Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte. |
ohnute iba riaditka, alebo cele riadenie naprd? |
Nie, jazda uplne v pohode. Z hladiska zaruky by som asi mal predsalen ist do toho servisu ze? Upravené 1 krát. Naposledy upravil IvanALPHA (26.07.2010 10:54) |
Máš ohnuté riaditá asi, treba ich zhodiť a kúpiť nové - dajú sa aj neznačkové alebo originál u hondy také isté. Myslím si že s technickým stavom moto nemá čo byť, skor si len objednaj poškodené časti (zrkadlo, stupačka ...) a ak treba daj prelakovať poškriabané plasty. Inak každý pri kúpe pozerá či nebola moto padnutá, ja som tiež predával jednu s malými škrabancami, povedal som ako sa to stalo - nemal som čo zakrývať. Ak je kupujúci normálny, akceptuje stav v akom je, ak ju dáš prelakovať a vymeníš ND ani to nebude poznať (ako to bude urobené na úrovni). Upravené 1 krát. Naposledy upravil mayo (26.07.2010 11:17) |
Ja to zamlciavat nebudem. Tie poskodenia su take zanedbatelne ze sa do toho neoplati vrazat peniaze, akurat mozno tie riaditka. |
Ak sa ti riadidla ohli len pádom motorky zo stojanu, tak su z masla. To ich ľahko narovnáš. (Ak chceš návod ako, riešil to pred časom Devildriver . Nájdi si túto jeho sidkusiu, sú tam rady ako na to.) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pilgrim (26.07.2010 11:23) |
Ako som pisal, striekat nebudem a pri predaji nemam co tajit. Ked tka je tu tato tema pre buduceho potencialneho zakanzika. |
Myslim, ze tie skrabance vyrazne zmenia aerodynamiku Ale nie, robim si prdel. Ved to nic nie je. |
Ved hovorim, pohoda. Akurat tie riaditka. Uvidim ked pojdem z roboty ci budem citit nejaku zmenu. A otazka: ist do toho servisu alebo nie? Jediny problem je ze nemozem zamknut riaditka vlavo. Na druhu strnau moja prva garancka ma stala 90 eur tak sa tam uz moc nehrniem. |
Nejdú zamknúť preto lebo sú vyhnuté, nemôžeš ich dostať do krajnej polohy. Ja by som ich nenarovnával ale kúpil nové radšej, mohli by sa aj zlomiť. |
riadlitka vyrovnas trubkou a vodovahou do presnej polohy mozno na 99%,trubku nasad na rukovet a pomali vyrovnavaj,takto ti to urobia aj v servise za 5-10min,a nauctujuuuuuuuuuuuuu sak vies neee |
Čo by mu už tak na mäkkej oceľovej trubke, z ktorej sú riedidla na CBF-ke, mohlo prasknúť? |
Tak riaditka zamknut idu, akurat nie ked su uplne v krajnej polohe ale asi milimeter treba posunut. |
to iste sa stalo aj mne, ta motorka je asi vyrobená z hovna, aj Babeta je odolnejšia na pády. |
Riadítka sa vyrábajú zámerne z takého materiálu, aby sa ohli a nelámali sa. Taký krosskár po páde len vyskočí, narovná a maže ďalej, aby niečo vyhral |
skus narovnat a uvidis, ked ti pojdu do hajan tak si kupis ako tieto a mas pokoj |
Chalani mam problem Vcera sa mi stalo presne to iste co tuto kolegovi.. Na trochu sikmej ceste som dal moto na bocak, pozrel ci je ok.. vsecko vpoho a za 20 sekund zrazu BAAC.. mi az srdce skoro zastalo ked som zbadal moju moto na zemi Nastastie jej sice nic na funkcnosti neni.. riaditka ani nic ine ohnute nema - padak odviedol skevlu pracu ale mam hnusny skrabanec (alebo skor odretu farbu) na prednej maske zboku.. Sice je malicky a ho neni moc videt ale strasne ma to stve.. Ak mate niekto skusenosti s niecim ako pisal tuto Pilgrim pripadne poznate niekoho, kto uz nieco take robil urcite by som sa dohodol na dakej spolupraci.. nechcem to len tak neodborne streknut dakym sprejom aby ma to stvalo este viac, ze som ani farbu dobru netrafil.. |
spravi ti to hocijaky zrucnejsi lakos. Otazka okamihu a par eur a nebude sa dat spoznat rozdiel. Videl som chlapika co mi striekal masinu, ako takto opravil doskrabany bok C4-ky. |
padaky su dobra vec, ale kolko myslis ze ti zachrania? Riadidla, podsedlovka, maska atd pojdu tak ci tak. |
to je individualne, kazda moto je ina, ja ked polozim moto na padaky tak sa mi riadidla nedotknu zeme, usetrim nadrz a sedanku,smerovky.. suchnem akurat tak vyfuk pokial spadne moto na pravu stranu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil klaso (03.10.2011 15:47) |
