urci ake budu dalsie veci co tam navesias.Mna dufam inspiruje aprilova cesta do maroka.Tam to preverim a zistim kde su este slabiny vo vybave |
Menton: k tym kufrom, tie orig kufre su neskutocne pevne, ked aj lahnes na strku a podobne nabok, nic sa nedeje, to tie hepca a traxy , to je alobal oproti tym orig. kto ma pozna a videl co vydrzia tie kufre, isiel do originalov. ten hlavny vak je naozaj dobra skusenost, + k ESA: udajne verzia 2 je bezporuchova, neviem sice o ako neopisatelnom pocite tu hovori niekto pri prepinani ESA-i za jazdy (!) ..mne uz odisla 1xESA nastastie v ramci zaruky, a realne ju prestavujes tak pocas vyletu 1x, maximalne 2x!! ale urcite je lepsie si zvyknut na jedno nastavenie podvozku. nehovoriac o tom, ze bez ESA-i si ten podvozok dotahovanim pruziny natsavis tiez. Xenon je , v pripade ze si na cestach a vyhori ti ziarovka H7, na prvej pumpe ju dokupis, Xenon iba original BMW. Ziarovky su uz teraz na urovni Xenon svietivosti, radsej to ries pridavnymi svetlami, (toto ja riesim tento rok, BMW ma sice original pridaven svetla, www.sierrabmwonline.com/r1200gs-driving-light-p-2551.ht... avsak ta cena je dost uletena za orig svetla! hladam nejaku nahradu. To sedadlo by som na tvojom mieste vobec neriesil, uvidis casom, je to predcasne uz nieco menit, ked nevies ci ti nebude vyhovovat povodne. HOWGH |
Diwi: jasne, dakujem. Rozmyslal som podobne a nechcem vsetko riesit dopredu. Tie pridavne svetla budu drahe asi preto, ze su to led. Tie lacnejsie su s klasickymi ziarovkami, alebo v kombinacii ziarovka + xenon... |
diwi....nepoznam tvoj styl jazdy a ani ho neriesim...tiez som rozmyslal, ci ESA alebo nie...keby tam nebolo,nenahneval by som sa,ale bola tam a celkom mi to sedi..ci to pouzijes 1 -2-3 x za jazdy je kazdeho osobna vec, tiez som o tom precital vela nazorov od ludi a kazdy ma na to svoj pohlad...pouzivam ju skoro stale a musim zaklopat zatial je to bez poruchy.. |
zvyknut sa da na vsetko, a co nemam, nepotrebujem, to je moje cestovne kredo.Sperkovat moju GSAcku nema moc velku pridanu hodnotu, vymyslena je tak aby vacsinu situacii zvladla. a orig je orig. davam orig. LED blinkre a premyslam nad hyperpro, lenze mam ESA-u, trochu to udajne podla raptora nieco komplikuje teraz napr.prajem vzdy plne nadrze a vela zdravia! |
diwi....na bmwgs.cz je niekde linka na firmu ktora sa zaobera upravou toho perovania aj ked mas ESA-u.. |
Menton: ak mas starosti, ako dociahnut na zem zo sedla Adventury, tu je riesenie |
Alebo nieco taketo: Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil diwi (15.02.2011 15:37) |
... hmm, to wilbers riešenie je ozaj zaujímavé, kúpiš GSA s orig. zdvihom tlmiča tuším 230 mm a potom tam je.neš tlmič za 480 evry a spustíš ju o 65 mm, fakt divné ... |
Motofan: dikes, ale to riesenie beriem ako dobry zart presne ako pisal rmacko, tam sa straca vyhoda tejto moto... Ved s tym by som nepresiel ani cez bezny vymol slovenskeho typu bez toho, aby to lahlo na brucho... |
Riešení na dočiahnutie na zemi je veľa, |
nazdarek.. po 10000km minuly rok idem urcite doplnit GS k tomu co uz tam je: seriovu vybavu bokom (comp, hefty, esa, vyhrievana rit by sa zisla...).. k tomu trubkove padaky HB aj horne, pridavne svetla HB uz ked tam je konzolka. urcite idem do: bocne deflektory z GSA miesto velkeho plexi co mi staci, vymena za Kahedo (to bude boliet!!!), snad uz potom dociahnem aj na paty...hihi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil legi (15.02.2011 20:47) |
