Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Čaute uzimračení motoristi |
Piest v hornej úvrati, vačka v polohe, kedy sú všetky ventily zavreté a na ventily nie je vyvýjaný tlak vačky. Na ozubenom kolečku rozvodovky by mala byť nejaka šipka alebo ukazateľ, v ktorom sa vôla merá. |
Tak ako píše Varanjazdec , ale ešte doplním že keď dáš dolu krytku z krytu alternátora a golou budeš točiť kľukový hriadeľ |
OK len som chcel to vediet či jako hovoríš tie vačky majú ,,ležat,, = šipka na ozubeném koliečku = rovina hlavy ALEBO ,,stát,, = šipka na ozubeném koliečku = kolmo k rovine podložky ventilu.Len to chcem vediet.No a ešte jedna prkotinka ked mám mat vôlu na sacie 0,10-0,20 mm radšej sa držat tej väčšej tolerancie alebo tej menšej a na druhej strane vífukové 0,15-0,25 mm skôr tu menšiu či väčšiu alebo nečo medzi tým???? Diki |
piest v HU (TDC) |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 117992 | Včera: 164442