Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Viete mi poradit ako je to s evidenciou motorov? Po novom vraj nekontroluju vyrobne cislo motora. Podla toho by som si mohol v mojej masine vymenit motor bez prepisu a pod...? |
no po novom uz nezalezi od vyrobneho cisla, ale tvrdo idu po type motora... |
No a ten motor z 380 ti zozere aj travu vedla cesty...Vyr v nadrzi jak hovado...(v slove vyr ma bt tvrde ci mekke? pan moderator opravit,aby si bol aspon nejak uzitocny) |
380 - mal som tu cest |
Presne to vystihol tomas...A este jednu vec by som poznamenal.Ked ide je to super, tah jak hovado, ale ked z nejakeho dovodu nejde, tak sa dost dlho zabavis(a taketo vypadky aspon z mojej skusenosti niesu az tak nepravdepodobne) |
Vdaka takze spotreba aj 10l... A co 250ka?? |
v pohode si ho tam mozes dat ale uz tu moto nepredas teda neprepises a mozes mat problemy ked ta zastavia zabky , ale pochybujem ze to budu kontrolovat |
380 - ka má okolo 40 koní a nemusíš ju tak točiť aby išla |
na kamošovu 250ku "zetku" asi nikdy nezabudnem, neviem či bola chybne nastavená, ale v nízkych otáčkach skoro vôbec nešla a ked chytila otáčky, tak nešla zastavit, a vkuse sa dvíhala na zadné. Spotreba bola priam katastrofálna hučala ako tank-ked ma na nej predbiehal, nepočul som vlastnú motorku(4T Honda) a zapalovanie sa neustále "samo rozštelovavalo". Spojka išla tak ťažko že som ju musel stláčať miestami dvoma rukami reťaz (z kombajna), sa povolovala po polhodinovej jazde. Akurat tlmiče boli perfektné(vzduchové) never more |
CZ 180 Roland je drziak. Ked to uz chces prerabat slahni tam motor z nejakeho japonca krosoveho. |
Ja som tam chcel hodit motor z CZ aby fizli nepindali ked tam bude nejaka Yamaha alebo Honda - aby to nebolo take napadne tak CZ ako CZ, co oni vedia ci tam je 180 alebo 250..!? Povodne chcem motorku predat a kupit daky 4takt aspon 400... Ale ked ju do jari nepredam tak tam zozeniem asi 250kovy motor - dufam ze ten tolko nepapa. A s tym prepisom, ked uz nekontroluju cislo, asi ho ani nemaju nikde zapisane, lebo ja som bol v lete prepisat farbu a na motor sa anilen nepozrel, odpisal akurat cislo ramu takze si nemyslim ze pri prepise bude cumiet na motor... |
Slash ked to chces predat predaj to s origos motorom CZ 180 pochadza z motora CZ 175 v podstate je to ten isty motor je podla mna dobry motor. Dat tam nejaky z CZ 250 typ 513 je podla mna nie moc stastne riesenie ten motor ma vykon nic viac CZ 250 zere ako hovado je to motor urceny na motokros. |
slash -ak nemáš čo robiť za dlhých večerov , tak špekuluj o ČZ-krosovom motore. |
ja som tiez chcel menit motor a vlastne aj chcem, do kostry by sa najviac hodil, z čz 350 472, alebo250 485 a to bez nejakych velkych zasahov do kostry ,keby som zmenil uchyty na jawu 350 potom na stk by som nemohol supnut spat 175,no neviem ci by to preslo. |
Slash z ineho PC Neregistrovaný |
futu - je to pravda s tou rychlostou, o mojej CZ 180 ROLAND som pocul ze jeden mal neprerabanu moto, v povodnom stave a stihal 350-ku JAWU640 so sklonenou hlavou aj 140km/hod. Verim tomu, lebo moja mala povodne 2 vybrus a bola uz znacne vybehana, 4ka isla na uplne malych otackach a tahala len 80km/hod... no ked prislo z kopca tak na pol plynu sa to rozbehlo na 130km/hod!!!!! A dalo by mozno aj viac... Teraz ju mam s novym valcom po vybruse a ma nabehanych poctivych 700km - maximalka je nad 110km/hod a to uz 4ka riadne prasi ma dost vysoke otacky - nechapem to, sprava sa to akokeby som s vymenou piesta vymenil aj rozetu v motore za mensiu... Uvidime co ukaze po takych 2000km... |
nemá to negatívny vplyv ani na životnosť ani na spotrebu.Je to o uľahčení práce motora. |
Ja som mal ČZ 380 Cross!!To čo tu píšu o nej je 100% pravda!!!Žere to jak tank,hučí to jak tank,keď motor nemal poriadne otáčky,tak to nemalo ťah,bolo to viac pokazené,ako pojazdné(ale tá moja bola pekne vychosňovaná),sú už troška problémy so súčiastkami,spojka buď šmýkala,alebo nevypínala!!Do toho rámu,by som ten motor vôbec nadával,to nemá význam,tietio staré "Z"-tky boly motokrosové stroje a tak ten motor aj ide!!!!!Ja osobne som rád,že som sa toho zbavil,malo to svoje roky,na dnešnú dobu je to zastaralé,ale na dobu,keď sa to vyrábalo,to bol špičkový stroj!!!! |
No ja som mal tú česť s 250-kou, bola to kamarátova ,,stíhačka,,.Nevedel som sa na tom pohnúť, žiadny plynulý rozbeh na tom neexistoval a keď som sa konečne pohol reku vyskúšam ju, trochu plynu - hneď na zadnom, potom mi vytiahla ruky z rukávov asi o 10 cm..............no proste surový výkon,nenormálny stroj.Ale párkrát som sa na nej aj dobre vybláznil.Tyristorové zapalovanie fungovalo bezchybne, hukot jak hovado, na benzín sme sa skladali aj traja.....Ale - malo to niečo do seba. |
chlapi aspon nieco som sa tu dozvedel o tej moto lebo v predchadzajucom prispevku absolutne nic |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 231597 | Včera: 193689