Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
...čistenie a údržba KN filtra Upravené 3 krát. Naposledy upravil markus76 (06.02.2006 12:59) |
Amaterovy poradim nejazdit na R1 ale zacinat na niecom slabsom... |
ak chces poradit s PC, je tu zopar sikovnych chalanov. |
...dakujem za radu Vidicom, ale už mám pár záujemcov o moje orgány... |
Upravené 2 krát. Naposledy upravil boriso666 (06.02.2006 14:45) |
Ani som nevedel, ze Yamaha robi nejaku 1000R Mam sa co ucit |
radsej si to daj niekym servisovat napr. v Yamahe |
...DaliXT YAMAHA vyrábala pred R1 - 1000R THUNDERACE 1996-2002 |
platničky idu nalepiť aj sekunďašom.filtre prispôsobit zo škodovky.(80 sk( |
-otazka 1 KN filter nie je to tuningový diel ?? neviem, ak je to vzduchovy papierovy tak sa menia podla manualu /ked ho obcas vyfuknes stlacenym vzduchom nic nepokazis pozor na kvapaliny a fukat zo strany od motora/ ak olejovy tak z olejom Upravené 1 krát. Naposledy upravil temny (06.02.2006 15:15) |
....sokol to by som si nedovolil...len ma už nebaví študovať servisné,užívatelské manuály v ktorých je toho veľa...je to iba čistá teória...a Vaše skúsenosti sa nedajú zaplatit...Vy (všetci motorkári ste ľudia z praxe....keby som vedel tak by som sa nepýtal... |
...temmy ďakujem... |
no ja neviem.... ja ti tiez nieco napisem, sice som nikdy na podobnej masine nesedel ale skus to takto: jedneho pekneho pokojneho dna sa vykotulaj so svojou R1 na cestu a pomalicky sa povoz hore-dole ulicou....ked ta to prestane bavit, sam zacnes pridavat, potom preradovat, a ked uz budu otacky take ze sa cely budes triast ako na koze....tak pekne podradis....po case ziskas cvik.....a je to....dielo skazy dokonane....mozes darovat |
temny |
motul nemaju bezne v servise? co si bol v servise na elektroniku. Motul ti v pohode zozenu aj ked mozno preferuju inu znacku. a ked nie tak co si prinesies to ti tam naleju |
....z manuálu, ktorý nevedel vysvetliť ani rodený angličan... |
v tom manualy moze byt nejaka chyba pri prekladani z japonciny sa to mozno stava |
...kamo ked mas trocha rozumu v hlave nic sa ti nestane....ked sa mas rad a mas respekt pred tvojou R1/1000R/ tak si v poho....vsetko chce len chladnu hlavu a pomaly skusat.... |
...rapid to bolo dobré...ty chodíš tiež servisovať motorku do predajne s elektronikou???...odo mňa chceli zálohu aby ho mohli pre mňa objednať... |
....rapid tie údaje sú zo všetkých YAMAHA manuálov motoriek od roku výroby 1996... |
Je málo prípadov, že niekto začína jazdiť na 1000-ke motorke a učí sa radiť rýchlosti. Väčšinou to ide Upravené 2 krát. Naposledy upravil zeleno (06.02.2006 19:07) |
markus76 filter KN je v podstate dozivotny, kazdych 10-20tis. km treba cistit (pri zavodnom jazdeni aj castejsie) cistiacim pripravkom, preplachnut vodou a nechat ususit, potom sa na filter nanesie konzervacny olej. S otazkami 2,3 nemam skusenosti. Tie platnicky odporucam dat do servisu. Neviem ci su na R1 specialne pripravky, ale odporucam ti zajst do Yamahy a informovat sa tam, popripade ja pouzivam veci co som kupil na pumpe, teda veci na plasty a pod. |
Nazdar ,zaráža ma ako si môže amater kupiť taky stroj ako R1? |
ved gagarin sa tiež učil na vostoku, tak čo... Ked na to máš, prečo so so nekúpil nejaký vyradený závodný špeciál? Mal by si to rychlejšie za sebou. |
