Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Chcem niekoho poprosit a radu na zaklade osobnej skusenosti s intercomom co je k prilbe Sch C3 prirodzene v spojeni s prilbou C3 |
osobná skúsenosť |
Ten telefon s navigaciou funguje online alebo treba nieco prepinat alebo tem ma prednost telefon pred navigaciou aby sa nehadaly alebo ako to funguje.Mam garmin660 a telefon pouzivam v zasade nokiu-e |
tlf má prednosť pre navi, tlf ti začne zvoniť a je na Tebe, či ho dvihneš alebo nie. Treba ale používať rukavice s jemnou kožou na prstoch, aby si vedel nahmatať tlačítko. Je to hlavne ale o cviku. |
Mam Midland BT2 intercom sadu do dvoch prilieb,Schuberth C3 a s kombinaciou GPS Zumo 660 nemam na cestach ziadmy problem.GPS je na prvom mieste a mobil na druhom mieste dolezitosti priority.V praxi to znamena,ze komunikaciu medzi mnou a spojuzadcom Zumo vzdy prerusi,ked mi chce nieco povedat do sluchadiel a potom opat automaticky spoji.Mobil,ktory mam sparovany so Zumom a nasledne do sluchadiel bluetooth,pokial GPS ma potrebu ma usmernit na cestu,bude taktiez preruseny a potom nasledne opat spojeny.Komunikovat mozme stale,kedy kolvek,kdekolvek,pokial nas GPS alebo mobil neprerusia.Doba dlzky nabitia na jednu cestu je podla kecania 8 az 10 hodin. |
Jaro39r> Dik za postrehy a rady ,ale ja som mal na mysly interkom co je zabudovany v limci C3. |
Jaro39r: Vidim, ze mas C3 s neoriginalnym interkomom. Kdesi som pocul, ze vraj sa do C3 da dat len originalny golier (co spomina IRWXL). Ocividne to nie je pravda. Uvazujem nad C3 a v buducnosti by som chcel aj interkom, lenze ten original golierovy je poriadne drahy. Skusal si aj nejake ine interkomy? A ako si spokojny s tym Midlandom? Do akej rychlosti sa da komunikovat? Meni ten interkom nejako schopnost prilby zvukovo izolovat okolie? |
Pyorailija s Midlandom BT 2 som spokojny.Mam ho rok a pol a vtedy ma stal v rakuskom Loiuzi 320eciek.Ale ako som uz pisal.to je sada pre dve prilby.Myslim ze teraz stoji v akci o nejakych 80 eciek menej.Nepotrebujes original na limec,do C3 sa daju dat rozne intercomy.Staci sa len trocha pohrat s vnutornym polstrovanim.S Midlandom sa dorozumiem so spolujazdcom do 180km/h,co ale vytocim uz len vynimocne,pretoze som turista a nie strelec.Ma to aj automat.potlac.sumu vetra a C3 ked zaklapnes tak je ticha a pocut dobre aj Mp3,aj GPS aj spolujazdca aj mobil vsetko samozrejme cez bluetooth. |
Ja mam tiez C3 a BT2, funguje v pohode, aj ked ju pouzivam iba s telefonom v ktorom mam zaroven navigaciu a prehravac hudby. C3 ma na usiach vybrania, do ktorych das sluchatka a prekryjes polstrovanim, takze nemusis nic lepit, ci skrutkovat. BT2 som kupil cez net za cca 100 USD, sada pre dve prilby. Do rychlosti cca 100km je to v pohode aj na pocuvanie hudby, ci telefonovanie, rychlejsie sa zvysi hluk a uz je to problem. Original sluchatka maju slabe basy, daju sa pohladat na nete aj lepsie, kazdopadne pri jazdeni ani neocakavam kvalitu koncertnej saly |
Vdaka za info. Do 100-110 km/h mi staci. Ja to chcem na komunikaciu so spolujazdcom, pripadne s jazdcom na inej moto. Navigacia, mobil a hudba su druhorade. |
Pyorailija nie je problem to prehodit.Midland BT2 ma len vodotesny pogumovany vonkajsi modul a dve sluchadla s mikrofonom. |
Este doplnim. Mas dva sposoby montaze, bud to nalepis na prilbu lepiacou paskou (v baleni je aj nahradna nalepka na dalsiu prilbu), alebo to uchytis takym "stipcom", ten mozes prehadzovat na kolko prilieb len chces. Pri montazi najdlhsie trva nahodenie sluchatok a kablov pod polstrovanie, celkovo to nezaberie viac ako 10 min. Ak to budes chciet prehodit na inu prilbu, tak pridaj par minut na demontaz. Fakt sa nemas coho bat. |
Aby som sa vratil k veci . Ma niekto skusenost s original schubert komunikacno-medialnim intercom limcom??? Dakujem |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 171309 | Včera: 225828