jaj a ku GSA: ani som to nedvihol. dakujem, nie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil legi (15.02.2011 20:56) |
Legi: dakujem za nazor. Ja som to bol dnes pozerat na predajni. Aj teraz som mal plastovy topcase, ale neviem, co sa s tymi bocnymi fakt stane ked to polozim. Vraj vydrzia vela, ale predsa nalozena moto. Ten hlinik sa asi fakt da vyklepat aj kamenom, ale zas vraj spinia, tak treba tasky. Len originalne hliniky aj s uchytmi stoja peknu kopku penazi. Ja budem musiet pojazdit to original sedadlo, lebo ta cervena sa mi velmi paci, ale ak budem trpiet, tak ho tiez casom vymenim... |
hahahahha..... nieco take....ale raz zas bude!! s tymto je vsak urcite vacsia zabava. |
Tiez som neni uplne presvedceny o tom, ze jedna moto moze splnit vsetky moje chutky... |
menton, |
Zdar menton! Takze naozaj menis hondu za nieco ine ako si spominal |
Orosys: no neviem ci po mne chlape, ja som tam bol este po zaverecnej, chalani potom isli zatvarat. Ale b458 sa chystal dnes tiez. Aj si si nieco vybral ? |
Moltom: no servus. Nuz ano, chystam sa prezliect dres, ale urcite nie preto, zeby som nebol aj predtym spokojny. Dakujem za prianie. Dufam, ze aj ty svojho nahaca teraz poriadne vytunujes a o par mesiacov poriadne zohrejeme gumy. Aj ten GG caka... |
No tak to asi po mne, jasom bol 2-3. hod |
Neboj pride. Koncom marca. Uz si aj objednala pekne cierne kufriky. Len musis byt trpezlivy. |
Mam 12 GSA 08 v plnke |
dodoKE - urcite su motorky ktore pred vetrom ochrania viac ako 12GSA... ale napr oproti 1150GSA chrani 12GSA oproti vetru skvostne |
DodoKE: pekne si sa rozpisal, dakujem... Ja som to bol dnes konfigurovat a moja plnka bolo vsetko okrem alarmu. O niektorych veciach som nebol uplne presvedceny, ale ked to bolo v baliku, tak to mam vlastne zadarmo a nie je co riesit. Sedacku skusim original a moj "ocelovy zadok" si pripadne vypyta nieco nove. Tie Zegy som videl zatial len v katalogu, vyzeraju dobre, pojdem ich niekam pozriet nazivo. A urcite aj dake dalsie, tie originalne su fakt dost drahe a ja k nim chcem este daku bizuteriu... Pridavne svetla uz tiez pisem na zoznam, presvedcili ste ma... |
Raptor: prepac, budem neslusny a vratim ti otazku... Preco ano alarm ? |
cau menton: bol som v fm vcera doobedu. presiel som celu moto. sedadlo musim vymenit za znizene (ked som sadol na standart boleli ma bedr klby a na zem som dociahol na spickach). pri znizenom sedadle som mal pocit ze je vyrobene prave pre mna. uvedomil som si ze pri tychto velkych masinach musis vzdy premyslat kde zastanes ako zaparkujes (nemozes cuvat do kopca) tak ako pri introsovi ktory ma hm 320kg. je to zvyk. zatial som v predajni zostavil zoznam doplnkov ktore my nacenia a potom sa rozhodnem. bol som pozriet aj na neorig kufre zatial neviem priklanam sa k originalom.problem je xenon. na introsovi mam xenon a zatial funguje bez problemov a je lepsi ako klasika hlavne v hmle. ze vraj v A a D nehomlogovane xenony nemozes pouzivat. asi je riesenie tych pridavných svetiel, xenon + klasika. Dam si aj alarm. pouzivam ho pri kratkych zastavkach ked nemam na ociach moto. na dlhodobe zapnutie to nie je. nevydrza baterka. |
ASC je dobra vec bez debaty, suhlas, odporucam tiez, akosi som to opomenul, je to pre mna uz samozrejmost. ohladom toho alarmu zatial nemam nazor, tiez som 50/50. ja som na mojej 09 ADV sedadlo vobec neznizoval, prave naopak mam to na maximalnej vyske, mam 187cm a v cizmach ustojim. podla mna je to otazka zvyku + dobrej obuvy. |
hmmm... ja zase na ASC pocuvam skor komentare typu kravina, zbytocnost atd..' |