no riadna vrazda!! to ako keby si sa pytal ako pilotovat lietadlo v ktrorom si nikdy nebol suhlasim so zelenom...ohladom rad...inak nexces si to premysliet a zacat na niecom mensom?1000 fakt nie je zart a uz povlacila aj skusenyx jazdcov!takze sa vyser na manuali pocuvaj ako masina pradie a rad podla zvuku...je to tazke takto popisovat...proste to xce len trening... |
To nemyslis vazne , ked som ja prvy krat sedel na pinli, tak ten nemal ani tachometer, ani otackomer ani manual som necital a tie 3 rychlosti som sa naucil radit hore-dolu aj bez toho . Ak tu otazku myslis vazne a nerobis si len srandu tak ti odporucam zaradit si na tom rovno 6ku a ostatne rychlosti si daj v servise zablendovat a je to v suchu Ale teraz vazne, kludne preraduje, ked je rucicka otackomera v strede stupnice a nemusis sa nicoho bat, budes mat aj slusnu akceleraciu pri podradeni a nemusis sa ani bat, ze ta to slahne o zem dakde v zakrute. Prajem vela stastia! |
na to kvaltovanie na 1000 ke si dobry typek...sak sa chod previest s dajakym kamossom co sa uz na motorke vozil a povoz sa s nim pozeraj ako to robi a ide to hned...ked mas aj v srdci motorku aj v noci v posteli by si kvaltoval.(skoda ze je zima uz by som isiel aj ja zajehat) |
skus zmenit servis asi je o nicom ked pytaju zalohu aj na 3 litre oleja. i ked je to pomerne bezne ale pytat zalohu na takuto beznu vec coho sa boja?ten olej by predali hoci kedy aj keby si ho nezobral...takze bud je divny predajca alebo ty posobis nedoverihodne |
tie sprostosti o radeni kvaltov mam aj ja v manualy k fazeru1000. tusim aj cisla tam boli rovnake ale moc som sa im nevenoval. radit mas predsa podla toho ako chces akcelerovat pripadne pred akou zakrutou podradovat. 1000ka taha aj v nizkych otackach a tak pri max.pohodovej jazde idem len 6,5,4 ak nejsu moc ostre zakruty a staci cez 2000ot v zakrute. a ak chcem vystrelit dopredu tocim kolko sa da.len pozor pri prudkom pridani na wheelie a pri prudkom podradovani na zablokovane koleso.neviem ci ta r1 ma antihoppingovu spojku.ak by si chcel jazdit podla manualu,predbehne ta aj skoda120. davaj pozor a vela stastia |
palivo sa necisti aspon som o tom nepocul,olej staci pravidelne vymienat-r1 myslim kazdych 6000km vyber si aky chces nezalezi na tom co predava dealer,ak nemas skusenosti platnicky si daj urobit v servise-dobre pneu a brzdy ta na takej svini drzia pri zivote (+ triezva hlava a sebakontrola), na cistenie a udrzbu mas mnozstvo pripravkov od roznych firiem-staci si vybrat. nevidim rozdiel v umyvani,lesteni a mazani medzi r1 a inymi motorkami-nieco je na plast,nieco na chrom,hlinik... Upravené 1 krát. Naposledy upravil majoBA (06.02.2006 22:27) |
ty si mal urcite aj svoj prvy sex s pamelou andreson a jeden dokonaly orgazmus k tomu ze? |
...niekolko slov na záver... Upravené 1 krát. Naposledy upravil markus76 (07.02.2006 7:43) |
markus76: brigadujem na rucnej autoumyvarke: pouzivame pripravky turtlewax, armorall a nerta, je ich milion druhov: na plasty, chromy, disky, proti muskam (je to bomba!!!),na ozivenie plastov, na okna.... su dost drahe, ale efekt je zaruceny. Ale urcite nic nepokazis, ked si moto umyjes jarovou vodou, a na chrom je dobry silichrom (tuba ako zubna pasta) |
