Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím. |
podla mna vyrovnavanie podtlaku a pretlaku nad membranou, odzdusnenie |
neviem aky mas karburator, ale na mojej XTZ je tekei, no a ta hadicka tam sluzi na privedenie atmosferickeho tlaku do priestoru pod membranou.priestor nad nou je prepojeny cez dieru v supatku k saniu motora. to sposobuje ze ak sa natoci klapka, tak zacne podtlak cez tu dierku v supatku odsavat vzduch z priestoru nad membranou, rozdiel tlakov nad a pod membranou sposobi nadvihnutie supatka, a nasledne zvisenie vykonu. a este je cez tu istu hadicku privedeny vzduch ktory potom prudi z priestoru pod membranou cez neaku mosadznu nevyberatelnu trisku dolu k ihle a asi rozdiel tlakov pomaha vytlacovat palivo z hlavnej trisky do difuzora. niesom odbornik na fyziku, a uz vobec nie na karburatory, ale ked som cistil svoj, tak som zistoval co ako asi funguje, a takto som to pochopil. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 235324 | Včera: 193689