Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
ako to je? pasoval by karburator zo 639 na 632?? F! |
Karburator 638 - 640: |
PS: inac nerozumiem naco to chces, kvoli syticu? Ja ti poviem ze so 634-kovymi karbcami mam len dobre skusenosti. Kamos ma 632 a vzdy ked sme hladali chybu v karbci bola niekde inde. Ja mam karbec na mojej 250-ke tiez zo 634-ky trosku pretryskovany a fachci nadherne... |
nie je problém spraviť prírubu, ale potrebuješ aj zväčšiť prierez v kartroch , inak ho plne nevyužiješ. |
karol1: vedz ale ze ten karbik zo 634-ky fachci na mojej 353-ke ako hodinky a chod toho motoru by si mal vidiet. Nadhera! Zere sice 4,5 litra ale krasne taha odspodu. |
ake by to malo vyhody, taky karbec 639 miesto 632?? ostatne typy mi prosim do toho neplette, uz aj tak v tom mam pele mele F! |
ja sa z teba poserem furby ty si truba... kukni: |
ty truba ale ja myslim konkretne vymenu karburatora F! |
aj keby ano tak to ani nespoznas... mozno spominanym rozsirenim hrdla, ze ma 638-karbec vacsi priemer ale urcite to nebude zazrak |
Súhlasím s FaDem načo robiť blbosti, ktoré len na seba nabaľujú problémy , ak je karbec 634 OK, tak ho nemeň a ak ho treba vymenik kôli poruche, tak zožeň taký istý určite ho niektorý predajca ešte bude mať |
Furby ty trubadur!!!! 632-ka je 634-ka s 12V zapalovanim... |
tak to som teda vazne netusil nebolo to v rokoch okolo 1990? F! |
FaDe a na 634- ke ho máš s airboxom , alebo so sitkom ? Ak by si sa 4 dni intenzívne trápil s naladením karbíka , ktorý porád dával chudobnú zmes 634-kový na 360-ke so sitkom a nepomáhalo ani zdvihnutie ihly o 7 mm - zapichli sme nový zárez , tak by si pochopil , že karbík nie je sranda . 353-kový na 634-ke Ti dáva bohatú zmes a to sa na motore neprejavuje tak negatívne ako naopak . |
No jo... Ja mam karbec 634-kovy na 250-ke 353-ke so sitkom a fachci bez problemov |
FaDe - označenie karbíka je iba štvorciferné číslo , alebo kadejaké SBDB11b apod ? |
Ja som urobil to co chce urobit Furby a narobil som si len trocu starosti s doladenim. Asi do tyzdna to bolo v poriadku. Prerabal som aj airbox ale je to uz dost davno tak si nepamatam presne.Len viem ze som mal velky problem vytiahnut z neho taku ruzovu plastovu zahnutu trubku, ktora sa postupne zuzuje. Z tej som postupne rezal dole z toho uzsieho konca a skusal a skusal.( daval som tam aj airbox z 639 ale nebolo to ono.) Vykon to vobec nezdvihlo. Vyhoda bolo perfektne startovanie za kazdych podmienok a trochu rovnomernejsi zatah, ale vtedy stal karbec zo 639 nejakych 700Sk. Neviem co stoji dnes. Rozmysli si ci ti to stoji za tie prachy. |
furby..cital som ako aj chlapici dali 2 karbesi na 350,a vysledok bol trosku vacsi vykon a hodne vacsia spotreba..xex |
karol1: co ja viem tak starsie karbce (perak, kyvacka, panelka) sa oznacovali na zaciatku pismenami ktore si spomenul SB SBD a za tym bolo 4 cif. cislo. Od 634-ky tusim sa pouzivalo uz iba cislo... |
FaDe - to viem , ja som sa pýtal , čo za karbík si mal Ty na 353-ke. |
Teraz presne neviem... Zbehnem do garaze a napisem Ti presne aky to je typ... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 145128 | Včera: 204056