Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Namontoval som na skútrika alarm PROTECH TNT s diaľkovým štartovaním a blokovaním štartéra v zamknutom stave. Všetko funguje normálne okrem diaľkového štartu. Po jeho zapnutí mi stále prehorí poistka buď pri baterke alebo priamo na alarme (15A). V čom môže byť problém? |
pravdepodobne budes mat nieco zle zapojene v tom dialkovom starte. skus to znovu prekontrolovat,lebo 15A len tak lahko by nemalo prepalit ked je vsetko OK |
no na taky stroj ti treba aspon 3 alramy mozno mu je jeden malo tak zlosti |
Ten dialkový štart musíš mať v skrate, ked ti to ináč funguje. Takže zameniť drôty a vyskúšať. A kde si to prosím ťa kúpil a za koľko, bo moja meta už dožila . |
Mne to pripadá tak, akoby tam boli dva elektrické okruhy. Jeden je poistený 15A poistkou a vedie cez spínaciu skrinku. Ak je zapnutý kľúčik a zatlačená brzda relé zopne drruhý okruh a naštartuje to. Druhý okruh ide cez relé a potom na štartér (riadne hrubý medený kábel). Schéma zapojenia alarmu je cez spínaciu skrinku, tak som to aj zapojil. Druhý okruh (silnejší) som podľa schémy zapojenia alarmu prerušil a teraz to šlape cez kabeláž alarmu, teda cez dve 15A poistky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil huniak (28.12.2005 13:48) |
To Motorhead: Kúpil som to cez eshop.scootland.cz/?id=TNTALARM&cat=398, stálo to 1750,- českých koruniek Upravené 2 krát. Naposledy upravil huniak (28.12.2005 14:23) |
Ta dakujem ti huniak. Už ti neostava iné, len skúsiť silnejšiu poistku a ked ti aj tak prepáli tak elektrikár s velmi dobrým merakom. Lebo tie obyčajné meraky merajú jednosmerný prúd tak do 10 A a ty nevieš koľko tých ampérikov papká tvoj štartérik. |
nechce sa mi verit ze to ma az taky velky odber. ved on pisal ze mu to niekedy prepali aj original poistku pri baterke. a ta je stavana na ten odber co tam ma byt. tak urcite ma nieco zle zapojene, alebo blby výrobok. |
Ani mne sa to nezdá žeby sa tá poistka musela furt prepáliť, zrejme to mám zle zapojené. Minimálne chcem vyskúšať či ten diaľkový štart funguje a ako. Malo by to byť poprepájané tak aby to obišlo ochranu štartovania a štartovalo to aj bez brzdy, samozrejme pri normálnom štartovaní cez brzdovú páčku. |
chalani cesky mali s tym tez problem a rozoberali to na www.adventure-biker.cz mrkni na tu stranku a pozri sa do fora tam to je na 100 percent... |
HUniak. Nemam vela skusenosti so skutrami. Ale na kazdej moto a aj na aute az po kombajn je starter spinany cez startovacie rele ktore nema vo vykonovej vetve poistku. Skuter ma? |
Tak,tak, ako vraví frog. Tiež mám 10A poistku na elektriku z baterky, ale štartér ide priamo z baterky a tento okruh je spínaný cez relé. Zopínaj s alarmom to relé, nie priamo štartér. |
No tak som to namontoval a funguje to, akurát má to jeden háčik. Zapojil som to cez relé, ktoré spína štartér(vetva plus), problém je v tom, že od zapaľovania ide kostra do spínacej skrinky, pri vypnutom zapaľovaní je to spojené na kostru a blokuje to zapaľovanie, teda štartér točí ale nenaštartuje to, funguje to iba so zapnutým zapaľovaním(kľúčiť v spínacej skrinke). Suma sumárum, ak by tom malo fungovať iba cez dialkové ovládanie tak musím odpojiť tú kostru na zapaľovanie, ale potom sa motor nedá vypnúť, ani diaľkovým ani kľúčikom, kedže alarm odpája iba vetvu plus a cez relé to nemá význam aby to odpájal, lebo to slúži iba na zopnutie spínača štartéra.Keby som to tak vedel keď som si ho kupoval nie? Neva teraz to funguje iba keď mám zapnuté zapaľovanie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil huniak (19.01.2006 10:35) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 224610 | Včera: 238923