Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim Vas...Nevedel by mi neikto z Vas poradit ake by mohli byt na karburatore zakladne nastavenia trysiek H a L (myslim kolko otoceni od dotiahnutia skrutky) na skutri dvojvalci,2takte s obsahom 400???Je to totiz stary americky skuter Bobmobil,67my rok vyroby...Nikde o tom nemozem nic najst.Ani tu znacku karburatora,skratka ako keby tieto stroje vobec neexistovali.Stacili by mi aj nejake orientacne hodnoty.Bol by som vam velmi vdacny.Uz som to ako tak nastavil,ale stale to nejde tak ako ma.Dakujem... |
a na ich stranke si nic nenasiel ? |
1vycisti karburator trisky 2 pozri plavakovu hladinu 3poobzeraj ci netaha falosny vzduch 4tak stavaj karb. nie je iste ze preto ti nejde motor pravidelne mozu byt aj ine chyby |
no,motor bezal perfektne pokial nam jeden odbornik nepohybal tymi skrutkami na tryskach H,L a uz to nevie ani pon boh nastavit....chyba v karburatore nebude,dovtedy to bolo vsetko OK....a dalsia vec,nastavoval som to so zhodenym remenom na pohon (cize motor nemal zataz),motor uz isiel perfektne,ale ako sa nahodil remen na pohon pasu a bolo mu treba zabrat,tak ho zasa trosku zacalo dusit a par krat strelil do karburatora...so zapalovanim sa vobec nehybalo,to je uplne ukryte...moze to byt napr chudobnou zmesou? |
tak tak chudobna zmes keby strelilo do vyfuku tak potom zapalovanie mohla sa ti do karburatora dostat spina neviem ci tam mas volnobeznu trisku no to nie su tie s cim tocil ten pan mas ich dnuka daj dole karburator daj dole dekel gde je plavak a zo spodu by tam maly byt trisky ked nie su z vonku poskladaj nastartuj dolad a malo by to ist ja som mal taky pripad s xl hondou raz tiez sme to stavali hore dole a nakoniec bola zla sviecka a pred tym to islo tak ako hodiny skus aj sviecku vymenit |
s ohľadom na spôsob nastavovania - zbehni za niekým v okolí , čo sa zaoberá motorovými pílkami. |
mysiak a naco som ti sem dal servisny manual na ten karbec? |
karol1 ,o tom nastavovani som uz precital vela clankov.Viem na co je tryska H,viem na co je tryska L . L tryskou sa nastavuju aj prechody (reakcia na plyn) ...chcem sa ale spytat este na jednu vec... a to na trysku H .Vsade pisu len to ze sa s nou nastavuju maximalne točky motora a nastavuje sa iba pridanim na plno a točiť ňou pokial motor nechyti max otacky.NEma ale nahodou aj ona trosicku vplyv na reakciu na plyn???to som sa totiz nikde nedocital...dakujem Upravené 1 krát. Naposledy upravil mysiak005 (29.01.2011 10:12) |
dando ,nerozculuj sa,cital som aj tam,ale je to po anglicky a tomu ja az tak moc nerozumiem a dalsia vec ze to su asi veci pisane pre nove karburatory a nie pre karburatory zo 67meho roku...nasiel som tam info ohladom zakladneho nastavenia karburatora H 1 a pol otacky L 1 a pol otacky ale vobec tam nie je pisane k akemu typu karburatoru to je.Moze byt aj tak ze pre vsetky karburatory maju rovnake zakladne nastavenie? |
mysiak005: maximalne otacky motora su predpisane vyrobcom. Musis mat otackomer a skrutkou na nastavenie max. otacok musis krutit dovtedy, kym tieto otacky nedosiahnes. Ak nastavis vyssie otacky, mas chudobnu zmes a zadries motor. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 219826 | Včera: 236665