Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahoj, mam scooter Yamaha Neos 50 (r.v. 2003)...Už dlhšie mi robí, keď chcem naštartovať po dlhom čase, že ho musím veľa krát nakopávať. Vždy to chytilo a fičal som, ale teraz naštartuje len na par sekund (tak 5-20) a potom je počuť ako pomaly zhasína.Z vyfuku ide uplne biely dym!Baterku mam čisto novú.Prosím poraďte. |
2t vzduchom chladený ak je uplne biely dym malo bi to bit v zapalovaní, netesnost hlavy alebo prasklina pri vodou chladených moto. sposobuje biely dym, to je jasná vec. inak neviem |
akej farby je sviecka ? az je biela a dlho si na nej jazdil (zle nastavena zmes) tak to je jasne |
Stunty, neblázni to kde si sa učil takúto diagnostiku, čo tu poslednú dobu púšťaš do éteru? |
papiboy je to tak ked sa jazdi na chudobnej zmesy tak motor viac trpi sice ma lepsi vykon a mensiu spotrebu ale viac sa prehrieva a teda aj viac trpi |
stunt ked mu to dymi tak urcite nebude biela sviecka |
biely dym=spaluje sa olej.. mozno ti praskol nejaky simering co oddeluje klukovku od prevodovky, teda toho zvysku motora co maju skutre |
Stunti, niečo ti ušlo Keď to moc dymí, sviečka nikdy nie je biela. Chudobná zmes znamená nižší výkon, motor sa prehrieva. Energia je len z benzínu (bohužiaľ ), zo vzduchu zatiaľ ani nie. Chce to minimálne správnu zmes, pri energeticky náročnom zrýchlovaní dokonca bohatú, na to sú vymyslené napr. akceleračné pumpičky a následné zázraky až po digi-mapy vstrekovania... |
papiboy www.scooter-tuning.cz/Staticcontroler.aspx... |
dazdo ked sa spaluje olej je farba výfukových plynov modrastá + je to 2t takže olej spalovat musí a dalej je to už o nastavení davkovača oleja, či pomeru benzína a oleja. kedže je to rok 2005 poruchy opotrebením bi som vylúčil, zacielil bi som na zapalovanie. biely dym je ked sa do spalovacieho systému dostáva voda, ale tu ide o vzduchom chladený motor Upravené 1 krát. Naposledy upravil striedmy (03.07.2010 11:10) |
Shaggy,ze si tam omylom pri tankovaní prskol nafty? |
Stunty, prečítal som to, a never všetkému, čo tam je A vôbec nič nepíše o tom, že keď to dymí, zmes je chudobná... Alebo? |
papiboy oki mozno to nieje zmesou ale farba sviecky bi mohla pomoct |
Stunty, tak mi odpovedz na tieto otázky - a nezabudni vychádzať z bieleho dymu - to je totiž dané... |
papi ok mozno som sa s tou zmesou sekol ale farba sviecky moze tiez pomoct pri rieseny problemu .... ci uz cierna alebo biela to znamena ze chodil na zle nastavenej zmesy ... a to uz nieje dobre .... |
StuntBiker: je chvalyhodne, ze sa vzdelavas. Lepsie si vsak vyberaj autorov - Ondro nie je ten pravy. Idealne naladeny karburator 15:1 by ti nesiel na volnobeh (studeny uz vobec nie) a pri plnom plyne by znizoval vykon motora. Chudobna zmes (ako hovori papiboy) zvysuje otacky a znizuje vykon. A volnobeh nastaveny podla jeho pokynov je vhodny na stvortaktny karburator s akceleracnou pumpou. Na dvojtakte by si mal spatny prechod do strednych otacok. Ale inak fajn... |
Chlapi diky za rady, vyskusal a skontroloval som co ste mi poradili a co bolo v mojich silach ale stale nic. Teraz uz len neviem ci s tym mam ist do servisu, to zas bude palka!!! |
ZDravim pozeram čo sa tu úpiše tak skusim... potrebujem poradiť či nahodou nekto z vas mi nepomôže.Hoc nemam DT125 ale mam apriliu 2 takt je to 80 cm a vodou chladeny bez privery s 19mm karburatorom a karbonovymi klapkami ... No moj problem spočiva v tom že motorku nakopne na šupu Ducati zapalovanie na sitič trochu pobeži potom vypnem sitič a idem normaalne asi nwm 200 metrov možno viacej a nasledne ako keby mala nepravidelny chod az uplne zdochne zastavim nastartujem na sitič a ide zase takto dookola ale nekedy ani na sitič neide normalne ... začnu sa same zvyšovat otačky až na nejakych 8000 možno keby som nechal tak aj viac a zaradim jednotku a nema ako keby silu tak zdochne a tak musim pockat kym vychladne a zase tam je ten kolobeh poradte prosim už som zufaly všetko som skusal a esšte niečo :teraz ked som sa hral s karburatorom tak ide ako keby vkuse na sitič tak ju nepusti nad 6tisic .... a moj kamarat ma ten isty problem na pioniery mam pocit vdaka prosim pomožte |
