Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Cawte mam problem s elektrikou na mojej cz 175 ide oto že som zapajal elektriku podla schemy a nechce mi zopinať regler.Regler mam priamo na dyname ked zapnem bošak tak mi nechce zopnuť regler ale ked ho pritlačim tak ostane zopnuti ale aj to ked je len dobre nabyta bateria inač to stale blbne viete mi poradiť de mam chybu. |
mne na jawe furt odchadzal regler .. potom v servise mi pokašlali elektriku ala zapojili mi el. starter opačne .. tym padom bol furt v skrate (jawa servis !! bacha na to !!) .. teraz mam motorecku u jedneho opravara doma uvidime co snou spravy .. ak sa opravy tak pojde naodstrel za par éčok .. nemam nervy sa furt drbat s jawou .. furt tam bol nejaky problem .. katastrofalna motorka v mojom pripade Jawa 125 Dandy , bud sa mi dostičky vysuchali po dvoch tyzdnoch .. alebo sa mi páčka na preradovanie uvolnila (teda vylamala zuby..) .. idealne ist na kruhovy objazd kde stoja auta na 5tom prevodom stupni a clovek nevie preradit .. ja som bol velmi nahnevany na tu moju choru prvu motorku dufam ze ty mas menej problemov .. .. nech sa ti na cestach dari |
Keď zapneš bošak,nie je dôvod,prečo by malo zopnúť regler.Ak ho pritlačíš prstom a zopne to je normálne.Problém môže byť aj inde,že ti nerobí prúd-napr.rotor,stator,budiaca cievka,atď.A čo žiarovka,máš ju zapojenú?Ja som kedysi mal furt problém z tými reglermi na statore,lebo som nikdy nemal nový,ale taký čo sa už niekto pokúšal nastavovať a dopadlo to fiaskom,čiže som to vždy riešil novým-skrinkovým |
mal som ten problem aj ja ked som mal 250 rotor bude v haji a ten regler si mozes nastavovat mas tam taki maly srob a stym si nastavis napatie multimeter musis mat na baterke no len ked ti to vsetko pojde |
NIKDY NESTLACAT PRSTOM REGLER!!!!!!!hrozi poskodenie dynama,regler ma zopnut pri urcitych otackach cca 1300 ked sa nabudi dynamo,samozrejme ak je vsetko v poriadku.....ten regler ma aj nadrudovu ochranu ktora posobi opacne kludne ti moze zlepit kontakty ked to pritlacis a dynamko zhorii....je stavane na cca 9-10 amper ale baterka dokazy vytlacit aj 50-100 amper |
Presne tak regler má zopnúť až pri určitých otáčkach a to vtedy keď začne dobíjať. A pozor!!! do štelovania by som sa nepúšťal je nastavený od výroby a zalepený farbou. Robil som ich dosť veľa a nikdy nebol zle nastavený, vždy bola chyba inde. Treba to rozobrať a premerať cievky astatora, budiacu cievku a rotor a skontrolovať uhlíky a zmerať či niečo z tohto nepreráža na kostru. Nájdi elektrikára ten ti to zmeria. A v neposlednom rade to treba dobre zapojit. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 172962 | Včera: 175647