Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte. Poradí mi niekto od elektriky? Kvoli tankvaku nevidím prístroje a na dlhších štrekách sa mi to zdá riskantné ked neviem či mi nesvieti to čo nemá. U Louisa majú digitálny multifunkčný prístroj /tachometer,kontrolky,palivo..../. Mechanik nevie či sa to može namontovat sučastne s original prístrojmi. Odpojit original či možno pridat? Hrozí niečo ked sa to skúsi zapojit zdvojené? Dik. Upravené 2 krát. Naposledy upravil lahim (02.04.2010 9:36) |
Ohľadom technickej podpory je asi najlepšie napísať priamo do Louis-u , fungujú promptne . Upravené 3 krát. Naposledy upravil brazel (02.04.2010 10:16) |
preco na strankach na nete su velmi pekne pristroje, celkom lacne a oni stale montuju do vecsiny motoriek budiky ako pred 20 rokmi, vela nema ani len teplomer a ten vide do 30e a cena motorky je minimalne 10x vecsia |
monolop1: prave preto, leboludia to chcu a potrebuju a za zasuvku si priplatis v znackovom servise zopar desiatok EUR a v neznackovom nemozes, lebo by ti padla zaruka. |
Dik za radu všetkým. Či odveci,či k veci. Tiež som si priplácal za zásuvku a podobné veci. Ale odkazy /opýtaj sa u louisa/ su mi nanič. Keby som vedel nemecky tak sa tam už dávno opýtam. Preto som to dal do diskusie sem. Mrzí ma ale že mechanik v značkovom servise si nevie rady s takouto vecou. Vidím na cestách že tankvaky používa vela ludí a pritom nevidia na prístroje. Mna to teda velmi se..... a preto sa to snažím vyriešiť. |
lahim: asi hlupost napisem, ale ked je to take zle, tak zrejme najdolezitejsie veci su rychlost, to by som vyriesil GPS-kou. A ak mas kontrolku na hladinu, alebo tlak oleja, tak by som k nej paralelne pripojil piskac (taky ako si ludia montujudo aut, aby nezabudli zapnut svetla). Ked sa uz inak neda. Ale verim tomu, ze sikovny elektrikar by to zvladol. |
Tachometer je vyvedený od osky boldenom ako na bicikly ale je meký. Sa mi nezda že by tam bolo lanko. Na starších mašinách bol tachometer pripojený ovela hrubším a tvrdým boldenom. Už som uvažoval nad riešením že kontrolky by som paralelne vyviedol do krabičky niekde na volant a tachometer dal bicyklový. Neviete niekto kde by som našiel schému zapojenia elektriky a tachometra? |
Tento sa mi stááášne páči a je praktický. Mal som aj predtým tiež magnetický a menší a skoro som oň prišiel. Vyšli sme v Chorvátsku z tunela a dostali sme taku šupu zboku od vetra že som mal namále. Tankvak so všetkými dokladmi a telefonom sa ostal hompálať na jednom magnete. Tento ma silnejšie magnety a na lepších miestach. Trochu som hladal o tom prístroji a zistil som že tachometer funguje na magnetický snímač ako bicyklový. Pripojiť ho nebude problém a kontrolky by sa mali asi tiež dať vyviesť. Tie by som ale nechal elektromechanikovi ak sa na to dá. Aj tak su dosť nešťastne umiestnené na nádrži. Mam vyklápačku a musím dosť skloniť pohľad ak chcem na ne hodiť očkom. Ešte počkám či niečo o tom zistí u Louisa jeden známi a bežím poň. |
lahim, pokial sa jedna o rychlost, tak by si mohol pouzit bezdrotovy sigma sport 1609 sts tusim, ten ukazuje aj vonkajsiu teplotu, mal by byt vodotesny a podsvieteny, ale nadrz a olej na nom neuvidis. |
Tiez mi niekedy vrta v hlave, naco davaju designeri tie budiky do nadrze, ked im musi byt jasne, ze to je potom blokovane tankvakom. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 226285 | Včera: 200010