Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
v ceskom Motohouse 4/10 je zaujimava analyza ... sa lepsi (a drahsi) benzin vyssi vykon? |
to uz mam davno odskusane jediny rozdiel je vetcsi prievan v penazenke... |
asi tak nejak ako to tu je spomenuté... prievan v peňaženke... inak nič, jediný rozdiel že pri bežnom benzíne sa za tie prachy povozíš viacej... |
Ja som tankoval drahsi benzin(presne shell V-power racing) a ano bolo to citit hlavne v sprinte..... ale ako na top speed neviem..... |
V-power vraj precisti ventily, vraj. |
janoval: este si nevidel 2T s ventilmi? Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (14.03.2010 8:02) |
keď chcú viac zarábať, tak musia dáku chu...vinu vymyslieť |
Ako sa dá geniálnou reklamnou kampaňou zmeniť odpad na exkluzívny produkt: |
V dnesnej dobe tankujete z kazdej pumpy Slovnaft benzin. S rozdielom tym ze napr. (V-Power Racing Shell) benzin obsahuje svoje aditiva. Zak ako si ich dava dajme tomu ja OMW. V-Power tankujem do motorky aj do auta a pocitujem rozdiel, nie vykonovy, ale skor tichsi chod motora a ma tendenciu byt ostrejsi. S tym ze to pomoze ventilom a podobne ... urcite je rozdiel v benzine moj nazor |
Ja si myslím, že najväčší zázrak je placebo efekt |
Mam pocit, ze moto si nevedia upravovat predzapal na zaklade senzora klopaveho spalovania , teda kedze ho nemaju , ale idu len podla mapy alebo nejakeho podtlaku , zalezi od vyhotovenia, preto ziaden rozdiel vo vykone. |
maTooB: |
tref: 2T s ventilom. konkretne 2T-diesel. nehovorim, ze sa pouziva na moto, ale aj 2T - moze mat ventil. nedalo mi kedze je to offtopic. |
Ja som to nepisal,ze som to potreboval na cistenie, ale len shel racing neni :-/ takze som musel kupit shell V-power racing..... a vraj cisty ventily, ale ako tak bol cistejsi piest a aj hlava valca(utrel som len s handrou a akoby to bolo nove) |
presne v tom motohouse pisali, ze drahsi benzin zdvihne vykon len pri nastaveni palivovej mapy a nejajakych dalsich upravach, jedine ze drahsi benzin znizuje hlucnost, klepanie motora |
[null ]www.omv.sk/portal/01/sk/!ut/p/c5/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xB... |
benzin s vyssim oktanovym cislom jelepsi iba pri motoroch s vyssou kompresiou. |
mno co som cital ... tak ked natankujes "lepsi" benzin ...tj s vyssim oktanom ... musis upravit aj zapalovanie aby si z toho dostal vacsi vykon, ak nie ..tak je to ozaj iba pre efekt na uctenke |
čo znamená oktánové číslo? množstvo oktánu v benzíne- antidetonačné číslo. V motore nesmie nastať detonácia(výbuch), palivo musí pekne rovnomerne zhorieť. Detonačné spaľovanie sa v starších autách prejavovalo ako klepanie-preto ten klepavy senzor. V sucastnosti je hlava valca upravena tak, aby samotným tvarom spaľovacieho priestoru sa zabraňovalo detonácii. Preto napr do Hrocha môžeš natankovať aj benzin s nižším oktánom(ak najprv vyhodíš katalyzátor). |
mohli by dat aj nizsiu spotrebnu dan na benzin na leto by sa to dost hodilo |
Ak budú smeru klesať pred voľbami preferencie, tak fico tú daň zníži, neboj. |
no jasne |
ludia ti mozu slubit vsetko mozne..... len ab dosiahli svoje |
Tankovat 100 oktan do moto velmi zmysel podla mna nema. Jedine motory ktore dokazu viuzivat skutocny potencial visoko oktanovych paliv su sportove motory ako na wrc strojoch a podobne. Tam oktany idu aj nad sto. Vysokym oktanovim cislom sa predchadza samovznieteniu paliva vplyvom tlaku pred zazehnutim iskrou. Cim vissie oktanove cislo benzinu, tym vecsi tlak vo valci je povoleny pred samotnym zazehnutim paliva. |
