Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
vraj bolo niečo v telke, že budú merať hlasitosť výfukov a niečo okolo toho,viete o tom niečo? |
pri 50 kmh nesmie hlasitost vyfuku prekrocit 82 db, ale netusim jak mastne su pokuty za prekrocenie, v Rakusku ti proste zoberu znacky |
a to bude policajt bežať za tebou aby ti odmeral hlasitosť pri 50ke? Upravené 1 krát. Naposledy upravil forbes (28.06.2010 9:20) |
proste bude stat pri ceste a bude to vyzerat jak keby meral rychlost len bude mat mikrofon na meranie zvuku, co sa bojite pokial by ste mali hlasity vyfuk tak by vam to aj tak nepreslo na STK... |
erique myslím, že Rakúšania ťa najskôr vrátia späť na slovensko a možno aj bez pokuty. Stačí ti použiť dB killer. Upravené 1 krát. Naposledy upravil petersirka (28.06.2010 9:23) |
Môj výfuk je hlasný dosť. Ale mám k nemu papiere, takže ..l.. |
Takže, u nás nám hlasitosť nezmerajú, ale v iných štátoch ano. No pekne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Declen (28.06.2010 9:28) |
v papieroch mam hlasitost podla RPM... a to ked uz ma zastavia tak sa to da odmerat..... |
petersirka a kto prosimta na Slovensku ma Pagani Zonda |
ak sa nemýlim každý motocykel má na štítku deklarovanú výrobcom hlučnosť pri určitých otáčkach a nie pri rýchlosti, preto je možné ju (hlučnosť) zmerať pri stojacom motocykli...., |
[ Upravené 1 krát. Naposledy upravil putyu (28.06.2010 10:00) |
Vraj ju má Patrik Tkáč a ja som ju stretol na Kramároch a skoro som odpadol keď som to videl. |
no ja mam pre istotu dvoje vyfuky...jedny do zahraničia a s tymi domacimi spuštam alarmy na autach...niekedy je to celkom sranda.....otazka vymeny cca 15 minut...... |
Meranie pri otáčkach z OEV na mieste: max + 5dB oproti údaju z OEV s toleranciou mínus 10dB vonkajšieho akustického hluku. |
v tp mam u stojaceho 92 dB, dnes by to uz asi nepreslo homologizaciou |
a zas tu mame oblubenu temu Upravené 1 krát. Naposledy upravil matobaf (28.06.2010 12:39) |
to de tomaso je genialne cital som o tom keby som vedel ze ho ma v tej garazi boha hnet tam utekam . aj ked nazivo som to nepocul ale zvuk ma brutalny |
hej bolo to v telke ale vyjadrenie policajneho hovorcu znelo asi tak ze na meranie hlasitosti nemaju zariadenia a nemozu s tym nic spravit, bolo akurat povedane ze ak policajt zisti neopravneny zasah do vyfuku (nehomologovany, navrtane diery...) tak ti moze zobrat papiere |
fizel za tebou bude utekat s diktafonom, s mobilom si vyfoti spz-tku, nahravku posle do studia STV, odtial mu poslu kolko dB to malo a pak ti poslu lajster, ze rusis dochodcov pri vecernej sieste |
na vyfuk mam TUV certifikat, ale nikde neni pisane max DB... a je to dost hlasne tak co mis rpavia? certifikat mam....... takze asi nic... |
crazybiker,na slovensku možno nič zatiaľ,ale napríklad v rakúsku možno zle pochodíš Upravené 1 krát. Naposledy upravil matko66 (28.06.2010 22:11) |
Maximálna hodnota je 82dB-meraná počas jazdy.Tá zvykne byť o cca 10db nižšia ako pri stojacej motorke.Maximálne pri stojacej motorke je tuším 106dB.Do toho sa vojdú skoro všetky certifikované "laďáky". |
No po ceste do Klagenfurtu som mal tu cest stretnut svajciara na Pagani Zonda isli sme po dialnici a ked tomu uvalil tak som myslel ze sa pototo nenormalny zvuk a to sme isli 80 kvoli obmedzeniu iba sem tam sa pohral s plynom a fakt to stalo zato ten zvuk inak tu ma asi kazdy ladaky ktore moc normy nesplnaju |
onoff, jj, auticko za 20 melcov v garazicke do ktorej by som sa bal odlozit bicykel Upravené 1 krát. Naposledy upravil matobaf (29.06.2010 0:43) |
