Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
skuter mi nechce nastatrtovat toci a nic, vykrutim sviecku a je sucha, vstreknem benzin dam sviecku a chyti hned a potom nieje problem chodi moto cely den. ked postoji cez noc tak ju na druhy den nenastartujem musim spravit to iste. filter nieje zapchaty skontroloval som hadicky ci nechyta vzduch. vsetko je ok. este ked je zimna moto tak ma nepravidelny chod az ked sa dobre zohreje tak si drzi otacky pekne. |
aku farbu ma sviecka ked ju vyberies?.. ak je tehlova je dobre ak trochu biela mas chudobnu zmes ak mokra tak zase bohatu Upravené 1 krát. Naposledy upravil Habrdoo (29.06.2010 8:44) |
neviem kde sa nastavuje zmes na karburatore nikde som tam nevydel srubu. sviecka je sucha. je nova takze nieje niejak odymena,opalena. |
Na karburátore máš dve skrutky. Obe slúžia na nastavenie zmesy. Jednou pridávaš/uberáš vzduch a druhou benzín. Aj nová sviečka musí mať správnu farbu. Pri 2T je to práve tá hnedá (tehlová). Nesmieš ju mať bielu (vela vzduchu), alebo čiernu (vela benálu). |
K tvojmu problému len toľko.Podľa mňa ti nefunguje SITIČ.Neviem o aký skúter sa presne jedná,ale skútre zvyčajne majú elektrický na karburátore.Pozri či nemáš náhodou rozpojené káble k nemu. |
no sitic to ma na karburatore kabel je zapojeny k nemu.neviem ako by ho trebalo oskusat ci je funkcny. karburator som vcera vybral cely precistil nahodil je tam iba jedna sruba na nastavovanie zmesi tou som skusal krutit no nedalo sa to nastavit. skuter napriklad ide pekne drzi si otacky a zrazu zacnu klesat skoro az zdochne a naspet sa vrati do povodnych otacok.nasiel som vcera jedno miesto kade si tahal falosny vzduch bolo to na sacom hrdne to som odstranil ale nic sa tym nevyriesilo.ked som vcera chytil hadicu privodu vzduchu do karburatora a tiskal ju do boku motorka nabrala pekne otacky a pravidelny chod tak uz neviem co jej je...................skuter je cinak yamasaki 4takt ,150cm. |
pokial to je 4T tak tomu bi to az tak nevadilo keby bola trocha rozladena zmes ale s tim startom bud ti to prechlastava aelbo nefunguje ten sitic kedze ked tam nalejes benzin tak chyti to znamena ze sa ho tam dostava malo |
jasne ze malo ale neviem to nastavit ta skrubka na bohatost zmesi vobec nereaguje ked znou krutim mozno len uplne malicko dnes to budem este skusat. a je tam este jedna vec strasne pomali mi padaju otacky ked idem takze mam problem ubrzdit plyn musim pustit ovela skor ako chcem obdbocit. |
Off topic: O čarovnej skrutke tu už na motoride bolo niečo napísané... Skús hľadať... |
Tak teraz som z toho všetkého vedľa.Na začiatku píšeš,že máš problém natočiť studený motor a keď sa zohreje ide pravidelne.A čím ďalej ide táto diskusia zrazu to má problémov viac |
no ked postoji nechce nastartovat musim jej podliat benzin a tak startne na supu ale otacky padaju kolisu hore dolu,ked sa zohreje tak ma pekny chod otacky drzia sem tam zakolisu. podla mna to je jeden problem ....asi karburator . mozno treba novy len sa cudujem lebo moto ma 500km iba je pravda ze stalo cez 2 roky a tak som ho kupil. |
sancezo rozober karbec precisti to vsetko skontroluj dalej dotiahny ten srob na zmes a povol ho o 3 otacky +/- pol otacky potom sa treba povozit a pozret sviecku a podla nej uz donastavujes bohatost aby bola pekna tehlova farba |
No veď o to tu ide.Studená nechce chytiť-podleješ.Natočíš,ale ten sytič má byť stále vo funkcii pokým sa trošku neohreje motor-preto máš nepravidelný chod motora po studenom štarte.Až keď sa motor ohreje,vtedy vypína sytič.Presné °C kedy čo ten sytič robí,ti neviem napísať,ale čo som vedel to som ti napísal |
ahojte tak som sa radil z viacerymi a bude to v tom elektronickom sitici. obiednal som si cely karburator od jedneho chlapika je novy komplet .takze ho le prehodim. za sitic chcu na internete kolo 30eur a ja za 30 som zohnal ceky karburator. cakam kedy mi to pride aby som to vymenil. este by som poprosil o radu chcel by som ho pretriskovat aby mal vetsi vykon ktoru dizu mam kupit vetsiu? |
sancezo jednoducho vymenis hlavnu trysku origo byva okolo 72 az 75 |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 118195 | Včera: 213796