oliver daj niekomu kto sa ,,vyzna,, nastavit karbik a vymen sviecku.A este by som mozno skontroloval privod benzinu--- |
Privod paliva som skontroloval a aj sviečka je nova skusal som aj ine sviečky nemyslim že to bude tym a karburator nepoznam tu nikoho takeho skusim ešte vymenit karburator lebo som si prave jeden dal objednat nie novy no skusim čo to urobi a včera som ju štartoval že nastavim zmes tak som ju naštrtoval nech sa nahreje ale potom ked som steloval tak aj ked som dal zmes uplne na chudobnu aj na bohatu vždy to neukazovalo na svieččke nič ale bolo to citit na otačkach že ju dusi a pod ale aj ked bolo n anajchudobnejsej uplne pritiahnuty šroub tak vždy isla ko keby stale na sitič čiže ako keby velmi hohata zmes no jedine si myslim že iba už ihla sa musi nastavit ale nesom si isty že je bohata lebo tym šroubom som si neisty že aj ked som ho uplne dotiahol tak vždy to ide ako keby na sitič a nepusti ma nad 7tisic otačok tak sa bojim aby som ju nezadrel ked bude chudobna ... |
to by mohla sposobovat aj voda v benzine. po zime normalka. vycisti karbik,skontroluja prefukni kazdu trysku plus kanaliky.je to v karburatore. |
Voda v benzine hmm mam vodou chladeny dvojtakt tak či nahodou tesnenie ale to by sa mi tratila voda z chladiča že ... no a karburator som už raz čistil a benzin ešte skusim vymenit za druhy može byt že sa odparil benzin cez zimu a zostalo tam viacej oleja nwm no ... |
Svievku daj len taku ake je predpisana vyrobcom. A karbik sa nenastavuje lne tou jednou srobou jedna vec je zmes a druha vzduch,volnobech. Poriadne si precitaj ako sa nastavuje karburator mas ro aj hore v diskusii tak ti to tu nebudem cele vysvetlovat. Predtym len prefukni trisky,nastav hladinu benzinu,a ihlu na spravny zarez. Na sviecke ti vzdy ukaze ako mas nastaveny karbik musi bit pekne tehlova cervena.Akej farby mas sviecku?tipujem ze je cierna a mokra ze? |
:D ja wiem že sa karbik nenastavuje len tym jednym a kedže je to dell orto phbg 19 onom tažko nečo najst ... sviečka je presne taka ak ma byt ngk a ako mi ma ukazat či je sviečka vypalena alebo nie ked sa sviečka tak rychlo nevylapi ked motorka len stoji a nieje mokra aod oleja proste nič nannej skoro neje a je leskla ale vydno že tam je olej trochu na vrchnej strane inak nwm no a hladinu nwm ako nastavit kedže to nema vypustny šrub a papiere otom su len v angličtine a kamarat ma rovnaky len 21 ako karbik myslim a hladinu by mal mat nastanevu na 1mm od okraja alebo nejak tak to nwm trisky su čiste a ihlou som nehybal od nova čiže je ešte od vyroby tak a ona isla isla a potom zrazu nwm čo už nechce poriadne ist ide ako keby stale na sitič aj ked upln edotiahnem tu šrubku zmesi takže nechapem už asi to musim robit na ihle že prehodim zarezy ... |
Biely dym je buď 1. žere vodu s chladiča (ten smrad dymu je taký nasladlý) alebo žere olej s prevodovky cez gufero. (smrad je taký turbo olejový :D) Obidve varianty odpalujú sviečky. |
voda do karburatora sa moze dostat aj kondenzovana.v palive je percento (vody) a to sa pri nejazdeni vyzrazua na stenach nadrze a nasledne,ked ze je voda o nieco tazsia ako palivo, klesa az do karburatora. hlavne v zimnom obdoby. tento (maras) sposobuje to co pises. este moze byt netesny aj plavak,don sa dostava palivo a vdaka tomu vaha teliesok zvysuje vysku hladiny. alebo palivovy ventil a ten pusta preplavuje do karburatora. |
oliver : ccca 7.3 pridem domov tak ak budes mat este ten problem tak ti dojdem nastaviť karbec a pozriet sa co s nou mas... ak chces tak mi napíš ss |
