Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nevie niekdo nahodou ci sa da nejako predlzit zivotnost off road motora alebo ci sa saju nejako znizit vibracie mam husky 570 a tie vybracie su brutalne a docital som sa ze hlavne pri jazde supermoto vydrzi iba par tisic do generalky a ked som co by to stalo hned ma presla chut |
no uz sa s tym pomaly zmierujem ze asi nebudem moct jazdit naplno iank ty ako cast robis go a ine opravy |
hm...ja som na Huske ešte moc nepojazdil, takže opravy podľa toho čo odíde, GO som ešte nerobil piest rekreačnému jazdcovi vydrží dlho aj niekoľko sezón. Neviem presne čo si tým myslel aké opravy a čoho konkrétne. |
no napriklad ide o to ze ako prve odchadza kluka ojnica loziska a podobne hlavne kvoli tym vybraciam |
vyzerá to, že ak ti to veľmi drní, bolo by treba pozrieť stav piestu, kľuky a ložísk v motore. |
Je to ostrý motor určený ne pretekanie, ale to neznamená že je to sypák. Neviem tieto veci čo si popísal držia toľko ako aj na ostatných motorkách tejto kategórie. Niekto nemôže ani Husqvarnu cítiť a niekto si ju nemôže vynachváliť. |
zeleno: no to zas nie ona ma len brutalne vibracie a tie maju setky 570 co som drzal lebo nemaju vyvazovak a kvoli tomu dost casto treba menit tie loziska a pod. |
Presne tak ako napísal zeleno keď sa ti to nezdá tak to rozober a uvidíš. Obráť sa na nejakého odborníka čo posúdi stav súčiastok alebo si stiahni manuál na www.husqvarnausa.com/ tam máš aj rozmery dovoleného opotrebovania súčiastok a atď. |
napíš aspoň rok výroby a či si prvý majiteľ, alebo je kúpená od ruky a čo s ňou jazdil predošlý |
Ja mám KTM 640 LC4, je to obdoba tvojej - európsky "kostitras" , ale výkonný (48 - 53 koní. Postavený pre výkon - nehladiac na pohodu zbavený nadmernej hmostnosi na úkor vyváženia a tým dosahujúci vyrácie a teda i zníženie životnosti. Štvortaktný valec posadený na krosovácku prevodovku. Mal si si kúpit YAMAHU XT 600 - tá je "večná", bez nadmerných vybráciií z výkonom 40 koní. Mal som ju. Úplná pohoda. Na šetrenie tvojej mašiny je jediný liek - "zabalzamovat" v obývačke (prepáč - to bol nie moc vydarený pokus o fór) |
životnosť sa dá zvýšiť napr. častou výmenou oleja, vzduchového filtra, a celkovej starostlivosti o masinu. |
ak xces predlzit zivotnost jedna moznost je skrtenie,druha preventivna udrzba a ked si napr. na dakom enduro sem tam dat pauzu a netrapit ju v kuse.K tym vibraciam asi tak ze je to u 4t normalne a daktore co maju vyvazovaci hriadel tak tam ani neciti tie vibracie...neboj sa tolko o nu musis vediet odhadnut podla stylu jazdy ze koko ti vydrzi su taky co im vydrz 10 rokov a su taky co 1..a to s tym ze motardistom vydrz kratko na to sa vyser ty jazdia ine palby a v kuse co to da... |
zeleno : je to 2001 a doviezol som ju predosly majitel jazdil tak vcelku normalne ziadne nicenie ale na niektore veci sa vysral . |
takže to má odjazdené 5 sezón, zrejme bez otvorenia motora. Je preto najvyšší čas niektoré |
onoff - kamoš má túto istú motku , dokonca myslím , že sedí aj ročník. Nejaké extra vibrácie nepostrehol . Ani veľký štvortakt bez vyvažováku nemusí byť kostitras. Dosť záleží aj od nastavenia. Ostatne máš pod nosom Katroša , tak nech sa na to pozrie a hneď budeš vedieť , či treba niečo riešiť. Niektoré veci ale neovplyvníš a to napríklad , že od roku 2000 majú tieto mašinky o 5mm kratší a teda ľahší piest ( práve na zníženie vibrácií a zlepšenie reakcie na plyn) , pričom stavebná výška motora ostala nezmenená , takže pre zmenu je ojnica o 5mm dlhšia . To zníženie výšky piestu má ale následok aj v tom , že je menšia operná plocha piestu vo valci a teda jeho opotrebenie je väčšie.Originál výjde na cca 13-14 litrov , od Wössnera je za cca 7.Ináč na kľukovke má v ojnici silnejšiu klietku oproti starším modelom a navyše tlakom mazanú kľuku , čo zabezpečilo dlhšiu životnosť oproti starším modelom.Karburátor je ako na každom talianovi - čo kus to originál. S nastavením sa oplatí pohrať. |
zeleno , karol1: no asi len 4 tu poslednu skoro nejazdila a motor uz bol otvoreny priamo u katrosa a piest a valec a aj kluka celkom v pohode ale este sa donho chystam kuknut a pomenit setko zle a ked sa cela posklada tak uz sa chysta na nastavovanie a ladenie priamo ku katrosovi a karol dik za info aspon som kludnejsi a zas o kus spokojnejsi |
karol1: si moj clovek, pobavil si ma hlaskou "Karburátor je ako na každom talianovi - čo kus to originál.". Viem o com je rec |
skús ešte prekontrolovať osku uchytenia zadnej vidlice a motora. Môže byť povolená, alebo Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (31.01.2006 17:43) |
onoff |
no konecne som s5 no tak dakujem vsetkym za nazor no som zvedavy ako ta fakt bude |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 162947 | Včera: 122990