Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ako vyčistiť správne brzdy, skúšal som najprv vyčistiť predné kotúče sprejom na brzdy, a utrieť čistou handrou, no aj tak sa mi zdalo, že to akosi stále šúcha, už mi aj pískajú brzdy pri brzdení, myslím, že je to znak prehriatej brzdy, preto som vybral strmene, vyčistil valčeky od prachu a iných nečistôt, jeden išiel dosť ťažko vonku, z toho, že brzdy pískajú si nič nerobím, aj tak musím už vymeniť kotúče, majú už 4mm to je uvedené ako minimum, hneď vymením aj obloženie, ale nechcem aby sa aj na novom dialo to čo do teraz, že brzdy ostanú vždy dosť stlačené na to, aby sa kotúč tak zahrieval. Aj keď som strmene vyčistil, stále sa mi zdá, že sa točí ťažko, zadné koleso ide o poznanie ľahšie. |
Pokiaľ si vyčistil brzdové valčeky a nasadil nové gumičky (sadu) - tak to je OK. Odporom sa tie valčeky pri jazde uvoľňujú. |
danopaci: WD-40 je odhrzovač a uvoľnovač spojov a oxidácie.Na čistenie brzd určite nie !!! |
wdcko je z vacsej casti aromatizovany petrolej. To co si poradil je zivotunebezpecne. |
miso251SK cim ocistim tu usadeninu v hlinikovej papuci ?? velmi jemny smirgel ? |
pibroch: ano najskôr drátenou kefou väčšie usadeniny ako hrdzu alebo také zaoxidované miesta a potom to s jemným šmirglom prebehni nech je to čisté aby to tade hladko behalo tie platničky |
danopanci: si to WD asi myslel zo zartu, ale niekto to mozno nepochopil a zajtra sa tu bude RIPovat, opatrne s tou ironiou |
No keď je kotúč v pikaču a brzdy tiež - tak čo poradiť - mydlovú vodu, mazľavé mydlo, alebo nejaký spešl prípravok od Wurthu, alebo Fuchsu ?????? |
Tak to ja cumim. Ze WD-40 na predne kotuce. V ZIADNOM PRIPADE!! ANI NEPRIATELOVI. |
Ta usadenina su v podstate take zltocierne krystaliky robia najvacsi bordel v drazkach pre gumicky. Jedina moznost z papuce ich vyskrabat, ja som si na to upravil staru tupu rysovaciu ihlu, ale v podstate to moze byt cokolvek, s cim sa dostanes do drazky. Potom to cele prebehnut s brusnym papierom zrnitosti 400-600 spolu so saponatom - pod vodou, tahy viest po obvode, nie axialne a netreba sa bat, je to tvrda zliatina s horcikom, takze geometricke tolerancie nedodrbkas, iba zahladis jemne skrabance. Nechat vysusit a umyt najlepsie v technickom liehu - absorvuje vlhkost. Nove gumicky ti vacsinou prijdu aj s montaznym tukom - taka ruzova smrdiaca pasta, ale ak nie, tak mozes pouzit bielu silikonovu vazelinu - male balenia kupis v obchodoch s elektrosuciastkami. Piestiky mozu byt budto tvrdochromovane alebo zliatinove, oba mozes jemne prebehnut brusnym papierom aby si zahladil skrabance, znova po obvode. Tvrdochromovu vrstvu ale treba skontrolovat, ci sa nahodou nechce niekde zacat lupat, alebo podhrdzaviet. Piestik pri montazi potriet tym tukom na kruzky. Brzdovkou potierat tesnenia a piestiky iba v pripade ze brzdy hned odvzdusnis, inac ti znova vytvori tie krystaliky. Piestiky natlacis do papuce jednoducho prstami, ak ti nebudu chciet ist von, ja si pomaham kompresorom, potom ale zabal strmen do handry , lebo tie piestiky vedia aj slusne lietat |
ja som mal podobný problém... ked som zabrzdil, tak som počul ako mi ešte nejakú chvíľu platničky šúchajú o kotúč... |
to s tym WD je divokeee. to ako keby si mu kazal vyskocit z desiateho. |
Takže včera som vymenil kotúče, mali 444, čo bolo uvedené ako minimum, vymenil som aj doštičky, nechcel som dávať staré na nový kotúč, vymenil som aj ložiská v prednom kolese, pri jarnom prezúvaní som mal pocit, že sa netočia tak hladko ako by sa mali. Strmeň som vyčistil sprejom ako to len šlo, gumičky som nové nedával, nechcelo sa mi ich zháňať, v tom e-shope kde som kupoval kotuče a všetko ostatné to nebolo v ponuke k môjmu modelu. |
Nazdar. Ja som použil Brake Cleaner z e-shopu www.farenchemia.sk, ktorý je vyrobený presne pre brzdy. Očistil, odmastil a nepoškodzuje lakovaný povrch. Dúfam, že to pomôže viacerým. Upravené 1 krát. Naposledy upravil motorider77 (13.10.2014 16:00) |
Firma zo žiliny, ty zo žiliny. robíš si reklamu na 4 roky starú tému.. nepríde ti to trápne? |
Zdravim ludia. |
- ak si menil aj platnicky a valceky boli zasrane od bordelu a ty si ich zatlacil do strmena tak sa mohol bordel dostat pod prachovku/tie tesniace kruzky a teraz to ide tassie. Valceky by som po jednom vytlacil a odmocil a vycistil (nech sa lesknu ako psie gulky) Upravené 2 krát. Naposledy upravil Toman (04.05.2015 21:05) |
vyber strmen, začni pumpovat až valčeky vylezú, ale nie tak, aby vypadli. vyber doštičky a strč medzi valčeky napr šrobovák - hrubší. hned budeš vidieť ako lezú von a či niektoý zadrháva. vyčisti čističom na brzdy a starou zubnou kefkou. |
aj ked by sa zdalo ze cisticom na brzdy sa nic nemoze poskodit,tak opak je pravdov. vela vyrobcov pise ze vyrobok neobsahuje zlozky gume skodiacej,ale to nieje vzdy pravdou.tak bacha |
- ja som nasiel napucenu gumenu prachoku (X kruzok) na polke mojich piestikou Upravené 1 krát. Naposledy upravil Toman (05.05.2015 15:34) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 157534 | Včera: 137461