Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
distinct-mnen neslo ani o to ,ci si to videl okom,alebo nie,ale zarazilo ma,ze si to necitil pri brzdeni.Len preto,ze aj ja som mal ohnute predne kotuce /mozno 1 kotuc,nevie / a uz pri jemnuckom pribrzdovani som citil v packe brzdy pulzovanie.Ked som brzdil prudko,normalne sa to rozskakalo,ako pri jazde po fest nekvalitnej panelovke,a rozhadzalo to celu motorku.Cize ohnute to je dost.Volnym okom ale na kotucoch nieje vidiet absolutne nic ani na rovnej podlozke. |
očisť kotuč a pozorne ho prezri.ja som našiel taky vlas a ked som ho našiel aj na druhej strane kotuča,tak som bol jasny.prasklina. |
aha no tak to je nieco ine, lebo klasicky mikrometer je toto: en.wikipedia.org/wiki/Micrometer a s tym som neprisiel na to ako by sa to dalo zmerat, ak vies tak porad... |
@ distinct: zastav sa a ukážu ti jak sa to mjerá a uvidzíš či ti disk hádže a či né |
@Jura: mikrometrom zistis iba opotrebenie kotuca (teda ako je hruby) lenze ja som chcel zistit ci je kotuc krivy...ako si poslal tu linku tam to je, na zistenie hadzavosti kotuca potrebujes tu vecicku co oni v tvojom postupe nazyvaju Dial Indicator Gauge...pravitko som nepouzil na meranie ale som ho prilozil ku kotucu ze ci je rovny a kotuc na jednej strane odstavalodstaval cca stvrt mimimetra alebo mozno este menej...ako hovorim nie je to taka velka vada, nic s tym nebudem robit, viac menej som bol iba zvedavy ze v com to je a co by sa s tym dalo teoreticky robit...teraz som uz spokojny hehe |
Ja som nikdy nepocul o centrovani kotuca alebo patniciek.Ja mam len taku skusenost ze bud to je zodrate a vymenim to,alebo mi to funguje a jazdim..A este mi nejde do hlavy ze to je zadok,nakolko len malo brzdnej sili sa prenasa na zadne koleso,vsetko znasa predok. |
distinct - kašli na pravítko, zeber mikrometr, zmjeraj odchýlku - zisti od výrobcu jaká je tolerancia a hotové |
@Lako: nie samozrejme ze volnym okom som to nezistil, az take presne oko nemam , iba som tusil ze je skrivena, ako som uz pisal na zaciatku diskusie...dal som dole koleso a kotuc nie je v rovine (prilozil som na kotuc pravitko, mozno v servise by to robili nejakym specialnym nastrojom na to urcenym, ale myslim si ze aj pravitko je postacujuce hh), jedna strana je trosicka skrivena smerom dovnutra kolesa |
volným okem sem vyčentroval brzdovú platničku, ale enem levú .. asi zanášaua das ist hrúza |
Volnym okom si zistil,ze je kotuc skriveny a pri brzdeni si to necitil??? |
tiez mi to samo brzdi ,zajtra to rozoberiem a kuknem, blba skoda je ze TDR nema central stojan |
dal som dole koleso a je to krivy brzdovy kotuc...takze tak |
Mne centrovali predné kotúče v ZA. Napíš ss ak chceš kontakt |
diiik poskusam a napisem potom ze co to bolo ked zistim heh |
distinct, pokial predok brzdi ako ma, tak so zadnou brzdou sa zbytocne znepokojujes. Sam vravis, ze vsetko funguje ako ma. Ibaze si ozaj perfekcionista, ale to ta potom moze vyjst SV-cko dost draho |
Bol tu jeden expert z Košolnej čo na GPZ 1000 ich chcel vyrovnávať. Teba dúfam také niečo nenapadne. |
Skontroluj si, ci mas vycentrovane koleso...sponovak retaze musi byt nastaveny na obidvoch stranach rovnako. |
krivy kotuc,pokial ti to nehadze pri brzdeni ,kasli na to,ved mas plavajuci strmen,nee |
distinct: vyzerá to hrooozne neskriviteľne Asi tak, ako Titanic nepotopiteľne |
Skontroluj, ci nemas zavzdusneny system, preventivne vymen kvapalinu. Vyber koleso a skus, ci sa piestik v strmeni pohybuje volne na oboch stranach rovnako, ak nie, tak ocisti prachovku ak tam nejaka je a pokus sa ten piestik rozhybat. Potom zatlac piestiky nadoraz do strmena, nasad platnicky a vloz koleso. Skus zabrzdit a prekontroluj volu medzi kotucom a platnickami. Tento postup by ti mohol pomoct. Ak sa problem nevyriesil, moze byt problem tak ako pise datadive v krivom kotuci pripadne v chybajucich alebo vytlacenych vymedzovacich podlozkach. |
koleso som kontroloval...na kyvke sú na oboch stranách značky ktoré pomáhajú pri doťahovaní reťaze, tak som to kontroloval či je rovno koleso...robí sa to ešte aj nejako inak? |
|
hádzavost kotuča sa meria na stotiny milimetra, čiže volnym okom nepozorovatelné. |
to je dobrý nápad s tým sklom položiť na kotúč, mňa by to nenapadlo |
ja som na aute prehrial brzdove kotuce a zvlnili sa mi.... |
no ono zase takú vysokú školu na skrivenie kotúča netreba. Stačí že nejaký špecialista menil rozetu o točil koleso na stranu kotúča atrošku na kotúč pozatláčal o zem a vualáá. |
@dustof: no to mi tiež napadlo, len neviem ako by sa mohol kotúč skriviť...vyzerá to hrooozne neskriviteľne |
ahojte, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 228192 | Včera: 171136