Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím, potreboval by som poradiť mam suzuki dr 650rs a moj problém je že mi klepú výfukové ventily...menil som hlavu, vahadla, veko ventilov a vačku lebo boli pridreté.Všetko okrem vačky bolo z použitej moto ale v dobrom stave.Tak som si to dal poskladať a moto bola tichučká ale len chvíľu.Pri prvej jazde asi po 5 minutách sa mi motor zas rozklepal ako pred výmenou opotrebovaných častí. Tak som dal dole kryt vahadiel a zistil som že výfukové ventily majú veľkú volu tak som ich nastavil, moto bola opať ticha a po cca 5 minutách sa opať ozval klepot,tak som dal dole celé veko ventilov aj s vahadlami či sa nepridreli vahadla, ale nepridreli sa.Tak som to zložil a opať výfukové ventily po jazde klepali..Moja otázka znie prečo sa stále výfukové ventily rozladia až tak že moto klepe jak šrotovník na kukuricu a sacie sú v pohode..Vie mi niekto poradiť? Ďakujem |
predpokladam ze ich nastavujes za studena alebo nieje to piestny cap ,alebo kluka? |
za studena.nie je to piestny čap keďže dám dole kryt na výfukovom ventile tak s ním viem pohnúť hore dole tzn. že je tam strašne veľká vola |
nic ine ma nenapada, jedine ze by sa ti nieco obdieralo alebo slabo zakontrujes skrutku na vahadle, s ktorou stelujes volu ventilu. |
vahadlo ani vacka nevyzera byt opotrebovana..a ta kontra viac sa bojim dotiahnut aby som neurval zavit..i ked ono by to mozno este slo ale bojim sa viac pritiahnut..Mam taky pocit ze to tu uz niekto minuly rok riesil ale nedopatral som sa k tej teme tak neviem ci to aj doriesil |
Po nastavení ventilov si poznač nejakou lepšou fixkou čiarou (trebárs na popisy CD) polohu skrutky a matice voči vahadlu. Ak sa to zasa rozklepe, pozri na čiaru, či je v línii, alebo či to povolilo v nastavovacej skrutke. Ak nie, problém bude inde, ak sa to posunulo, možno bude závit na nastavovacej skrutke, alebo vo vahadle v ťahu a teda vymeniť radšej oboje. Mne tam tie značky fixkou vydržali aj cez tisíc kilometrov a aj na rozvodovej reťazi a ozubenomkolese vačkového hriadela. |
barlac- a co by tam klepalo ked dam dole dekel nad vahadlom a strcim medzi ventil a srob vahadla pomaly skrutkovac.a ked to nastavim opat 0,1mm tak to neklepe a ide moto ovela lepsie ako ked to ma volu jak svina Upravené 1 krát. Naposledy upravil Sportivo2 (11.04.2010 13:13) |
a este jednu vec sa ta spytam.ide o ten motor ,co si spominal ,ze ti ho robil karol1? |
nooo ano je to ono.. a pytam sa preto lebo sa mi uz nexce trmacat k ziaru nad hronom a este otravovat po telefone... tak sa pytam tu... |
preco pouzivas vyraz otravovat.?ved podla toho co tu pises napr.aj ty,tak jeho neni mozne otravovat.pokial to robil,tak v ramci zaruky a podobne ti musi poradit(mal bi) |
keby moto nesla tak je to o inom alebo keby dodaval nove suciastky ale on len zoskladal stare a poopravoval to co nebolo dobre zoskladane mojim skladanim kedze sa len rozladuje nastavenie vyfukoveho ventilu tak sa trepat do Ziaru nebudem alebo otravovat (mne to tak pripada)po telefone.Tak este raz sa pytam tu...neviem co mas za problem ty ale ja riesim svoj tak ak nemas nic produktivne k tejto teme tak poprosim neprispievaj Dakujem |
Sportivo2-nehnevaj sa ale barlac sa ti snažil vysvetliť niečo,v čom ma pravdu.Ako nepoznam Karola1 osobne,no viem že tu chalani o nom pisali a bolo na neho spolahnutie.Takže si myslim,že ak by si mu zavolal a povedal čo sa deje rad ti pomôže.Ja som daval minuli rok v Cechach robiť svojho byvaleho Biga 800-ku a ked som ju doviezol potreboval som si niečo overiť a volal som chalanovi do CR späť a pytal sa.No neva,ak ale mysliš že si to chceš zistiť sam,skus tuto stranku,čo som ti dal dole.Ozaj,nezabudaj na jednu podstatnu vec.Ak tam niečo s prepačenim doserkaš,potom už skutočne Karola1 ani nekontaktuj.Radšej Upravené 1 krát. Naposledy upravil black333 (11.04.2010 14:23) |
Ked si poskladal motor z nových častí, overil si či ti ide do vačky tlak oleja ? Ak to nemazalo, tak si tam, kde si bol pred opravou. Suzuki DR má uloženie vačky, ktoré je velmi haklive na nedostatok oleja. |
marektm - predbehol si ma . Tiež by som tipoval tlak oleja.Aj keď to by mu utekali aj sacie.Ďalšia možnosť mäkké konce ventilov a rozklepáva ich, alebo mäkké stavacie skrutky. |
marektm-ten tlak oleja by som vylucil lebo opotrebenie tam nie je a karol ho kontroloval ked to skladal tlacil do hlavy pod tlakom nejake rozpustadlo alebo nieco podobne aby zistil ci je vsetko dobre prechodne a vtedy aj prisiel ze do ulozenia vacky ide minimum oleja bolo tam nieco vypadnute a na to karol prisiel takze keby sa s tym detailne nehral nad ramec toho co som potreboval tak by som bol asi po prvej jazde tam kde som bol pred vymenou opotrebovanych casti |
Zdravím.Ja mám rovnaký problém ale na DR 350.Pri štartovaní pri studenom motore nie je nič počut , ale za pár minút začnú klepotat ventile a zdá sa mi že iba výfukové.Za cca 3 mesiace som 4krát šteloval ventile a po jazde znovu klepali.Čím by to mohlo byt ? |
ved to tu mas cierne na bielom. plniaci tlak mazania,najskor. karol to meria dakym rozpustadlom,ale ja neviem ake pouziva. to je jeho specialitka. zavolaj jemu |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 127421 | Včera: 120658