kamarat chodi s upravenou feliciu na svalom a ten dava octan plus od nejake firmy a ma az 106- 110 octanov ale nie kvoli vykonu ale aby mal lepsi chod pri vysokych otackach, videl som to predavat aj mototechnach ale podla mna zbytoccne vyhodenie penazi, |
do svojej motorky mi mechanik absolutne neodporucal taknovat 100oktanovy benzin ... |
Podla mojho nazoru je dobre sem-tam po nejakych tych km pouzivat ten benzin v automobiloch ktore jazdia vacsinou na spotrebu a maju uz egr ventil. Natankovat aspon 10-15 l a motor poriadne povytinat nech sa precisti cela sustava, to som riesil prednedavnom na nasej astre....u motoriek je to asi nanic pretoze pokial moja pamat siaha nemaju egr ventily a vacsinou tocia viac otacok ako automobily takze ten karbon a svinstvo nestihnu nasadat |
"Benzín od Shell má kvalitu ako v Tescu" |
95 alebo 98 do motorky uplne staci....netreba to silit...pre istotu.... |
Takže 95 oktánový benzín mi karbonizuje motor a 100 oktánový dekarbonizuje.Hmm. |
egres asi to nezalezi od oktanoveho cisla ale od konkretnej benzinky a aditiv ktore do toho benzinu primiesavaju. Na nasej astre 1.4 16V som dlhsiu dobu tankoval na benzinke Bio-plus a jazdil vacsinou v kolonach a na spotrebu cize prdkanie 2000-2500 otacok. Po case ked som siel z kopca sa tozsvietila kontrolka spalovania motoru. Na diagnostike v servise vyhodilo chyby nedokonale spalovanie a zla cinnost egr ventilu. Rada v servise? Natankujte kvalitny benzin a aspon 50 km jazda nad 4000 otacok. Vysledok? Uz 2 mesiace mam s tou kontrolkou pokoj. |
No raz za čas to uškodiť nemôže ani rozpočtu ale aby som neustále jazdil na 100 oktánový sa mi moc nepozdáva... to by boli drahe kilometre... |
A kam sa stratí odstránený karbón po použití 100 oktánového benzínu.Hmm |
egres2 asi mu da taky tlak do atomu ze ho rozlozi a spali vznikne exotermicka qvazireaktancna difuzna permanencia ... a karbon je fuc ... tak to je ... veru veru ... |
mali by sme ist v lete blokovat ulice jak kamionisti mozno by dali pred volbami lacnejsi benzin,aby ziskali zopar hlasov naviac.... |
ja praveze chcem 100 oktanovy, mam ostre cdi a 13,5:1 kompresiu a to je presne to co potrebujem aby som z toho 100oktanoveho vybuchal nieco navrch |
LPG ma bezne cez 110 oktanov.. nemyslim si ze by niekto postrehol zvysenie vykonu po montazi splynovaca |
copy nie su tie clanky nejake stare? |
Už sa konečne spamatajte, namatkovo citam prispevky a kazdy tu keca o zvysenie vykonu bla bla bla bla ... to ze tankujem do motorky V-Power Shell 95/100 je kvoli tomu ze benzin obshauje aditiva, ktore kladne prospievaju motorku a hlavne motory co maju vstrekovu jednotku. Nejedna sa tu o zvysenie koni a maximalky ... Aditiva znizuju hlucnost motora a ma vplyv na ventily |
V-power ,to si musim vyskusat ten benzin...najblyzsie ked budem tankovat tak ho zoberem....a uvidim jako bude brblat motor |
ja netankujem V-power...to su zbytocne vyhodene peniaze. Tankujem obyč 95ku |
urcite staci davat do moto len 95....ale raz zacas skusti zobrat w-power |
www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vysokooktanova-paliva... |
dokonca este isiel aj hore benzin.....znova mame tusim benzin najdrasi z okolitych krajin |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 53598 | Včera: 226769