Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim Vas, dufam, ze mi budete vediet niekto pomoct. Mam Kawasaki Kx 250 r.v. 98 moto slape uplne v pohode v podstate bez problemov teda az do minulej soboty. Prvy krat som vytiahol moto po zime minuly mesiac precistil karbos vsetko v pohode motorka slapala bez problemov od vtedy som sa vozil zopar krat. Naposledy som sa siel odviezt moto slapala v pohode 1,2,3,4,5 kazda rychlost uplne roztiahnuta az zrazu moto zdusi, uberiem plyn pridam znova a ide, myslel som si ze malo benzinu kukam a dost. Tak znova 1,2,3,4,5 a znova moto zdusi uberiem pridam ide, idem dalej zdusi a dookola. Takze problem : moto taha ide len z nicoho nic ju pridusi uberiem pridam a ide znova robi to aj na inej rychlosti napr aj na 3. Poradte prosim DAKUJEM |
Podla mna sa ti zasekava ihlovy ventil, co vpusta benzin do karburatora, alebo upchaty kohut v nadrzi a nedoteka ti dobre benzin. Ale moze byt aj hoc co ine.... |
skusim pozriet tu hlavnu trisku lebo benzin si myslim ze tecie normalne cez ventil... a je mozne ze by ta triska sposobovala take obsasne prerusenie??? |
zajo, možno ti neporadím, ja nemám takú good moto ako ty, ale ja som mal taký problém ako ty na tom mojom bicykli čo sa nešliape , problém som mal v tom, že nešiel benzín do karburátora a nestihlo ho zásobovať, takže pri veľkej rýchlosti to tiež robilo problém ako máš ty. Vyriešil som to, vyčistením karburátora a uistil som sa či ide dobre prívod do neho. Na ďalší deň som šiel, a všetko ok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pimpollo (03.04.2010 20:13) |
este niekto nieco poradi? mam v plane to zajtra rozobrat tak aby som to nejak skusil komplet vsetko... |
skontroluj si aký prietom má benzínová kohútik na nádrži, prípade filter ak máš, na hadičke, a za aký čas sa naplní plaváková komorači neni kus opchatí ihloví ventil atd |
Pozri si poriadne ci maš vyčistený prívod v karburatore a miesto kde dosada plavakova ihla u niektorých moto bývaju v puzdre kde chodí ihla dierky a tadial preteka benzín zvyknú sa upchať a nestíha dotekať. Prekontroluj si aj výšku plavaka podľa manualu ktorý najdeš na tomto fore. Je to velmi dôležité, chyba je niekde tam tak riadne vyčistiť vzduchom prefúknuť všetky otvory,trisky naštelovať výšku plavaka a potom už iba dreť |
takze som montoval skusal, ale nejde, karbec je komplet precisteny vsetky trisky vsetko...to iste aj ventil na nadrzi precisteny plny prietok 100% ale moto stale prestava ist. |
no ked karburator je OK tak moze to robit aj sviecka alebo mozno aj ale nie som si isty moze sa zasekavat privera ???? |
no nad tou priverou som aj ja premyslal ... ale este som to nikdy nemal rozobrate takze nemam ani sajnu ze ako to vyzera co to robi a ako sa da tomu pomoct |
no tak mozno ju mas zaseknutu a rozobrat to nie je nejaky problem ked mas skusenosty z jawkami ale podobnimi strojmi tak by si to mal zvladnut akurat ze tam je naviac ta privera podla mna bude stacit vycistit a malo by to ist |
mal som 2 x problem z motorkou,,šiel som normálne pridával plyn ale pri vyžšej rýchlosti mašinu zadusilo,,podla sposobu jazdy,,nakoniec to bol bordel v palivovej nádrži,,poupchával sítko a pri vyžšej rýchlosti bolo málo benzinu,,,kamoš vyprazdnil a vypláchol nádrž a očistil sitko v nádrži potom už to bolo ok,,,,možno máš po zime tento problém,,,,ale toto považuj iba za ,,indíciu,,,lebo tvoj problem nemusí bit práve toto,, |
prívera toto nespraví! |
Tibess: ďakujem to je kamaratova praca... ale samozrejme aj model musel byť šikovný |
zdravim Vas, som tu znovu, a zufaly ako hovado, karburator vycisteny, nova sviecka, pretesnena hlava, vycistena nadrz, sitko na nadrzi a moto stale prestava tahat... Normalne sa teraz aj stane ze musim az do 1 podradit lebo nechce zacat ist. Mam novy postreh stava sa jej to len v terene a len prevazne hore kopcom. Napr po ceste sa mi to nestalo ani raz a mozem ju tocit uplne plne tocky.. Poradte prosim som zufaly |
nepostrehol som to mam pocit ze normalne... ale raz som si vsimol ze ked som zastavil a vypol motor tak sa mi dymilo z vyfuku asi cca 5 minut a taky cudny smrad to bol nezvycajny na motorku... ale len raz som to zaznamena potom uz nie |
zajo som tak čítal a uvažoval.To je vodou chladený jednoválec dvojtakt, len pre zápis.A problém je že prestáva ťahať pri vysokých otáčkach a zaťaženom motore.Takže čo sa deje pri vysokých otáčkach?Zvyšuje sa teplota vo válci.Predpokladám že tankuješ 95 uni.Samozrejme že +olej alebo si mieša samo?Každopádne je možné že sa benzím samovolne vznieti pred hornou úvraťou.Ale keď to robí aj za studena tak toto neobstojí. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ToM46 (30.04.2010 0:54) |
vy tu ale vymýšlate. kukal si výfuk? Môžeš ho mať zasratý od karbónu a výfukové splodiny ti nemajú kade "odtekať" a preto ti to dusí, vypál ho poriadne alebo vyčisti je tu o tom diskusií. Kukni najprv koncovku a potom aj koleno |
Takze zavada odstranena, dakujem za Vase rady, este raz som urobil vsetko co tu boo povedane, vycistil som karbik, nadrz, filter vzduchovy, vypalil vyfuk , nova sviecka a moto ide ako hodinky spokojnost nadovsetko tymto povazujem temu za uzavretu DAKUJEM |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 28482 | Včera: 132586