Vie niekto metodiku ako sa to meria za hranicami? |
Počas jazdy: |
Neviete, či sa ladený výfuk zmestí do normy len s DB-killerom alebo aj bez neho? |
kalupko: |
videl som meranie teraz na MS Endure v Puchove naštartovaná moto na voľnobeh a cca asi 1,5m bol mikrofon a druhe meranie bolo pri zvýšených otáčkach ale neviem ake hodnoty ani nič |
Jura, presne tu nasivku nosim na veste. |
No vyborne, tak uz skoro dva roky planujem, ze kupim ladak a teraz ako to tak citam neviem co mam robit. |
Kenai: aky mas problem? kup homologovany s dB killerom... |
superflanker: Mozno som to nepochopil sparvane, ale podla toho co pisal egres2 |
Kenai: |
Kenai: mam ladak s dB killerom a to hlavne z dovodu aby som nemal problem v zahranici. Ked je dB vybraty tak to huci (subjektivne na volnobeh to urcite normu neprekroci, pri cca 4-5 tis. to uz reve), ked je dB zalozeny ide to dokonca tichsie ako s originalnym vyfukom. Takze riesenim je - u nas veselo behat (a revat), vonku pre istotu ist s dB killerom. |
Pravda, ten argument, ktorý tak velmi radi hlásajú vlastníci vykuchaných rúr je podľa mňa čistá p.čovina. Osobne som nikdy krízovku v premávke so sériovkou nemal a to nejajdím v lese, či v nejakej dedine na Horehroní. |
V krajinách, kde trochu prísnejšie sledujú vykuchané výfuky, majú nižšiu nehodovosť. Asi tam majú menej odborníkov na bezpečnosť. U nás sa ladí, hučí, svieti sa diaľkovými a umiera. Veď tu každý vie, ako na to... |
@ papiboy: otevri oči - co francúz či nemec, to laďák .. buzerácia nikde - napr za posledných 2000 km sem nestretel cajta, až u nás na svk a hned s radarem pižmoň jeden ... ajtak mja nezmjeral a uričite mna ani nečul - mam sice vykuchané ale nehoním to po dzedzine jak zdutú krávu o pú noci aby to šeckých budzilo ... trochen ristekpa da faka |
jo kua a to nevyprávjam o španieloch, portugalcoch .......... |
ale prosim vas tvrdenie ze loud pipes save lives je hlavny dovod preco si kupujete ladaky je smiesne :D vobec to nie je o machrovani :D ze ma to nenapadlo! |
Jura, ja mám oči otevrité aj výfuky vykuchané aj hučia len netvrdím, že to je kvôli bezpečnosti ale preto, lebo sa mi to tak páči Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (02.07.2010 9:45) |
poho poho - ja to mám také proto že sa mi to lúbí a také proto, že 132 HP oproti origoš (ne len laufy zmjenené) je fayn |
superflanker> zrejme sa zariadim ako ty. Ďakujem za rady. |
moja skúsenosť ako vodiča plechovky (každý deň chodím do práce za špičky autom) je, že kde ma prekvapi motorka neočakávaným predbiehacim manevrom, tak bola vždy bez laďáku. Tie čo počujem si nájdem v zrkadle a spravím im miesto. |
superflanker: |
egres2: ako som napisal, bol som prehliadany, cierna zablatena motorka, cierne oblecko, lampas namiesto svetla. Krizovky som mal dve take, ze ked som obchadzal auto, to jednoducho vyhodilo smerovku a podho do druheho pruhu, hoci som bol na jeho urovni. (raz kvoli prekazke v pruhu, druhy raz odbocoval na miesto mimo cesty - z mojej strany nepredvidatelne) Aky to ma vplyv pekne popisal Kenai a budem ho citovat: "každý deň chodím do práce za špičky autom, ked ma prekvapi motorka neočakávaným predbiehacim manevrom, tak bola vždy bez laďáku. Tie čo počujem si nájdem v zrkadle a spravím im miesto." |
dievcence je to uplne jedno ci tam mate ladeny ci povodny vyfuk ked tomu priskres cez 12k/min tak nic na svete ten hrmot nestlmi na 1,5metri do 82dB a inak v TP mam 89 dB pri stojacom motocykli |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 331238 | Včera: 130604