Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
po dlkšej jazde mi pri volnobežnych otačkach začne svietit červena kontrolka a preblikuje chybovy kod FI..no nič podstatne nieje badat,všetko sa sprava ako ma,vykon aj jazdne vlastnostisa ostavaju nezmenene..po vypnuti motora a opätovnom naštartovani je všetko v poriadku až pokym neklesnu otačky na volnobeh..potom sa to opakuje....poprosil by som o reakcie ak ma niekto podobne skusenosti....alebo tu pomôže len diagnostika? Upravené 1 krát. Naposledy upravil michalm3 (19.04.2010 11:41) |
hmm, kamosovi sa presne toto iste stalo teraz v nedelu na 650strome... vraj problem s Fuel Injection...treba diagnostiku a servis. mozno bude stacit iba vymazat pamat zavad, kedze aj jemu ide moto uplne normalne. |
podľa servisnej knihy by malo pre nejakej chybe vypísať aj chybový kód ktorý začína bud P+4 miestny kód, alebo C+2miestny kod |
ved práve nevipisuje nič okrem toho ,že preblikuju hodiny s F1...asi to vyrieši len ta diagnostika |
Môže byť zaoxidovaný kontakt (toto sami podarilo 2x nahodiť, keď som baštrngoval s káblami za behu - moto chcípla a FI chyba.. stačilo vypnúť/zapnúť a bolo). |
Mne sa podobné stáva, a všimol som si, že keď som išiel napr po dialnici pri vyšších otáčkach, a potom po polhodinke som odbočil, lebo bola obchádzka, a spomalil som a šiel v kolóne 0-20km/h, tak mi to spravilo tiež. Tak som predpokladal, že to bolo kvôli prehriatiu, lebo ja mám vzduchom a olejom chladenú motorku... Motorku som nechal 5min vychladnúť, a OK. |
zdar, suzuki ma vyhodu ze mozes urobit diagnostiku bez servisu na mieste ako pise mizero len musis vedet ktory je to konektor+kusok drotu na prepojenie je to otazka 2min. mne to robila lambda sonda raz ano raz nie vymenil som a bol pokoj, ak nevies ktory konektor je na diagnostiku zajtra to nafotim a poslem! mozno to bude len blbost |
tak chlapci všetkym Vám dakujem za zastavenie a rady...idem to hodiť na diagnostiku a v stredu napíšem čo to bola za zrada...ešte raz vdaka |
Poslal som ti na sukromny mail dve tabulky aj s chybovymi kodmi a popisom zavady! |
...zhoď sedlo, na ľavej strane (kúsok za baterkou) je komplet biely (!! opakujem biely) konektor zalepený čiernou gumovou krytkou (konektor nie je nikam zapojený, len tak si tam sedí) - zhoď krytku, prepoj dva nad sebou sediace spoje (jediné dva spoje spolu susedia a sú na kraji) a zapni kľúčik. To je celá diagnostika. V servise spravia to isté len namiesto prepojenia pomocou kábla to prepoja "špeciálnym" spínačom |
mizero ty si mu to napisal po lopate ale nebudeme ho naozaj navadzat na zle |
Ako už spomínal kolega DVENOHY tiež mi to vypísalo tak som to dnes dal do servisu. Odišlo čidlo tlaku oleja zadného valca. Tak mi bolo povedané po diagnostike. Motorka má 21000km. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 58438 | Včera: 125140