Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Yamaha demo TOUR 2024

Honda Hornet 2004 - problem s dobijanim - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda Hornet 2004 - problem s dobijanim - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Problém, Elektrika.

27.04.2010 21:20

Honda Hornet 2004 - problem s dobijanim

mildasek
 Kávičkár 

Ikona

caute ludia. mam problem s hornetom 2004 - nedobija baterku. Resp. raz dobija, raz nedobija. Skusal som nasledujuce:

- baterka je nova, banner.
- regulator dobijania je novy.
- alternator som mal rozobraty, stator bol u elektrikara, premerane, v poriadku.
- po poskladani alternatora dobijanie/nedobijanie pokracovalo
- kontakty na 3pinovom konektore aj na vstupe do reglera precistene, vady na pohlad ziadne
- prud na vystupe z alternatora, ked zmeram striedave napatie v troch zltych kabloch medzi sebou je rovnaky okolo 10V
- prud pred vstupom kablovania do reglera - premerane sposobom kabel-kostra - je rovnaky, okolo 7
- ak nahodou po nastartovani dobija, skusam hybat kablami vsade mozne, pre pripad ze by bola iba niekde porusena kabelaz, no napatie neklesa -

(hornet 2004 ma mat dobijanie na baterke 13,5-15v pri 5000 ot/min. Dalsie hodnoty ktore som uviedol neviem ci su spravne vzhladom na absenciu servisneho manualu presne na moju moto)

potreboval by som radu, repsektive kontakt na nejakeho fakt super elektrikara, najlepsie ktory sa venuje motorkam, resp poradit v com by mohol byt este proble, bo ja uz som skusil vsetko mozne co som sa naucil aj co mi bolo poradene a hovno z toho, mam hlavu v smutku, sezona v plnom prude a ja sa susim doma.

Resp keby mal niekto servisny manual na horneta 2003/2004 rocnik, bol by som velmo vdacny.
(manual dostupny na nete - modrocervena obalka - je na rocnik 00/02)
V starsich diskusiach ohladom horneta som sa nic nedocital.

prosim o hociaku - smerodatnu - radu a vopred dakujem.


27.04.2010 22:01

Re: Honda Hornet 2004 - problem s dobijanim

Joker
 Jogurťák 

Ikona

Zmeraj vynutia medzi sebou ohmmetrom. Mala by byt 3x rovnaka hodnota. cca 1,5 - 4 ohmy. U kazdej moto rozne. ale maly by byt rovnake kodnoty. Inak skusim najst v archyve tabulku k tomuto problemu. Uz som to raz riesil. Skus skontrolovat kostru, ak si to uz neurobil. Ako na regleri, tak na kabloch. Cekni aj ci je 100 percentny kontak na poloch baterky vs. kable. Inak je to loteria. Hladas a hladas. Tak to je s elektrikou.


28.04.2010 10:59

Re: Honda Hornet 2004 - problem s dobijanim

mildasek
 Kávičkár 

Ikona

super, dik moc za radu, skusim to vsetko premerat. ak bude ta tabulka, vopred dakujem :-)


28.04.2010 12:04

Re: Honda Hornet 2004 - problem s dobijanim

JURAJ77
 Turista 

Ikona

Môže to byť aj zdanlivo nesúvisiaci problém.
Napr. ja som mal zacviknutú hadičku z palivového čerpadla ktoré bolo tak namáhane a bralo taký prúd,že motorka nedobíjala.Po vyrovnaní hadičky motorka začala doijať.


28.04.2010 13:30

Re: Honda Hornet 2004 - problem s dobijanim

Joker
 Jogurťák 

Ikona

Chcelo by to merat dobijanie v celom rozsahu otaciek. Lebo alternator ti dava pri max otackach cez sto mozno aj cez dvesto voltov. NEviem presne kolko.


28.04.2010 20:10

Re: Honda Hornet 2004 - problem s dobijanim

mildasek
 Kávičkár 

Ikona

Update:

dnes som to premeral podla servisneho manualu...

- odpor na vystupe z alternatora 0,9 ohmu. Podla manualu ma byt v rozpati 0,1 - 1 ohm.
- continuity (neviem ako odborne po slovensky) medzi kazdym kablom z alternatora a kostrou - nie je.
- odpor na vstupe do reglera, medzi zltymi kablami z alternatora - 0,9
- continuity na vstupe do reglera - nie je
- voltaz na vystupe z reglera - v poriadku
- continuity medzi zemniacim kablom reglera a kostrou - je - cize v poriadku
- Battery leakage - ked odpojim minus kabel z baterky a na kabel napojim plusko multimetra a na baterkove minus napojim minus z multimetra - 0. podla manualu max 1,2 mA. tak neviem teraz ci je nula OK.

Neviem presne ako mam zmerat relatko startovania. Ci pri zapnutej motorke, vypnutej, co a ako, som z toho pako co pisu v manualy.

Juraj777 - to moze byt, no nic take som nikde nenasiel a to som mal pred chvilou dole nadrz, airbox, starter vonku a rozobraty alternator. a daval som si sakra pozor aby som nieco nedosral.

Inak som dnes hovoril so sevisakom z hondy zlate piesky, priamo motorky robi a rozmyslam ho ukecat aby si to zobral domov a proste mi to opravil nech to trva aj mesiac. Myslite si ze je to dobry napad?
Este predtym to poskladam cele a skusim sa na tom vozit ze co to povie, ale bude to asi to iste.

Joker - skusim ten alternator zmerat ako si napisal v celom rozsahu otaciek.

Zatial dakujem za rady.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Harley-Davidson

06-MG-Stevio-side

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 231773 | Včera: 166552