Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte, Upravené 2 krát. Naposledy upravil Guliver (02.10.2010 3:44) |
Ňo,ja osobne jazdím v požičanej bratovej prilbe...je to UVEXka integrálka čiernej farby,model neviem a má asi 12 rokov,trochu poškriabané a ešte nemenené plexi...to je ešte v pohode,ale futro plné molitanu ktorý má svoje najlepšie časy za sebou to vie potešiť,totižto ten molitan sa začína rozpadávať a stačí polhodinka jazdy a ten rozdrobený sajrajt mám vo vlasoch namiesto lupín má priehľadné plexi a to bol sakra problém,najma,ked sa mi oprelo slnko do očí počas západu a motorka s kamarátom bola predomnou,nič som nevidel a stačilo,aby kamarát prudšie zabrzdil a som v ňom...takže najvyšší čas to vymeniť za inú integrálku..kukal som po jednej za 99 Euro v styxe je to Vemar..stačila by mi,alebo sa oplatí ísť do drahšej,aké sú výhody drahších prilieb oproti tým rozpočtovým?....ja by som potreboval polarizačné plexi,nakoľko nosím dioptrie. vyrába sa také niečo vôbec?,lebo pobehal som viaceré stránky a nemám ten dojem... |
Dobrý príspevok, ja som si kupil prilbu od kamoša, narýchlo, pri kúpe sa mi zdalo že mi sedí, parada, ale pri jazdení veru začala tlačiť, hlavu a tvár som mal ako vo zveráku. Hlavovú časť - polystyrénovú výstelku som upravil nožíkom - jednoducho som vydlabal miesta kde ma to tlačilo, ale tá vyklápacia časť na brade a časti prilby na lícach a ušiach (nosim okuliare) ma tlačia stále, a pritom sú vystlané molitanom. Jedno je isté, treba naozaj poriadne a dlhšie odskúšať. |
cavte. ja sa chcem spitať či niekto ma skusenosti s prilbami lazer bora ronin a lazer katana. chcel som si kupiť prilbu lazer katana a všetko je vypredané. teraz čakam že či sa ešte najde. Ked niie tak este uvažujem o lazer bora ronin. cakam niejake rady. vdaka |
Kicsitajszon..no choď do šopu a vyskúšaj na vlastnej makovici,slová sú zbytočné..myslím,že všeobecne lazerky nemôžu byť zlá kúpa |
mam sharku,ked som ju kupoval nechal som sa ukecat,ale teraz mi na hlave nesedi,licne vypchavky su uplne makke a nedrzia mi hlavu,napr arai a suomy mi sedia dobre,maju skrupinu ineho tvaru,preto treba poskusat co pasuje |
Guliver - to čo si napísal bohate stačí pri výbere prilby nemám čo dodať. Len možno jednu drobnosť. Chodím po svete a veľa fotím. Do integrálky mi je ťažko napchať foťák keď fotím cez hľadáčik. Aby som to vysvetlil napr. v Dolomitoch sa dá pekná foto spraviť takmer na každej zákrute a stále si dávať dolu prilbu je otrava. Vtedy by mi vyhovovala vyklápačka. Kochačka cca 60Km/h ani ten vietor by mi vtedy nevadil. Inak mám naháča a s integrálkou som spokojný. Chýba mi bradový deflektor zníži to hluk stačí keď si priložím ruku k brade a rozdiel hned poznáš. Keď je slnko nízko vadí mi takže by som roymýšľal nad prilbou na ktorej sa dá vymeniť skolo rýchlo a pohodlne. Bez veľkého opotrebenia spojov a pomôcok(ja na výmenu potrebujem šrobovák otrava). ostatné nedostatky popisovať nejdem beriem to ako daň za cenu. Či budem mať super špica konfort a dám za prilbu 600E, alebo sa s niečim zmierim a mám za 200E. to už je na individuálne zváženie a ako má kto hlboko do kapsy. Houk |
pokial ju neprevetras nezistis co je to zac, ale pri novej to asi nebude mozne, musis kupit a potom zistis ci si mal stastie, mne najviac vyhovuje Shoei, mam aj lazer aj caberg ale su hlucnejsi nez shoei. |
Nazdar |
v kazdom pripade by som zabudol na vsetky typy otvorenych prilieb - lebo ak sa strtula nejaky coprista iba v tom paradnom dubaciku, ktory je sice efektny, .... |
ha-ha zdrotovana celust nie je bohvieco a vraj sa to priserne dlho lieci |
najviac ma prekvapila airoh speedfire za 60 libier |
Myslim, ze kvalita prilby je v tom ako je odvetrana, aky poskytuje vyhlad za roznych okolnosti, ci sa nerosi... Mala by byt pohodlna a co najmenej hlucna. To su podla mna kriteria pre uroven bezpecnosti helmy. |
RHplusB kazda dobre odvetrana prilba je hlučna.Ta cirkulacia je to co sposobuje hluk. |
Ako mame chápat toto tvoje tvrdenie. |
Arai Corsair ma hmotnost 1550g, oproti tomu kevlarova Nolan N92 s 1250g posobi subjektivne ako tazka helma a po dlhsej jazde ju je na hlave ozaj citit. Jazdim aj v zime, takze dokazem ocenit dobru helmu. |
najdolezitejsia cast prilby je skrupina |
Pre aerodynamiku je dôležitá aj veľkosť škrupiny. Ak má "ťažký" Corsair o pár cm po obvode menej ako "ľahký" Nolan, tak má RHplus pravdu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (13.10.2010 10:13) |
Pri prilbe nie je dolezite, aby bola co najtuhsia, ale aby bola primerane tuha a pruzna. Ulohou prilby pri naraze je znizit spomalenie hlavy a naslednu deformaciu mozgu na co najmensie hodnoty. V tomto parametri sa prilby dost lisia ... |
1. prilba pri naraze nema ostat cela ale ma naraz pohltit... od toho sa moze odvijat diskusia o pouzitych materialov a deformacnych zonach, nemusi/moze byt pravda ze prilba s ineho materialu by ta nezachranila preto ze ti karbonka praskla... |
V prvom rade chcem povedat,ze nechcem napádat ziadneho predajcu ani vyrobcu prilieb. |
motoexcite: K testu: Aktívny blbec je horší, ako triedny nepriateľ. |
Rozdiel je aj to, ci je prilba urcena na okruhy alebo do premavky. Urcite je do premavky lepsia komfortnejsia a tichsia prilba, v ktorej sa clovek lepsie citi. Ale aj tak by mala byt "znackova" (to je jest od firmy, ktora ma dlhorocne skusenosti s vyrobou a robi aj certifikovane testy prilieb pri vyvoji) |
Vadim ten test to bolo fajn čítanie. |
pitaz pises ze cim vyssia trieda tym lepsie ale to je iba zovseobecnujuce tvrdenie co neplati |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 29396 | Včera: 207332