Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
mne na boxeri menili vramci zaruky pristrojovku a nepomohlo az jeden "domaci majster" chytil kus izolacnej pasky a spravil to za par minut.... vraj je to uplne bezna porucha pri tychto autach |
nerd dik za tip popozeram , raptor nedeje sa to denne tak 10x rocne maximum doliatim nafty startujem po druhom otoceni kluca netvrdim ze je to spravne Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikio (05.01.2011 14:42) |
Mikio myslim ze palivomer mas v poriadku, problem je v konrktore na relatku co je v pristrojovke. |
mikio - predpokladam ze ducato je na naftu - jazda "do dna" ti diesel spolahlivo zabije |
mikio: mas benzinove ducato? |
na aute dost casto skoncim na sucho (Fiat Ducato) pokazeny palivomer ale staci dvakrat otocit klucikom a ide sa dalej demmoo podobne by to malo byt aj u teba |
Trosku mimo temu: Netreba teda odvzdusnovat ani na aute? Mam konkretne Mitsubishi Colt benzin striekacka, cize ked mi nahodou dojde benzin,tak iba dotankujem a valim dalej? |
raptor ano aj... |
matus - GS ma cerpadlo tiez v nadrzi a je zvnutra tiez istym sposobom umiestnene na nieco co by sa dalo nazvat zatkou napriek tomu je to furt rovnake cerpadlo ako ma ten trojkovy golf |
Ved ani to externe nema na funkciu "rostlinaře" vplyv a urcite je lacnejsie, lahsie opravitelne. tak podla mna nieje co riesit. "Stastie praje pripravenym" |
chalani, s LC8 990 (efi) je este druhy problem a to, ze cerpadlo je priamo v nadrzi a co je horsie, ze to cerpadlo je vlastne zatkou nadrze |
matus ak mas moznost zmerat tlak a mnozstvo ake dava, tak potom uz len hladat podobne. Väcsina je membranova impulzna, alebo rotacna. Ak nemas tu moznost tak +- dopasovat z nejakej inej moto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bacaono (28.12.2010 15:32) |
matus LC8 veru neviem nikdy som v tomto smere nepatral lebo som nemal preco ale ak nieco je tak urcite o tom najdes infosku v cechach a tym padom by som siel na flare.cz |
Netreba odvzdusnovat. |
raptor> co cerpadlo na LC8 990? nemas nieco zmaknute? lebo tam stoji origo nenormalne peniaze. |
Ja cvok som myslel, že sa bavíme o priamom vstreku |
papi - priamy vstrek u dvojtaktov je skutocne starina - bavime sa o normalnych a hlavne 4taktnych motorkach |
Páni, tak moment: |
matus - nuz a v takom pripade je dolezita cena lacnejsej nahrady alebo rovnakeho dielu bez loga vyrobcu znacky motorky |
tak samozrejme, ze nic nie je automaticky zaruka problemov, ale vysokotlake cerpadlo je dalsia draha suciastka, ktora sa proste raz pokazi alebo opotrebuje. |
matus - co ti ja viem, motorky od svojho vzniku (rovnako ako auta lode atd atd) sa iba komplikuju, aj ked plati stare zname ze v jednoduchosti je krasa tak si nemyslim ze priamy vstrek pri motorkach = zaruka problemov |
raptor> dufam ze nie. lebo dalsia komplikacia a navyse, pri priamom vstreku aj pri benzinovych motoroch vznikaju pevne castice a zvysuje sa obsah NOx vo vyfukovych plynoch, takze su nutne dodatocne filtre a egr ventily a pre- a post-vstreky na znizovanie ich obsahu. |
vidite? a ja som si teraz spomenul, ze minulu zimu som na zaciatku daval dole nadrz a moto bola tak dobreho stvrt roka, ked nie viac. ja somar som nadrz iba nasadil natankoval a jazdil celu sezonu bez problemov v strekovani. myslite, ze este neni neskoro ju odvzdusnit?? |
matus pohodka ja este pred par tyzdnami tiez nie podla mna otazka casu kedy sa jeden zo svetovych vyrobcov rozhodne pre GDI riesenie a ak sa to osvedci ostatni ho budu musiet nasledovat |
o tomto funkcnom prototype som nevedel, ospravedlnujem sa |
