Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím |
No bol som to teraz mrknúť bola trocha menšia tak som dal ako m byť previezol som sa a zdá sa mi ze ide trocha lepsi ale neviem no zajtra este raz nastavim karabec musim sa s tym pohart teraz uz sa mi nece za tmy .... ale dik no zatial |
Maj zlutovanie,veď je to už babička,aj keď po GO! Kto ti povedal že po GO máš motor naháňať na plný plyn?Zábeh je velmi dôležitý pre následný výkon a životnosť motora.To búchanie na plný plyn je pravdepodobne "detonačné"spalovanie,spôsobené "preslopaním"motora na plný plyn v malých(nedostatočných) obrátkach.Jedoducho povedané,chceš aby ešte surový ťažko chodiaci mechanizmus išiel na plný výkon a myslíš si že keď ho prekŕmiš tak to zožerie.Ale on sa len rozkašle a stratí výkon.Nešteluj a jazdi,ale nechci zázraky hneď.Aj teba najprv kojili až potom si dostal rezeň,keď ti narástli zubky |
Ja viem že zábeh je veľmi dôležitý ja inak chodím normálne ja som len skúśal na plný plyn že čo to spravý.Ale teraz už nie tak normálne do poly plynu vytočím a nadradím |
To nieje možne dnes iśla pekne dal som dole koleso lebo niečo som tam spravoval nahodil som ho a motorka zrazu niejde uz ma to sere jak hovado |
dobre rano |
Ja viem ale ak mam pravdu povedať tak sa držala dosť dlho |
nieje 90tka ako 90tka moja drží už 5300km bez akehokolvek zásahu do motora akurát čo som menil brzdové obloženie a spojkové lanko |
Tebe sa žije s tyristorovým zapaľovaním |
nuž vieš niektoré veci sa nedajú z minuty na minutu ja som tiež začínal s 90tkou pred 6rokmi presne ako ty |
Ja neviem nechcem už tie staré motorky teraz ma zlákala Yamaha DT 125.Ale kedy ju budem mať je len otázka penazí |
ale ani Dt-čka nije daká nová keď už tak radšej crf ,yz alebo dr ale tak každý potrebuje niečo iné a hlavne načo má |
Tak viem sú to staršie motorky ale tak ... oveľa spoĺahlivejśie ako Jawy Upravené 1 krát. Naposledy upravil TOYO (30.08.2010 20:28) |
Nechcel som zakladať novú diskusiu tak píšem sem |
ktým horúcim štartom-robylo to aj mne akoby sa ten benzín "vyparil" pomohla zmena trysky a nastavenie hladiny v karburatore. A ktej sviečke za starú Pal je nová náhrada NGK 5111 BP7HS |
Nazdar |
Hej tá svieška má taký dlhý názov ale stačí to označenie BP7HS oni už budú vedieť. Nastavenie hladininy v karbci je jednoduché -otvoríš kohút a necháš volne do karbcu tiecť benzin cca.2-3 min. ked potom stlačíš plavák tak má byť zároveň s benzínom ( ja mám na mojej nastavenú vyššiu hladinu ) a sviečku máš akej farby? |
Jaj ...no šak ja viem ja sa to nastavuje len neviem či ju mam dat mensiu alebo vetsi hladinu ... sviecka no ..kedy ako |
skús dať večšiu hladinu možno pomôže. k tej tehlovej sa dopracuješ velmi jednoducho otvor viac vzduchu ( ja mám otvorený vzduch až na 5,5 otáčky a sviečka je pekná tehlovo červená ) to musíš len skúšať a hlavne si pozadiť aspon 5Km nech sa sviečka vypáli na volnobehu to neuvidiš |
Večšiu asi nedam lebo sa mi bude benzin vylievat ... aj viem ze na volnobehu sa to neda ale tak 5km to pochybujem ci pojde |
Zatiaľ nie lebo nemam prachy |
v 90roku ju u nas mali chalani a strasne tiez nadavali |
To presne tak , keby že som tam mal tyristorové zapalko tak neni problem.Ale ... |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 196319 | Včera: 142358