Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdar, |
podla mna tam mozes mat aj ine zapalovanie, ked predstih zapalovania je dobre nastaveny to musi ist, uz som videl par takych neorigo zapalovani,,,,,,,,,,,,,, nemas nahodou problem s karburatorom ked ti neide do otacok? |
kazde zapalovanie ma svoju krivku predzapalu podla aktualnych otacok, tie najjednoduchsie ju maju konstantnu = ziadnu, cize ak si kupis programovatelne zapalovanie a dakde zozenies aj hodnoty pri roznych otackach, da sa to v pohode vlozit aj do ineho ako origo zapalovania.. asi bude ale jednoduchsie sledovat ebay a kupit tam |
endy-to ma musis raz naucit ako sa na xl500 nadstavuje predzapal-.. |
dando -skus sem nacapit obrazok zapalovania a budeme mudrejsi. zapalovanie je siroky pojem. |
Nikdy ti nepôjde motorka s neoriginálnym statorom alebo CDI správne do otáčok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ikcipo (31.08.2010 8:41) |
A dal by sa pouzit neorigo stator a rotor s origo CDI, alebo s CDI z napr 250tky? |
barlac,mal som na mysli jednovalcove veterany Upravené 1 krát. Naposledy upravil endy (31.08.2010 15:31) |
origo zapaľovanie / neorigo zapaľovanie ... |
karol> ako pisal cipo na countrycrosse CDI je o spravnej krivke predzapalu. exc bude zivsie so zapalovanim z sx koli inej krivke predzapalu. Ja mam ale KX so zapalovanim z nejakeho bordelu. nakopnem a aj volnobeh drzi ale ked pridam tak sa nechyta. kupit origo CDI nie je problem na elperformance ale neviem ci mi pojde s neorigo statorom a rotorom, lebo neviem ake napajacie napetie pre cdi dava cievka a ci bude dost silny signal pre CDI zo snimaca. Stroboskop takisto nie je problem kupit ale zasa s nim neviem merat tak mi moc platny nebude. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (01.09.2010 9:31) |
daj foto "bordelu" |
[IMG]i53.tinypic.com/29l09i1.jpg[/IMG] Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (01.09.2010 10:20) |
no mne to pripadá ako babeta "hore nohami" , alebo praveký motoplat. |
autokokr.cz/5100-jednotka-teristoroveho-zapalovani-babe... |
vsjo jásno. |
Mne na jednej motorke podobný bordel robil "pohnutý" snímač otáčok. Zľahka som ho prihol späť a už jela |
karol> a ma to zapalovanie z babety nejako zmenenu krivku predzapalu alebo tp ide priamo, ze da signal tak pali. lebo som rozmyslal ze signal zo snimaca do origo zapalovania kde za zmeni predzapal podla krivky a z neho do tohoto zapalovania. |
babeťácke dáva iskru porád v jednom mieste , musí mať dodržaný smer otáčania , asi preto je "hore nohami" a je strašne citlivé na vzdialenosť cievok od rotora. A máva strašne nevyrovnanú kvalitu. Skús niekomu šlohnúť tú kocku z babety , možno |
karol> to zapalovanie je cele a funguje celkom dobre lebo ju nakopnem aj pekne drzi volnobeh, len nejde do otacok. Cipo pisal ze treba meniaci sa predzapal z origo CDI. Kupovat kompletne zapalovanie je draha zalezitost a neviem ako su robene origo kawasaki ale tiez maju cievku na napajanie a impulznu cievku, nerad by som kupoval stator, rotor, CDI a cievku to by ma to vyslo viac ako som dal za tu motku. |
ČZ 250/513 , ČZ380/514 mali kladívkové zapaľovanie , ktoré nemenilo predstih a tie motory aj tak šlapali. |
vdaka za vysvetlenie. neviem ako by som zvacsil iskru, vyskusam priblizit cievky k rotoru. uz som ale zacal s renovaciou kostry a vyfuku takze to teraz aj tak nemam ako odskusat. Takze toto budem risit asi az neskor. Vdaka. |
Pocuvaj, to nieje o velkosti iskry , ale o energii vyboja. je sice mozne, ale nepravdepodobne ze pri vyssych otackach motora, tym aj vyssej frekvencii napatia ktore nabija kondenzator, sa nedokaze naakumulovat dostatocne mnozstvo energie, nakolko sa nejedna o tvrdy zdroj, a po otvoreny tyristora sa tento nedostatocny naboj vybije do zapalovacej cievky. nasledne klesa sekundarne napatie, cize aj napatie na sviecke.ale tam by nemal byt problem. problem bude vtom, ze nemas regulaciu predzapalu. palivu trva isty cas kym zhory, cize od preskocenia iskry zacina horiet, a piest sa posuva smerom nahor. ked dosiahne hornu uvrat , tak sa nachvilocku ako keby spomali svoj pohyb. vtedy dohory vsetko palivo, a vzniknute plyny tlacia piest dole. cas potrebny na zhorenie je stale rovnaky, ale rychlost akou sa piest pohybuje zu nie. preto pri vyssy otackach prejde tu istu drahu(od zapalenia po hornu uvrat), za kratsi cas, preto potrebujeme aby iskra preskocila skor. takto problem predzapalu chapem ja. |
a napr. JAWA 350 má kde reguláciu predzápalu ..... a kopec iných motorov a predsa sa točia . |
a mozno nakoniec nebude problem ani v zapalovani. babetacke zapalovanie nieje moc vhodne na taketo prerabky. su daleko lepsie riadiacky CDI. babetacke pri mojich osobnych skusenostiach sa neosvedcovalo hlavne u viac otackovych strojoch. |
karol, preco radsej nic? vsak vysvetli ako to vlastne je z tym predzapalom, ale vazne. ale ak nesuhlasis z tym co som pisal prve, cize to o elektrickej casti problemu, tak vec ze to tak skutocne je. a tento problem sa da ciastocne eliminovat bud zvatsenim nabijacieho napatia, alebo znizenim kapacity kondenzatora. ani jedno riesenie sice nieje najstastnejsie, a ma svoje nevyhody. |
uz je aj na predaj kawasaki-kx.autobazar.eu/500-85-id1794669.html |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 44727 | Včera: 213558