Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dúfal som, že do tejto rubriky budem prispievať len radami, teraz potrebujem poradiť ja. VT 700 C r.v. 84 doteraz v pohode až na male drobnosti. |
To moze byt vselico,ale najprv by som skontroloval ci ta motorka netaha falosny vzduch cez gumu na karbeci a potom by som siel dalej,ale podla toho co tu opisujes je to vzduchom. |
gumy na karburátoroch majú sotva 3 roky a mali by sediet správne. ani som si nevšimol, že by boli prasknuté. Staré aj nové sviečky bez zmeny. Stale mám taký pocit, že to bude mať niečo spoločné s intenzitou iskry na sviečke a množstvom paliva, niečo ako bohatá zmes alebo stabá iskra, ako beby nedokázalo palivo zapáliť a po pridaní ju pridusí... |
Skus pozriet ja membrany na karburatoroch. Pripadne mozes este vycistit vyfu, ale to je skor problem 2-taktov. |
Podobne sa prejavuje občas aj rozsypaný alebo netesný airbox alebo filter vzduchu, pri určitých otáčkach vznikne pulzácia vzduchu brániaca normálnemu plneniu valcov. Stačí len posunutý filter po "nevinnej" strelbe do karbecu. Asi si to tiež prezrel-vymenil, ale keby predsa nie... |
vyfuk to urcite nebude..... ja by som zacal nastavovanim vymenou sviecok a ci dobre preplnuje alebo co a ako myslis ze si jej nalozil ? havaroval si ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil StuntBiker (22.04.2010 16:29) |
zdravim vas ma podobny problem s TM 125 pri rozbehu ide pekne citim tah motora ako sa stupnuje a v nejakych strednych otackach ju dusi motor sa nevladze rozbehnut do vizsich otacok po prekonani tychto otacok ide uz ako besna. motor je po GO pred mesiacom som dokoncil. vyfuk som vicistil, privera je zlozena dobre inak sa ani neda, su tam 2 srobky na nadstavovanie priveri ale to su iba dorazi pokial hu ma otvotrit a pokial zavriet.poradte pls Upravené 1 krát. Naposledy upravil PifcoTM (22.04.2010 16:39) |
hm..... ja bi som hladal chybu v karburatore alebo nastaveni ked ide vo velkych otackach ako besna tak elektrika,valec,hlava valca a piest+ kruzky musia bit v poriadku ..... |
PifcoTM: to co opisujes robi privera. Na zaciatku je priliz zatvorena, preto to ide dobre v nizkych otackach, ale ked sa dostane do stredu pasma, tak ta diera uz nestaci a ked prekonas otacky, kedy sa privera otvori, tak to zas ide dobre. |
membrany su OK, vyfuky ciste, s filrom som hybal x krat , kontakty som vystriekal, studeny spoj som nenašiel som bezradny... |
Je to na 90%vzduch zaslepky na karburatoroch mas?take gumycky ciapocky? |
aj podla mna tam bude chyba len v karbeci pretesni ho |
bodaj by ste mali pravdu. skusim sa previest bez filtra či sa to nejak zmeni, lukyluk neviem ake zaslepky mysliš, nič take som tam nepostrhol. Je pravda, že vzduchovy filter asi nebude najnovší a tento som nemenil, čo može sposobovat odpor v prietoku vzduchu,čím dostáva bohatšiu zmes, ktorá to može dusiť, to by vysvetlovalo moju teoriu. túto vec som si nepripúštal a spoliehal som sa na netesnosť vzduchovodu od filtra po karbec |
vozit som sa nevozil, ale naštartoval som, vybral filter a este horšie ako s ním. Ale mám ten pocit, že to zlo robí predný valec, začal úple koktat, brblat a strielat do výfuku či nezblbol ten rozumček, čo iskričky riadi alebo čo neviem... mám typ, že to bude kurvítko, ale ktoré... |
ci su dobre kruzky a elektriku do toho bi sam dal vrtat len odbornika |
dnes som dostal tu istú otázku. zmeráme tlaky a potom pojde motor asi na interné |
no skus daj vediet ako si dopadol |
po pridaní striela aj do karburátora aj do výfuku ako keby nejak blbo časovala alebo čo... nejaké rady PROSÍM |
rozobrate som to nemal ale malo by to mat hydraulicke vahatka, a tam myslím nie je co stelovať teraz som si všimol, akoby to jemnučko rosilo, chrskalo von bezin z karburatora cez otvor na napojenie vzduchoveho filtra /prívod vzduchu do karburátora/... Upravené 1 krát. Naposledy upravil mcdalko (14.05.2010 18:55) |
podla toho co opisujes to robilo aj mne a ked som dal zmerat tlaky zistili mi ze vo dvoch valcoch su nizsie tlaky |
mcdalko: napadlo ma, že keď chceš zistiť, či ti to robí naozaj ten predný valec, tak odpoj sviečku z predného a nechaj zapojený len zvyšok. V prípade, že je to naozaj v tom, tak nebudeš cítiť úbytok výkonu, len nízky výkon. Čiže bude slabá ale pôjde plynule Dúfam, že to nejak pomôže |
najprv sa mi zdalo, že to robil len predný, teraz s istotou to robia oba, má to 2 sviečky na valec a sú nové, aj sviečkové káble sú vymenenné, tlaky som zatial nemal kde zmerať, karburátory sú čisté... už neviem čo, kable oholené, žiadny studený spoj ani skrat... |
tak skús ísť len na ten jeden valec ako som písal, skús oba samostatne čo to bude robiť ... |
opravené je...filter, sviečky, zalomená hadička, nastavené... ide ako nová do dvoch dní a za 60 eur... Janko zo Suchej DAKUJEM... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 33922 | Včera: 226293