Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Stale aj za zimna aj za tepla ju velmi dlho štartujem, neviete prečo??Prosim poradte. |
Tenerecky maju palivove cerpadlo kvoli pretiahnutej nadrzi az pod hlavu motora. Ked som kupil moju tak ho mala odpojene a dost blbla pri startovani a bola tiez dost leniva. Skus to cerpadlo skontrolovat a pozri tu membranu a gumicky. Ak to nepomoze tak uz len klasicky postup, vycistit karbec, skontrolovat elektriku, dekompresor. Nepises aky mas model tak neviem ci mas starter.86 ho nemali, ja som mal 87, ta mala o volaco vacsiu nadrz, chladic oleja pred motorom a ten starter. ked som zapojil to cerpadlo a kupil novu baterku tak na starter chytala pekne. Na nakopavacku som par krat prekopol naprazdno a potom tiez pekne chytila. Este ma napadlo pozri to tiahlo na sytic, ci ho otvara naplno lebo sa to vo vnutry zvyklo niekedy dolamat. |
Myslim že je to model 88 možno starši nejak tak, ma to nadrž dosť velku-27 litrov, chladič oleja je na ľavej strane motora a ma len nakopovačku.Podľa mna to bude asi ten sytič, pozriem sa na to.Diki za radu. |
Vlado na moju starú kurvu platilo , bez plynu na pol sytiča a na prvé prekopnutie. Ako náhle om pár krát potočil plynom bolo to pasé , toť moja skúsenosť. |
Mal som tiež ten problém že nechcela štartovať. Problém bol v tom že úplne došiel benzín a do AC pumpy sa dostal vzduch a vlastne nemalo čo tlačiť hore. Teraz mi to ide ako švajčiarske hodinky. |
MOKUSH Neregistrovaný |
ahahhaah ty a tie tvoje sviecky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 60853 | Včera: 125140