Strašne závisí od pádu. Nie vždy moto padne na rovine. Stačí aby sa ti moto iba šuchla spod zadku v miernom kopčeku a riaditká sa hneď dotknú zemu, preliačia nádrž, ošúchajú sa plasty, motor ... ... Len tak musíš vedieť spadnúť Alebo troška nekvalitnejší úchyt na padáku, ktorý sa pri náraze ohne a zatlačí ... A môžeš spadnúť v stovke a moto sa iba šúcha po padáku a zastane. A zistíš, že okrem ošúchaného padáku jej nič nie je... Kapánek ( ne ) šťastia stačí ! |
no pri pade za jazdy to je ine, o tom neni pochyb, vtedy sa moto prevaluje po vsetkych stranach aj na padaku. ale pokial spadne zo stojanu je velka sanca ze to odnesie len padak. aspon teda u mna to tak funguje |
vsak ja padky mam.. preto som aj rad, ze nadrz, motor, smerovky atd atd su nedotknute len ten roh prednej kapoty trosku vytrcal a sa odrel.. ajked keby sa moto sucha tak by to urcite dopadlo ovela horsie ako ked len takto tresla.. |
IvanALPHA - neviem čo riešiš, ohľadom škrabancov je to totálna banalita, vôbec by som sa tým nezaoberal, pri predaji spravíš dobre, ak tam tie "mega škrabance" necháš, je to aký taký dôkaz toho, že to čo hovoríš, je asi pravda. Keď to zalakuješ, tak sa len odlahčíš o pár €... ako chceš. |
IvanAlpha - a predtým sa rajdy dali zamknúť aj na ľavú stranu ? Lebo mne sa tiež dajú iba na pravú a to som so svojou CBF-kou ešte nepadol. |
Mne padla tiez a zrovna trafila obrubnik, padák zachránil skoro všetko ale hrana obrubniku mi odlomila pri stupačke páčku radenia, je to presne o tej smole ako padne. Nastastie novy kus 9,99 libry ale aj tak nasere. |
presne ako tref pise kazdy lakos ti to zalesti a nebudes ani vediet ze tam bol skrabanec ovsem nesmie byt hlboky inac v pohode zalesti ten diel co si skrabol Upravené 1 krát. Naposledy upravil octavius (04.10.2011 9:10) |
ajven ... to zatáčanie bude asi len tvoj subjektívny pocit, ktorý si si vsugeroval, lebo vieš, že ti padla... ...inak poškodenie skutočne závisí od toho ako MOTO padla... noo smola ! |
wisdom: poznam, uz som ho tu aj jednemu poradil. Avsak motorky sa mu nechce robit. Spytat sa ale mozem |
Rozflákal si si to na totálku, kúpim ju za 50€ na diely. |
zajtra ked budem doma hodim fotku jak ten skrabanec vyzera.. a ak dakto poznate sikovneho lakovaca, ktoremu sa chcu robit aj motorky tak sem snim.. za dobry kontakt bude veeela piveciek |
čaute, stala sa mi taká vec že pri asi 10 km rýchlosti som na motke padol do trávy... všetko ok, varan bol akurát trošku zelený, len na ďalší deň keď som ju ráno vybral z garáže tak pri prvých km som hneď zistil že pri jazde rovno riaditkami furt trochu bočím. na prvý pohľad to ani nieje vidieť, všetko som kukal, koleso ani vidla ohnutá zrejme neni, je vidieť podľa predného blatníku že koleso je trošku nakrivo, ale všetko funguje ok, ani po dlhšej jazde neni kotúč prehriatý ale dosť mi to vadí- čo sa tam mohlo stať? začínam špekulovať že ako sa to mohlo stať, len nič ma nenapdaná |
matov121: A nestrihá Ti náhodou vidla po tom páde? alebo ohnuté riadidlá. Skontroluj rovnobežnosť nôh vidlice pri pohlade zboku. Premeraj rajdy, či niesú ohnuté. Iné by nemalo byť... |
Keď vidla strihá znamená to, že nohy niesú rovnobežné pri pohľade z boku. Tzn že keď na moto pozrieš napr sprava, na oske kolesa je vidla v poriadku a v okuliaroch je troška pretočená-namiesto jednej nohy-pravej uvidíš aj hornú časť ľavej.... V takom prípade stačí povoliť okuliare a s niekoho pomocou zrovnať koleso do pravého uhla s rajdami. Ale najprv skontroluj, či niesú zohnuté rajdy. Ak sú v poriadku, skontroluj tú vidlu, ako som Ti napísal. Pri páde sa to stáva, že niekedy pretočí vidlu... |
Stalo sa mi- Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lako (28.10.2011 0:19) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 31973 | Včera: 226293