Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
ahojte. Prosim o radu.. mam domu vyhrievanie na auto - ktore si chcem hodit do sedanky na mojej masine.. calunenie a osadenie dovnutra - vsetko zvladnute. Otazka je - mam vyhrievanie rukovati a chcel by som aj toto vyhrievanie napojit do toho isteho regulatora / teda ak zapnem vyhrievanie rukovati - budem mat vyhrievanu aj prdel. / .. otazka? nebude to robit problem? nebude to mat velku spotrebu energie, resp. nevychnape to baterku? nebude sa to nejako byt s tymi rukovatami? |
Moto poradňa: Montaz Hot Grip DAYTONA -... |
No a keď si totálny amatér tak si to daj odborníkovi lebo to dojebeš ! |
ja som robil uz vyhrievanie sedadla na dvoch Burgamanoch, ale napojil som to zvlast cez relatko a originalny vypinac na zapinanie vyhrievania sedadla-taky ako je v aute. mam to zapojene tak ze ten vypinac dostane signal az po zapnuti klucika, aby mi to najaky dobrovolnik nazapol pri odparkovanej motorke. |
Daj si to urobiť. V každom prípade treba odmerať odber aby ti ten oný teplý riť bebral viac ako dá alternátor predsa je to z auta a tam sú už bežné 70 a viac amperové alternátory a to nemá asi žiadna motorka. inak by hrozilo že odídeš zakúriš svojej fajnovej riťke a po 200km sa nevrátiš lebo bude podvýživená baterka. Podvýživená znamená alternátor dá 15 ampérov a na svoju riťku + svetlá, + zapalovanie dáš 20 ampérov. najhoršie bude že zastavíš vypneš motor a pri odjazde urobíš 4-5 neúšpešných pokusov o štart a baterku vytr...š tak, že už to ani neroztlačíš a keď máš striekačku a nevieš ako na to tak naozaj neodídeš. |
vdaka za rady...vase argumenty ma presvedcili - dam to na separatny ovladac. nechcem ostat niekde visiet len kvoli vykurovaniu |
Urcite si to daj separe. Na ruky Ti bude ovela vacsia zima pocas celej cesty na motorke a vyhrievanie rucok budes mat ovela viac zapate ako podritnik. Zbytocne by si si varil gulky vyhrievanim, to treba zapat len raz za cas pocas jazdy. |
zdravím všetkých.Mám otázočku okolo elektriny.Mal som dávnejšie nejaké nešpecifikované problémy proste mi za jazdy skákala elektrina.Vybral som a zase vložil kabeláž a problém ustal.Teras mi zase ničí často žiarovky.Pri premeraní je prúd dostatočný a napetie stále aj pri otáčkach.Či som tam dal 35W 40W alebo 55W aj tak ju zničilo.Niektoré nevidržali ani deň.Najzvláštnejšie na tom je že vlákno nezhorý ale odpadne.Neviem či je to chyba v moto alebo mám takú smolu že dostanem staré žiarovky.Typ BA20 D |
ToM, žiarovky dostávajú určite vyžšie napatie ako majú, to je problém. Zmeraj napatie pri naštartovanej motorke na póloch baterky, a to isté na objímke žiarovky. |
ze vyhrivane sedanky, rukovate.. to robis nejaku zimnu upravu sektore? |
mne je len divne, ze tolko zbytocneho tepla vyrobi motor na motorke a sedanku chcete vyhrievat elektrikou, vsaq to je ako vodu do studne liat. |
No jo, teplo vyrobene spalovanim sa posle prec a musi sa vyrobit z elektriky, ktoru musi znovu motor vyrobit spalovanim, cize ti stupne spotreba. Omnoho efektivnejsi je odoberat teplo z motora, ale je to mechanicky narocnejsi, omnoho jednoduchsi je pouzit elektriku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Petr1991 (22.11.2010 20:41) |
Janoval, peter1991: |
Peter1991: len taka poznamka, z vypinaca na kluci sa neberie cela elektrika, len ovladacie napatie na relatka. Inak by sa ten vypinac roztopil uz pri svetlach. Treba to len spravne zapojit. |
stúpačky tam treba dať a ovzdušnovať až na 12tom aby susedia nezvonili. He he a potom si pridať ako chcete mať vajká či na hniličku alebo na tvrdo. Ale dosť bolo srandy. Tak ako hovorí Ampér súhlasím s ním. Vela zdaru pri montáži. |
A prečo robiť hada okolo výfuku? treba sa napojiť priamo na chladiaci okruh, stačia dve téčka, hadica a nejaký guľový ventil na reguláciu prípadne nejaký termostatický ventil z radiatora .... a ešte by som nejaké hadičky všil do motooblečka a do čižiem a pomocou rýchlospojok by som sa napájal k systému |
peelko: to by neslo, chladiaca sustava je natlakovana. Slo by to cez olejvy chladic, ak je, len tam by uz asi trebalo zmenit mnozstvo oleja. Had je nezavisle riesenie. |
Rozoberatelné spoje? Rýchlospojky z hydrauliky Regulácia? Marku treba zveriť odborníkom (Siemens, Landis....) tí to vedia aj peknee graficky zobraziť |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 200247 | Včera: 125609