Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Može sa nejako poškodiť motor alebo hocico ine ak som medzi zvody a koncovku vyfuku vlozil 8cm dlhú ruru do ktorej som navrtal 4x dieru o priemere 5mm? |
vseobecne moze... funkcia zvodov a vyfuku je tlmenie hluku vytvaranim prekazok v prudeni vyfukovych plynov, ich ochladzovanie a odvedenie na miesta, kde to neotravuje posadku smradom, dymom a teplom... pripadne to ma aj esteticky efekt... takze ten tvoj akoze "tunning" moze mat za nasledok zbytocny randal, podla tvojho popisu ti to bude dymit pod teba ked budes stat (z vyfukovych plynov je mozna v krajmom pripade seriozna otrava) a pri troske stastia pripekat tvoje topanky, stupacky a podobne, na teplo citlive veci v najblizsom okoli... takze ak si myslis, ze jedine, co ti chyba k dokonalosti spravneho bikera je vyladeny zvuk vyfuku, tak si radsej kup originalny ladeny vyfuk... je to urcite drahsie, ale eliminujes horeuvedene mozne problemy a viac na to letia baby... |
dovod nieje pre diskusiu podstatny, o zvuk nejde (popripade mozno, ale ja v tom stale pocujem "deravy vyfuk") |
dovod je podstatny, povazoval som to za serioznu otazku, hodnu reakcie... akoze nepride ti teraz tvoja otazka uplne hlupa ? to je co za blbost vobec uvazovat o zhodeni koncovky, alebo aj zvodov ? precitaj si este raz moju odpoved, pre istotu skratene: otravis sa spalinami, ohluchnes, prepalis si plasty, gumy, topanky, bovdeny a cojaviemcoeste... ak zhodis aj zvody mozno aj predne koleso, dokonca sa ti pri takej jazde moze dostat do motora daky bordel ako kamienky, prach a podobne... a to uz je o vaznom poskodeni motora... uzivaj si jazdu a nevymyslaj taketo kraviny... |
AK BUDES MAT OTVOR NIEKDE BLIZKO K MOTORU, TAK TI TO BUDE POTAHOVAT FALOSNY VZDUCH NASPAT DO MOTORA A BUDE TI STRIELAT MOTOR, TIEZ DUSIT SA A PODPALUJES SI TYM VENTILY. |
Daj sa dokopy s tym expertom co ide robit turbo na Pioniera. |
clovek uz fakt nevie ako by mal na motoride polozit otazku, niesom dement a nechcem jazdit bez zvodov! |
ty si carovny...pytas sa totalnu kravinu, vyzera, ze bez dovodu, napriek tomu tu mas tusim styri seriozne a vycerpavajuce odpovede a este je aj zle... |
Asi tak ako tento |
Ja mám zase taký problém,, že mám dva výfukové ventily a každý má svoj osobitný zvod a ten jeden zvod mi tpodfukuje, že mi to očierňuje hlavu válca a striela to jak sprosté aj pri malom ubratí plynu...ako to mám vyriešiť ? |
MMartin, prosim ta necuduj sa reakciam..na velmi blbo polozenu otazku su tie odpovede co si dostal vyssie adekvatne. Ak ta to zaujima cisto teoreticky, spravna formulacia otazky by znela takto: |
ok, priznavam, blbo polozena otazka! |
ano, ladenym vyfukom znizis odpor...ale na druhej strane prudenie vo vyfuku je impulzne. To znamena ze plyny maju rychlost od nuly az po neviem kolko vela.... a takato zostava ma urcitu rezonanciu, a vytvara protitlak s ktroym sa rata pi vyplachu vo valci. Ak tento system narusis otvorenymi zvodmi, urcite nedosiahnes narast vykonu Je to cela alchymia a urcite ti budu vediet odpovedat fundovanejsi nez som ja. |
teoria 2T rezonančneho vyfuku |
noxik: super, to ovladam, dvojtakt nema ventily a je to cele o niecom inom! |
neviem,neviem ako vyzera laďak a ako normalny vyfuk na 4T(zvnutra) |
neviem fakt nechcem nikoho potlačať ani nič ale noxik neverím tomu že sa do toho vyznáš na tolko aby si radil tuna chalanom na googli si to vie najst aj sam autor tejto diskusie |
ja nevravim ze mam pravdu,ani ze sa do toho vyznam |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 48392 | Včera: 156251