b458: ja som bol na CBF velmi nespokojny so svetlom, vymenil som ziarovky za Night Breaker a skvele... V aute je xenon samozrejmost, ale original... Tie dorabky svietia hrozne, oslnuju, nemaju gyroskop... ASC sa mi v aute tiez obcas rozsvieti, na moto sa mi par krat zavlnil zadok, ked som sa rozbiehal na krizovatke a bol tam strk... Urcite sa da jazdit aj bez toho, na druhej strane sa to da v terene vypnut a to je super volba, hlavne ked je v baliku free... Je mi jasne, ze vsetky tieto elektronicke pomocky su potencialne riziko poruchy, na druhej strane je pre mna bezpecnost v prvom rade, na moto sme "ohrozeny druh" aj ked sa nepohneme z miesta... |
Menton, systém ESA by som asi nevynechal. Uršite veľmi užitočná vec a pomoc |
a hned to vypina motor na zlomky sekundy, v terene som daval riadne drifty na offroad mode a vyplo to prave vtedy ked som uz potrevoval aby som nedal drzku,.. Takze v driftev naklone kedy ta drzi len zaber a trakcia kolesa ta zachrani to, ze ti koleso prestane zaberat ?? Neco tu nesedi |
Lorenzo: ved uz som asi presvedceny, ze ano... |
za ASC hovori moja skusenost, ze pri olejovych alebo jemnostrkovych prechodoch v zatackach to viem rozblikat a aj ten preklz je podstatne mensi ako vo vypnutom stave, v naklonoch hlavne. Samozrejme, netreba nechat zapnute ASC s ABS ked sa ide na sotolinu/offroad. Neviem ako ostatni mne to ASC pride ako obrovsky antislick kondom. |
menton: mas uz rozhodnute? vzdy mozes nieco odmontovat domontovat. ja som vychadzal z toho co som mal a co my chybalo na starej motke a co sa my osvedcilo. na gs/a je mnozstvo veci. ja som to uz vzdal. co uvidim a precitam si neskor dokupim. vela stastia |
b458, dobre vravíš, ako vravíš |
Jasne, aj to je pravda. Ja tam chcem teraz nalozit hlavne to, co sa potom neda lahko domontovat. Napr. take ABS by som tam uz neskor nemontoval a bolo by to urcite aj dost drahe. Problem je, ze takychto doplnkov je tam snad vacsina. Dobre to maju soudruzi vymyslene. |
Raptor - ano ochrana od vetra je vynikajuca, nie vsak extra lepsia ako normalne 12 GS s upgradnutym stitom, preto tento faktor pri vybere medzi GSA a GS nepovazujem za dolezity ...s 1150 neviem povnat, jazdil som ju davno... |
menton,nebuď sklamaný, |
DodoKE: jasne, viem ako si to myslel s tou situaciou v terene. Pacia sa mi tvoje nazory. Uz som to pisal, chcem ist radsej do hlinikov, zegy su v uzkom vybere... |
dodoKE - ochrana proti vetru je vec nazoru nejde len o stit ale aj o 33 litrovu bandasku ktora ti krasne chrani kolena pred prudom vetru a na hladkej GS12 nie je - ja som jazdil na na oboch GS12 a Advik bol na tom o triedu lepsie ako hladka12 aj ked mala variotouring od MRA Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (17.02.2011 7:58) |
konecne po dlhej dobe normalna diskusia, kde nikto na nikoho zbytocne neutoci a nezosmiesnuje druhu stranu nejakou blbou poznamkou.. |
dzefe s gelovym sedlom mam sice kratku ale kontroverznu skusenost navyse na uplne inej motorke (multistrada) |
tiez som proti gelu, dovody su zname. |
Orosys: jasne, chcem tigricu s drapmi, ale obcas aj ako krotku macicku... |
Menton: Zajtra je piatok. Ak chces parameter budes ho mat. |
Menton, to máš tak, každý cváli to svoje, lebo ťažko by si vysvetloval niekomu, prečo sisi kúpil zlú vec, ale úsudok si spravíš najlepšie sám na svojom. A to buď rád, že tu nebol ešte jura, raptor ti vysvetlí o ňom viac, ale aj sranda musí byť, keď to motor nedusí. |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 11533 | Včera: 238590