Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte vsetci, Upravené 1 krát. Naposledy upravil klinec (29.01.2006 21:25) |
ak chceš zvýšiť objem na 400 ccm, musíš zväčšiť vrtanie o viac ako 4 mm. Môže sa to volať |
My sme sa este s Karolom nedohodli, co vsetko by sa robilo. Mam uz aku taku prestavu, a chcel som vediet, ake upravy sa oplatia. |
no jednou z mozností je vyleštenie alebo zvacsenie kanalov - raz som niekde na nete nasiel o kolko sa to zvacsuje a o kolko stupne vykon - ale kde to bolo? |
Nazdar vybrus na posledný rozmer má nevyhodu v tom že keď zadrieš tak musíš zohnať druhé valce skus dať taky vybrus aby ostalo aspoňna posledné dva inak veľa uprav motora Jawa najdeš na : www.kompletanew.tkmoto.cz/a_uvod.htm. |
ahoj,ja nečo take robim,ale mam druhy motor,šak jawa motorov je dost,je to motor s 639 ,ma šplapat na 180 km/h,plany mam od prof,pretekara ,šak nejaka ta uprava sa najde aj na motore ktore mam v moto,ale taka pohodka, da sa všetko vela štastia ked to načipuješ tak daj vedeit hehe. |
pre všetkých okolo - 638,639,640 sa dá vrtat až na 64 mm = 426 ccm. |
pri generálke idú aj nové piesty. Je jedno, či zaplatíš za fí 58, alebo fí 62. Zdvihnúť objem je |
Ok, diky vsetkym. |
klinec: ak zväčšíš objem, dáš elektonické zapaľovanie a ladené výfuky, motorka pôjde oveľa lepšie. Nezaškodilo by použiť gumové hrdlo a modernejší karburátor z inej motorky, aby sa odstránilo preplavovanie karburátora počas jazdy, spôsobené chvením. /chyba jawiek / |
zeleno: gumove hrdlo myslis ku karbecu? To tam myslim mam, take gumene manzety, nie? A karbec aky tam pasuje? Kanaly by som chcel len zlicovat, lestit asi nie. Zapalko mam VAPE MZ04. |
hrdlo medzi valec a karburátor, aby sa neprenášalo chvenie. Karburátor som myslel všeobecne, |
638 má karbík v gume , staršie modely 634 mali skrutkovaný na kartre. |
Dakujem, dam na rady Zelena. Aj tak by som z toho asi viac rozumne nevytrieskal.. Vedel som, ze ked sem dam nejaku prosbu, bude "vyslysana" |
len jednu radu ti dam: pokial nemas ani pojem o vseobecnych upravach 2T motorov, tak sa nepustaj do ziadnej podomackej sportovej upravy nakolko zarucene viac pokazis....nenavratne |
moje skusenosti su take ze ked si das poriadne spravit kluku niekomu kto sa ti s nou pohra a zlicujes kanali a to vape co mas nechas a ihlu na najchudobnejsie tak spoznas riadny rozdiel. ja mam este na kluke loziska nj 305 a to mensie nj205to su valcekove a je to bomba lahko sa to rozobera a sklada a ide to super a vydrz ani nehovorim. |
na zvýšenie kompresného pomeru možeš dať ešte zbrúsiť z hláv, ale neviem o koľko. ja som kedysi zbrusoval na mustangu tuším o 0,6 mm. |
no ked si CEZETAK precita ze JAWA a 180 ten Vam tu vsetkym dá stacilo mi ked som, mu napisal co som dostal zo 632 ky 10 tis otacok ked stala a 165 Km/h pocas jazdy otacky nizsie. |
ja som išiel na j350 220km/h a kto mi verí ? csuka85 ako pozerám teoria všeobecne motorov ty nehovorí nič lebo z j350 pri jej zdvihu 64mm tích 10tis/min nedosiahneš nikdy a keby aj takú velkú piestovú rýchlosť nemajú ani závodné motory ktoré používajú už iné materiali ako sú sračky ktoré sú v jawe, vieš piestová rýchlosť 20m/s je pre závodné motory najvätšia prípustná rýchlost aká može biť a tejto rýchlosty bi v jawe odpovedali už 9tis otáčok, a kde má lada ložiská vhodné pre jawu ? vieš klukoví hraidel je uložení na klzních ložiskách, a vyváženie piestov má vplyv akurát na vybracie a chod motora ale výkon určite nie |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 153669 | Včera: 205444