markus-neber to tak ze mi sme odbornici a ty amater,..niekto ma iba viac skusenosti....a zacal jazdit o trosku skor ako ty,...ale to neznamena ze jeho poznatky musia vyhovovat zrovna tebe......kazdy raz zacinal....len ma zaraza ze zasa sa cloveku na konkretnu otazku hoci nezvycajnu odpovie az v cca 10tom prispevku....no a co ze zacina na 1000cke.....motorka ako motorka.....ak nemas nikoho od koho by si sa ucil alebo spolu jazdili, skoc si niekde na kludne miesto - velke parkovisko...atd,...a skusaj si vsetko pomalicky a sam....postupne sa vsetko naucis,rady druhych ber casto s rezervou....kazdy je individualita a vyhovuje mu nieco ine.......niet nato ked si vytvoris vlastny nazor.....lebo ked budes iba robit to co vravia druhi bez vlastneho zhodnotenia zblbnes z toho a nikam sa nepohnes.....hlavne rob na motorke vsetko pomaly a opatrne....na zaciatok ti staci ked sa ju za tuto sezonu naucis krotit,...brzdi s predstihom,akceleruj pomaly, za mokra este opatrnejsie....podraduj ako pisali chalani skor pri nizsich otackach -4-3-2000 vtedy by nemalo hrozit ze ta "rozhodi" na vyssie kvalty rad po cca 5-6000 a tak isto to prezijes.......platnicky si nelep ale vymen.....a koli servisu .......skoc trebars k Vadimovi a pokecaj,....a popytaj sa na vsetky veci....hosani ta navedu na spravnu cestu,...alebo vo velkom servise kecaj ale iba s mechanikom co je zadrbany .....na prijme asi nebudu moc ochotne slecinky.......drz sa |
sorry za off-topic , ale : nieje PegasBoy tvoj mladsi brat ? |
Najprv to vyzeralo, ze si robis srandu. Najdi si kamossa, co ma skusenosti a bude ochotny sa ti venovat. Chce to vela jazdit, jazdit, jazdit... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kwasak (11.02.2006 23:44) |
Mal si napisat na zaciatku, ze si si takto dospely stroj kupil koli svojim rozmerom, vyhol by si sa mnohym narazkam! Na cistenie motorky ja pouzivam cistic Motul, krasne ide vsetko dole a zostava vylestena. A nikdy si nedavaj na brzdy WD-cko ... Upravené 2 krát. Naposledy upravil Kwasak (11.02.2006 23:48) |
WD je na brzdy "welmi dobre" oni potom vobec nepiskaju a ani nebrzdia |
Nóó markus 76, na tvoju obhajobu musím povedať keď že si uviedol aj svoje parametre že ozaj na nejakom pinčli alebo skútriku si Ťa neviem predstaviť. |
zacat na litrowej masine? .....akoze w poho...ja som tiez este amater ale poradill by som ti radit pri takych otackach na ake sa citis...... |
NUž vyjadrím sa aj ja: |
DAKUJEM gastan |
ked klesnu pod tak uz mozes podradovat a nie preradovat |
markus76: s tymi otackami to zavisi od roznich prevodov. Ja som si tiez najprv myslel ze neradim lebo boli skoro rovnake, ale daj o 2 stupne dole a uvidis... |
Nuž tie otáčky to je individuálne, zálaží na motore a prevodovke, yamahu r1 som pod sebou az na také dôkladne preskúmanie nemal. |
Markus76 - a naozaj si uz na motorke jazdil? Ved ked ti nieje jasne ze po podradeni ti otacky stupnu hned po pusteni spojky tak to vyzera ze si nejazdil ani na aute... Toto cele ale neplati ked ides do prudkeho kopca a medzi stlacenim a pustenim spojky motorka spomali. Vtedy ti mozu aj klesnut. Aby si tomu porozumel staci ti trochu predstavivosti ako funguje prevodovka. Prvy stupen je najvacsi prevodovy pomer. Cize najvacsie otacky sa rovna najmensia dosiahnutelna rychlost ale najrychlejsia akceleracia. Posledny (myslim ze siesty) prevodovy stupen funguje presne naopak. A tie medzi tym su len prechody medzi. Uz kapis? |
... k tym otackam : ak mas R1 novsiu so vstrekovanim , je jedno , na akych otackach jazdis , motorka ti pojde plynule , rozdiel bude iba vo vykone , ktory budes vyuzivat - kludne tam mozes dat pri 100 km/h sestku a pohodovo sa vozit Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bambulo1 (10.02.2006 8:54) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 15044 | Včera: 193427