TAkže idem zaradom :D ... mne až tak nedymi tak si myslim že to nebude až taky problema o je gufero ale no sak uvidim ked bude teplejsie dalej no skusal som aj vymenit benzin za novy a stale zdochynala či myslis to s tym nastavenim karburatora allebo nwm čo si myslel to že zdochyna či to že ide ako keby na sitič ... benzin v plavaku nemam lebo ked ho rozoberiem tak je prazdy a ten ventil nwm ako by som to zistil či dobre tesni .. |
Prave som ju štartoval a dymi myslel som si že menej ale dymi može to sposobovat aj to gufero že ? lebo znej ide dost vela oleja a ma taku tmavo zelenu až čiernu farbu ako keby z prevodovky aj ked v prevodovk eje uplne žlty ale vidno v nom male čiastočky železa ako z prevodovk ymože to byt to gufero alebo ešte nečo ? a može to sposobovat tie blbe otačky a zdochynanie motora ? pridavam link na moje videa |
to je gufero jak vyšité. žere to olej s prevodovky , čim teplejšie tym horsie tesni az to zdochne. |
A nemate nahodou nejaky obrazok na ktorom by som videl o ktore gufero sa jedna ? |
Urcite na 100% je to gufero a ked to uz budes robit tak vymen aj to z druhej strany a ked si to este nerobil tak to daj niekomu spravit. Lebo s mojej skusenosti to kazdy paci srobovakom a kladivom jak Chuck Norris a vylupne s kartra a potom to maskuje silikonom a vypytuje sa na setky strany ze, co sa s tym da robit. |
NEmohol by si mi najst foto aby som videl ako to asi vyzera vo vnutry nejaky prierez alebo nwm čo lebo ce vedet očom sa hovori kedže tento problem som zatial nemal diki ak nahodou najdeš nečo |
Ak to dymi a ten skuter je dovezeny z Talianska, priamo z Rima, tak len chce oznamit, ze uz sa vie kto bude papez |
Nieje zo skuter a je to aprilia tak myslim že pochadza ztadialto :D skusim to dat do servisu len nwm zistit ake tam ide gufero aby tam nedal nejaky blud |
no vedsinou sa to roby tak ze stare sa vyberie a podla toho kupis nove aspon ja to tak robim. Inak pozeram ze si z Bystreho ja nebyvam nadeko ked chces tak sa ti na to pozriem len mi napis SS spravu |
oliver z bystreho?okres vranov n.t ?ak ano no tak to sme dvaja inak ako radia chlapi ak sa v tom nevyznas daj to niekomu urobit -nokia zabehne aspon sa priucis |
NOKIA prideme naraz a mu spravíme go komplet už :D |
no vidis o chvilku cely vranovsky a presovsky okres sa ti ponuka Upravené 2 krát. Naposledy upravil edo666 (26.02.2013 21:06) |
sitič sa ovlada cez lanko v bogdene?Ak ano,moze byt problem ze ostava zapnuty aj ked ho vypneš. |
jj a nakoniec mu z motorky urobíme raketu takže východ prvé oficialne jarne stretko je u olivera |
no podla vsetkeho ano len sa este musi oliver vyjadriť |
NO :D som tu takže stretko ked tak takl bude v čiernom lebo nebolo v ponuke dedin tak som vybral tu najbližšie a Mikey nie neovlada sa cez lanko a bovden je manualny a dakujem chlapci zatial že to tak beriete :D ale davam ju robit mojmu ujovi či čo to je do humenneho do servisu ma vlastny servis ak budem mat istotu že to bude OK a nato som prisiel aj ja že asi ked vyberiem stare tak zisim ake tam ide :D až taky sprosty nesom len som cel kupit dopredu nove ak by som nejak zistil nejake kvalitnejsšie tak preto som sa pytal:D |
Inak mam už doma novy karburator no novy ako novy ... z druhej motorky tak rozmyslam čimam prehodid a skusit alebo pockat až na vymenu gufer a potom ak pojde na starom tak to necham tak a ak nie tak nie .... A predavam ju ak by nekto mal zaujem :D ale prve ju cem komplet nastriekat Kvalitne zatial čo bude motor mimo nastriekam kostru a pod . a neskor motor nejak :P |
No tak motor mam dole a čo som si vsimol že na nete je napisane že do prevodovky asi by mal ist olej 75w90 a ja som dal asi 40w90 nemohlo to byt tym že mal mensiu kondistenciu tak pretekal alebo nwm či to bude v tom gufere to je jedno aky olej či ? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 8622 | Včera: 123513