Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim mam problem pri startovani za studena....mam yamahu yz450f 2004,stale ak ju vytiahnem po dlhsej pauze to je asi tyzden tak mam dost velky problem so startovanim...za tepla bez problemov na prvy krat.dakujem za rady |
skus skontrolovat ventilove vole, ale ostre masiny sa koli silnejsie nastavenej zmesi vzdy dost tazsie startovali ked dlhsie stali. |
silnejsie nadstavena zmes?(-: hm,dalsia pikoska .. |
ak to chces odborne tak priliz bohata zmes, ale ja na "terminus technikus" moc niesom |
tak co teraz mam upravit na nej...ci nechat tak???....nemam ziadny problem iba s tymto startovanim za studena... |
ak chces max. vykon tak to tak nechaj, ak chces lepsie starty za studena pritiahni srob zmesi, alebo kazdy druhy-treti den prestartovavaj. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (05.10.2010 0:56) |
lenze ja na karbesi nemam skrutku na bohatost zmesi...iba volnobeh a sitic. |
ty mas iny karbec ako FCR? |
stevko61> tak otvor manuál a zistíš, že skrutka je odspodu plavákovej komory pod takou krytkou. priťahovaním ochudobňuješ, povoľovaním obohacuješ. Upravené 1 krát. Naposledy upravil volodaj (13.10.2010 10:40) |
zdravim mal som podobny problem na yz400f ale ta nechytala skoro vobec.potom som nastavil ventily a vzdusnik na karburatory jeho pootocenie zavisi od zapichu ihly najlepsie aj vycistit ale ak pockas do leta malo by to byt zas v poriadku a bez roboty Upravené 1 krát. Naposledy upravil superman (13.10.2010 13:36) |
a co v lete sa to cisti samo???... ....a potom uz bol studeny start v pohode? |
nie, ale v lete treba iné nastavenie bohatosti ako pri týchto teplotách... |
ale ved moj garaz ma celu sezonu skoro rovnaku teplotu ...a po vybrati na dvor cakam ze to chytne hned a ne na 20 krat... |
ide o teplotu vzduchu co nasavas, ale ak mas stale rovnaku teplotu v garazi tak asi sa ti najskor pohli ventile Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (13.10.2010 16:55) |
skor jak rozladis cely karburator, tak skontroluj a hned aj vyper vzduchovy filter. urcite je zadrbany a preto mas bohatu zmes. danda nepocuvaj, lebo to je zrejme nejaky "poloodbornik", ked ti radi dotiahnut vzdusnik na ochudobnenie zmesi. Daj vediet ako si dopadol. |
tak mas pravdu ja som uz ho vypral dvakrat v jarovej a potom v cistej potom som ho naolejoval...a bolo to ovela lepsie...lenze neni to stale ono...a proste ma to stve...lebo ja ju ked vyberiem z garaze chcem kopnut a nechat trocha na sytici zohriat a ist...lenze ja mam problem na sytici nakopnut a ked chyti tak musim ju dost dlho zohrievat na sytici lebo ak vypnem sytic trocha pobezi a zdochne...ale ak je uz zohriata tak stale na prvy krat...aj v dazdi ...hoci kde..nemam s teplym startom proble.lenze ja nejako nemam odvahu to rozoberat...aj karbes som chcel cistit...aj zvuk mam dost hlucny,a striela mi to dost., tak som rozobral vyfuk a tam som mal 30 cm kusok vaty...tak chcem kupit novu ale neviem kolko tooho tam dat.vyfuk neni pre mna problem rozobrat ale motor a hlbsie nejako si neverim. |
pokial je tak ako vravis s tym syticom, tak zmes bude skor chudobna ako bohata. Ale tazku hlavu si ani z toho robit nemusis, kedze sa ti jedna len o start, tak ti poradim hned dve veci: |
a este k tym ventilom: tak tych sa neboj. Aj ked si na to sam netrufas, tak urcite si ich daj aspon skontrolovat v servise. To totiz patri k pravidelnej udrzbe. Pri zanedbani ventilov ti mozu casom zacat poklepkavat, co je ten lepsi pripad. Cize su volne. Alebo na druhej strane sa ti vola zmensi, tym padom sa nebudu uplne zatvarat a tam uz moze dojs k poskodeniu. |
tak ja startujem na sytici umiestenenom na karburatore a ten funguje dobre len ho vytiahnem a sam nikdy nezaskoci naspet...to musim stale zatlacit ak chcem vypnut.ale mam aj na volante taku mensiu packu syticu. ja to skusim s tryskami a potom so skrutkov vzduchu a uvidim....ale musim niekoho najst na tie ventily...lebo o tom viem ze po case by sa to malo kontrolovat...tak diky...dufam ze pomoze |
ak ti striela do vyfuku mal by si mat tusim bohatu zmes pozri farbu sviecky alebo zaklepane ventily co je ten horsi pripad ked si das do googla YAMAHA_2005_YZ450FT_Service Manual_anglais malo by ti najst cely manual na tvoju moto |
janoval> To o pritiahnutí skrutky som napísal ja. Najprv si zisti aký tam je karburátor a ako funguje, potom mudruj. FCR nemá vzdušník, ale skrutka obmedzuje prietok paliva nie vzduchu. Preto angličania na to majú dva výrazy buď fuel screw alebo air screw. Tu je fuel screw. A to o poloodborníkoch si nabudúce nechaj sám pre seba, keď nevieš o čom hovoríš. Upravené 1 krát. Naposledy upravil volodaj (14.10.2010 10:03) |
So studenym motorom chvilu startuj, asi tak 5 sekund, potom nechaj tak, asi minutu, nech sa nasata zmes vypari a potom startuj, vsetko so syticom a mala by chytit. Ak je velka kosa, tak este treba preplavit aj karburator, mozno. Ak to nepomoze tak az potom rozoberaj . |
prečisti sytičovu trysku, aj kanál celý - tlakom vzduchu, drotom (myslim, že ultrazvuk. vaničku doma nemaš). Skontroluj ventil. volu - tesnenia meniť žiadne nemusiš, ak tie stare nie su uplne zničené. Doma ich asi nenastavíš, je to zložitejšie ako napr. na XT-čku. Studený štart so sytičom ti šrob nastavenia bohatosti volnobežnej zmesi (ten zospodu) neovplyvnuje. Sytičová páčka na YZF nikdy nebola umiestnena na kormane. Staré verzie tam mali dekompresor, novšie páčku teplého štartu (to čo bolo na starších nalavo za karbecom). Skontroluj si ešte, v akom stave máš platničku šupatka, býva často popraskaná, saje to potom falošný vzduch, vysoký volnobeh. |
volodaj: reagoval som na toto: "ak chces max. vykon tak to tak nechaj, ak chces lepsie starty za studena pritiahni srob zmesi, alebo kazdy druhy-treti den prestartovavaj." |
janoval> OK prepáč, pochopil som to trochu inak. Upravené 1 krát. Naposledy upravil volodaj (15.10.2010 8:57) |
chalani este jedna otazka...menim vatu vo vyfuku...vybral som staru a mala rozmer 30x30cm...ale dost to kricalo..a teraz uz mam doma novu 1000x500x12mm....a neviem ci to celu tam namotat alebo menej...to ovplyvnuje len zvuk? |
cim viac namotas tym menej huci. namotaj tam proste max co do toho dostanes. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 133159 | Včera: 220957