tak este raz a celou vetou - motorka s priamym vstrekom sice chvilku ale predsa len uz existuje - MOTUS Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (28.12.2010 11:50) |
nezabudajte na to, ze zatial ziaden motocykel na trhu nema priame vstrekovanie. |
Vyriešim problém s dieselom aj otázku naraz... |
a co robit ked dojde baterka na striekacke-skutri? :D |
mne pred pumpami raz dosla nafta. par razi som to este nastartoval no musel som tam to auto odtlacit. natankoval som a islo bez problemov |
1100 Honda 4V žltá |
CB750 uz som roztlacal litroveho stroma a nebolo treba drzat starter - zapnute zapaluvanie, kopnuta 3 chytilo to - ale myslim ze je kludne mozny aj tvoj pripad - aka to bola motorka? |
Papi, aj TK 14 má vyššie nádrž ako čerpadlo |
Len tak, zo srandy: |
aj keď je už diskusia o všeličom... |
thekneeslider.com/archives/2010/01/16/motus-motorcycles... |
To som teraz trepol - Tatra 111 mala totiz tri cerpadla... |
Sebko88: asi ti to bude divne, ale moj stary diesel mal tiez priame vstrekovanie a dva cerpadla. Vlastne vsetky stare diesely mali dva cerpadla. Upravené 1 krát. Naposledy upravil josi (27.12.2010 22:15) |
...nechajte ho, veď to bol jeho prvý príspevok....chlapec sa naučí jak sa má správať.....časom....či ? |
sebko - tak to si potom pán keď všetko ovládaš, ospravedlňujem sa za moje nevedomosť |
Sebko88 suhajko! i ked su chlapci nevedomy spravaj sa slusne Upravené 1 krát. Naposledy upravil fitko (27.12.2010 21:21) |
vy ste tu aboslutny idioti jasne ze to netreba odvzdusnovat.dieslaky zo starim radovim cerpadlom trebalo odvzdusnovat ale nie priame vstrekovanie ktore ma dva cerpadla.boze kde zijete . |
A čo sa stane z vysokotlakým čerpadlom ak pôjde naprázno? |
kua kto by to bol o Vás povedal že akí šikovní ľudia ste |
vždyť to rikam,že už ani nafta sa neodvzdušnuje |
nove dieselove motori sa uz neovzdusnuju a ani benzin |
slajo, napríklad aj tie, čo používa fínska armáda, ale je ich viac, aj pre civilov. |
papi - to máš na mysli motorky určené pre armádu? |
Ja viem až o troch typoch s priamym vstrekom, ale tie zas jazdia na naftu |
ja o jednej motorke viem čo má priame vstrekovanie |
aaaa fakt palciatko nas predbehol oboch :D |
bosch, nerd - palciatko ma už opravil, a ďakujem |
No to ale znamená, že keď čerpadlo vytvorí v nádrži podtlak, tak ho treba ovzdušniť.Klincom. |
bosch ma predbehol s tym priamym vstrekovanim |
nooo motorku s priamym strekom by som rad videl...ale zrejme si myslel klasicky strek...takze neodvzdusnujes nic!!!! je tam cerpadlo o takej sile,ze keby mas upchany odvzdusnovaci otvor na nadrzi tak ti ju dokrci kym minies benzin...alebo v lepsom pripade ju neotvoris... |
pravdepodobne žiadna moto nemá priamy vstrek. Vstrekuje sa do sacieho potrubia, po spotrebovaní benzínu sa môže trochu vzduchu dostať do tlakového potrubia, no ten sa po dotlakovaní benzínom behom pár otačok motora pri štartovaní vypustí. Dosť veľká časť motoriek má palivové čerpadlo priamo v nádrži, takže sa pri tankovaní hned naplnia benzínom. Problém so zavzdušením sa môže vyskytnúť pri takých konštrukčných usporiadaniach, ktoré umožnia aby ostal vzduch na sacej strane čerpadla. So vzduchom za čerpadlom si tlak paliva o hodnote 40 - 50 metrov vodného stlpca vačšinou poradí. Určitý vpyv má aj to či palivové vedenie je jedno alebo dvojhadicové - so spiatočkou |
MajkyYamaha-väčšinou si to firmy kupuju same ak sa bavime o nafťakoch aj to hlavne proti zamrzaniu a s tym som mal aj ja sam dobre skusenosti.Co sa tyka benzinakov tak nie ale do motorky tankujem Shell Power 95-tku,obsahuje nejake seditiva na čistenie.Do auta som tankoval tiež ten sami benzin ale kedže Shelka neni všade a s autom jazdim viac krat tak už neriešim ak nemam možnosť po ruke mať Shelku natankujem aj inde ale do motorky väčšinou len ten konkretny benzin od Shelky.Samotne naplne neriešim.No ak to chceš skusiť,nič s tym nepokaziš a raz za čas tomu neubližiš |
