Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim pani,mam problem s mojou kawasaki zx6r g2,startuje super,na volnobeh si pradie pravidelne ale pocas jazdy pri otackach nad 4500 trha mi motorom ako keby nedochadzalo palivo,sem tam aj pocas jazdy zdochne...moze byt nieco s karburatorom???poradte pls Upravené 1 krát. Naposledy upravil majo862 (12.06.2010 17:07) |
ja by som ti aj poradil, ale nejaky extra mechanik nie som. |
ja som mal podobny problem a mal som zly kontakt na elektrike pri palyvovom cerpadle pod nadrzou.urcite pozri sviecky. |
ja som mal odpalene rele, ktore spina pal.cerpadlo, pri vyssich otackach mi motorka skapala a nastartovat isla az po chvile...Ale to asi nebude tvoj problem, kazdopadne to skontroluj... |
v akom rozsahu?nad 4500 az po vrch?zakazdym alebo zriedkavo? |
...sviecky mam nove,filter som nedavno menil (ale skusim ho opat vymenit)...ako vyskusam cerpadlo ci funguje tak ako ma,da sa to nejako???...zajtra este prejdem kable (kontakty) a objednam sa na tu synchronizaciu (uvidim co mi oni na ta to povedia)..zatial diki moc,dam vediet ze co a ako |
Mikey:proste ked pomali rozbehujem 1.2 do tych 4500 ide normalne ale potom ked to dam nad 4500 uz to skube a neda sa ist viac,lebo pridam nic nereaguje a zrazu sa rozbehne a po chvilke uberie...potom ma chut zdochnut a samozrejme sa jej to aj podari...vyzera to tak ako keby som uberal a pridaval plyn...ked to potom odstavim a idem sa opat pohnut tak uz to robi aj v nizkych otackach... |
cerpadlo: odpojis kontakty a napojis ich priamo na baterku, po tom, co ti skape. Ak budes pocut ze zacala "tlacit" palivo, tak je chyba v rele, ak nic, tak vytiahli to cerpadlo a rozober ho. Ja som mal zaseknutu mechaniku, da sa to opravit. To by bolo k cerpadlu.. |
v nadrzi pri cerpadle je jemne sitko.skus pozriet aj to co nie je zanesene. |
Meko: problem sa tyka ninje G2, ona ma cerpadlo mimo nadrze, taktiez aj filter |
no tak cerpadlo funguje,prezrel som kontakty, kable a vsetko vyzera byt ok,filter som tiez vymenil...doslo mi nove rele tak ho idem teraz skusit vymenit,ak to nepomoze tak na piatok som objednany do servisu na synchronizaciu...dik zatial za rady |
...no tak som uz vymenil aj to rele,ale nepomohlo ...skusal som pocas jazdy ked mi to zacalo opat robit zapnut sytic,a vtedy to prestalo skakat.Cim to je???? |
zasrate karburatory? upchana hlavna tryska ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil milosZX9R (16.06.2010 17:51) |
Ja si tak na 99% myslím ze nemas napojeny podtlak!!!! pozri sa pod svetlo a tam musis mat hadicu napojenu od sacieho potubia.Ja mam na moje ZX6 bezne zabudnem toto napojit a potom mi ide motorka tak ako to opisujes.A este mozes mat aj toto: ja ked som kupoval moju moto tak bola za smiesne prachy lebo robilo tiez podobne...na volnobeh krasne isla...dala sa na volnobeh aj vytocit na max ale akonahle som na nu sadol tak isla maximalne po tie otacky co pises.rozobral som ju aspon 100 X a nevidel som nic...uz mi aj vseliaky odbornici radili ale vsetko sama kokotina !!!! nakoniec som sa dostal k podtlakovym hadickam medzi karbcami a tam bol pes zakopany...nejaky chytrak dal sroby zo zadu do predu a preto ze boli dlhe prerezal zavitom aj hadici a samozrejme aj odlomil tu hlinnikovu trubku na ktoru boli podtlakove hadičky nestrčene...DˇAVAJ POZOR KED ICH BUDES DÁVAT DOLE ABY TI TIE ÚLOMKY NEVYPADLI !!!! potom zoberies dvojzlozkove lepidlo alias tekuty kov a pekne ich tam prilepis.Od vtedy mi ide moto ako hodinky !!! a za tuto banalnu chybu som prisiel za take super prachy k masine !!!! nevedeli sio s nou poradit ani "ODBORNICI" v GB !!! |
Vyskusaj toto a myslim ze na 99% ti moto pojde tak ako ma !!!!! nadavaj nastavovat podtlaky ani nemem ziadne ralako...to su kokotiny !!!! Morph ti dobre pise to je vsetko len zo vzduchom. |
74jano: teraz riesit nemozem nic,moto je v servise,povedal ze je to robota na 2hod.a uz tam je 5hod ...uz sa tesim na fakturu Urcite napisem co to bol za problem |
asi nevedia kde je chyba 74jano ti dobre radi, vyskusaj podtlakove hadicky. Nejake su aj pod nadrzou, neviem presne ake, ale su tam...Aj ja som sa cudoval, ked sa mi to stalo s tym rezonatorom, ze ako to ovplyvnilo motor.. |
No chlape to bude ina palka !!! aspon dufam ze ti to opravia lebo ja som mal toto iste v GB s mojou a kokot opravili nosil ju povodny majitel zo servisu do servisu a nic nespravili !!!! ked ti ju nespravia nezaplat im ani kkt!!!! |
Morph ma pravdu a ja som mal ten isty problem!!!! volaky šikovny opravar tam menil filter a pravdepodobne dal dole cely air-box a potom vymenil sroby...zadne dlhe dal do predu (tie dojebali podtlakove rurky na ktorach su klasicke hadičky ktore spajaju podtlak v karbcoch...proste su nimi prepojene karbce.....dva lave su spolu a prave tiez....stred je rieseny inak aspon teda na mojej ja mam uz 636 motor. |
...ja som dal moto do servisu aby mi precistili karbec a spravili synchronizaciu cca robota na 2 hod.Potom som im po 5hod volal ze co sa deje,ze moto uz malo byt hotove,tak mi vraveli ze nemozu prist na chybu ze to stale robi aj po precisteni a sosynchr. ...tak som im vravel nech to nechaju tak,ze aj tak som chcel aby mi spravili len tie 2 veci,a oni aby som im dal este aspon |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 68146 | Včera: 223633