black333 Co povies na pridavne aditiva do paliva na vycistenie palivoveho systemu, pomaha to alebo je to iba blbost??? Pouzivate nieco take aj servise alebo nie ??? |
No mne sa raz stalo ze mi nechcela chytit moto ked mi dosiel benzin,ale dosiel hned po nastartovani.A ked som natankoval tak uz nechcela chytit,ale problem bol v tom ze mi zahadzalo sviecky po vycisteni sla bez problemov a so zavdusnenim som sa stretol iba pri naftovych motoroch |
Hlavne že sa jedna o vstrekovanie,každy vieme vočo krači |
palciatko - teraz ked ta knad tým rozmýšlam máš pravdu, doplietol som to, ani neviem ako mi to napadlo asi som si chcel skrátiť slovo , dik za opravenie |
Hmmm, ja si nemôžem spomenúť ani na jednu moto, ktorá by mala PRIAME vstrekovanie |
Ďakujem chlapi, už som teda pokojný |
u nas v robote autorizovanom srvise Iveco Daily,tie novšie a nove nepotrebuju žiadne odvzdušnenie.Tiež ak robime niečo na palivovom systeme alebo vymiename foltre,proste je to už ako u benzinakov.Zapneš klučik,zabzuči čerpadlo a štartuješ.Presne ako u benzinakov,takže si myslim že nove diessle su už take iste.Pochybujem že by to dodavky mali a osobaky nie.Okrem toho v novych Ivecach je použivany Comonrail a to maju aj HDi-čka.Aspon sa mi tak zda |
black333 Presne tak, benzinove taha dokedy nepotiahne benzin do strekov preto sa samo odzvdusni. Pricom dieselove pracuje trosku inak. Neviem ako su na tom nove diesle, dakujem za opravu |
Ak maš striekačku,musi ti benzin niečo natlačiť a to je čerpadlo.Preto aspon u mojej Hondy,ak zapnem klučik zabzuči.To znamena že tlači benzin.Ak ti dojde benzin urobiš iba to,že po zapnuti kluča nechaš dlhšie zapnuty kluč až ti prestane bzučať čerpadlo a potom len naštaruješ,to je cele.No a nove diessle,myslim že aj oni už maju pomocne tlakove čerpadla,neviem či všetky. |
majky - tvoj názor má už iba utvrdil v tom čo som si aj myslel a čo aj povedali viacerý, karadic neviem si vysvetlit ako to vzdniklu u tvojho kamaráta ale zrejme máš nepravdivé info |
Odvzdusnovat treba iba dieselove motory, benzinove nie. Osobne mi dosiel benzin a pohodicka, preto je to striekacka nie cerpadlo,pumpa atd... |
rixo - to je ďalšia otázka ktorú som chcel položiť ak by sa to potvrdilo, a teraz si ma predbehol |
zatial som ja otom nepocul jedine u dieselovy motoroch sa musi odvzdusnit ale u benzinovych som sa s tym este nestretol... kamosovy na aprilii tiez nie raz vysiel benzin a natankoval a bez problemov siel dale a to iste aj bratrancovy na kawe a tiez natankoval a siel dalej.... tak neviem |
a ako sa odvzdušňuje to priame vstrekovanie ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil rixo (16.07.2010 15:18) |
každopádne zajímavé, že by to záležalo od typu moto? |
nevsimol som si ziaden problen,cukanie ani nic podobne |
kawa7 - 2 krát ti došiel a iba si dotankoval a jazdíš bez problémov resp. bez zdochýnania moto ako píše karadic? |
urcite treba odvzdusnit lebo sa ti bude je.... raz pojde o par kilometrov ti zdochne tak mozno zasa pojde a dokola.To sa stalo jednemu chlapikovi a nemohli prist nato co sa stalo ze raz ide raz neide odvzdusnili ju a zatial ide vkuse Upravené 1 krát. Naposledy upravil karadic (16.07.2010 15:09) |
moja 2nasobna skusenost - netreba ale kto vie..... |
no mňa zaujíma to isté, tak tiež čakám na reakcie |
Ahojte, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 65550 | Včera: 237010