Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Žeby to bol prototyp? - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuŽeby to bol prototyp? - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

17.02.2010 9:27

Žeby to bol prototyp?

MisO2691
 Edvenčr 

Ikona

To sa mi ešte nestalo, že by som nenašiel nejakú motorku na nete, ale teraz som zisti, že všetko je možné :-( . Kúpil som ju od kamoša, ktorý ju doviezol z Talianska (zháňal som si takú motorku na ktorej je kopec práce aby som sa cez zimu nenudil). Keď som si ju doma podrobne prehliadol, zistil som že je na nej roboty na dve zimy :-). Ale teraz k veci. Na kostre som našiel vyryté tieto písmená:
DGM 50 128 OM
CB 125 X *004795*
z čoho som usúdil, že ide o Hondu CB 125 (nápis Honda je na nádrži aj na motore). Na nete som našiel kopu CB-čiek, ale väčšina je dvojvalec a tá jednovalcová menšina vyzerá úplne inak ako tá moja (tak staro). To mi ani tak neprekáža – s tým sa dá žiť, ale potreboval by som zistiť v ktorom roku bola moja motorka vyrobená, pretože od istého roku boli CB-čky 125 vyrábané s 12V elektrikou. Ak by niekto vedel ako zistiť akú mám elektriku bez určenia roku tak nech napíše – každá rada dobrá. Ešte nejaké fakty a obrázky ktoré pomôžu pri vyhľadávaní:

výrobca: Honda (vyrobené v Taliansku)
model: CB 125 ????
typ motora: jednovalec 4T
objem: 125
chladenie: vzduchom
prevodovka: M4
predná brzda: jednokotúčová
zadná brzda: bubnová
kolesá: 18“

Pozri obrázok
Pozri obrázok

Priorita je zistiť či je to 6 alebo 12 V motorka, ak by niekto dokázal zistiť aj rok, tak by ma to potešilo.
Za príspevky vopred ďakujem.


17.02.2010 9:30

Re: Žeby to bol prototyp?

Ozzac
 Skútrista 

Ikona

vymontuj niektorú žiarovku a pozri si to na objímke ;-)


17.02.2010 9:38

Re: Žeby to bol prototyp?

Napíš VIN kód.


17.02.2010 9:44

Re: Žeby to bol prototyp?

Ozzac
 Skútrista 

Ikona

mohol by to byť rok 82´


17.02.2010 9:47

Re: Žeby to bol prototyp?

Po roku 82 začínal VIN kód písmenami JC....... Také čosi pohľadaj.


17.02.2010 9:50

Re: Žeby to bol prototyp?

tref
 Turista 

Ikona

ak je elektrika 6V (alebo 12V) tak je aj kazdy spotrebic 6V, cize ako pisal Ozzac, vyber ziarovku a pozri napatie na objimke.


17.02.2010 10:00

Re: Žeby to bol prototyp?

MisO2691
 Edvenčr 

Ikona

este som zabudol dodať že kamoš na nej trocha jazdil a že zapájal 6V aj 12V baterky - dobýjanie mu vtedy nnešlo tak chodil len na betrke aku mal doma
žirovky na nej nie sú, možno ich odpálil 12-kou baterkou a potom vyhodil, ale ešte pozriem tie objimky
VIN číslo som hľadal ale na kostre je len to čo som písal hore, ale dnes asi budem dávať dole motor tak sa pozriem aj na zbytok kostry a aj na motor


17.02.2010 10:04

Re: Žeby to bol prototyp?

Ozzac
 Skútrista 

Ikona

Ani v tých budíkoch nemáš žiarovky?


17.02.2010 10:04

Re: Žeby to bol prototyp?

MisO2691
 Edvenčr 

Ikona

ročník 82 mal 5-stupňovú prevodovku, ja mám 4


17.02.2010 10:04

Re: Žeby to bol prototyp?

jawa555
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

nemá náhodou aj batériu ?? pozri na nej koľko píše . prípadne ako ti radili skontroluj spotrebiče a uvidíš :-O


17.02.2010 10:27

Re: Žeby to bol prototyp?

MisO2691
 Edvenčr 

Ikona

teraz som sa bol pozriať a nájsť na naj ešte nejaké celé žiarovky aaaaaa našiel som dve:
jedna v budíku - 12V
druhá v prednom svetle - 6V
Keby ste videli čo ešte som v prednom svetle našiel :-))) -keď som otvoril svetlo tak sa na mňa vysypala polovica kabeláže, asi väčšina káblov je od smeroviek no neviem si predstaviť ako tam tie káble napchali - ja ich asi nakoniec odstrihnem lebo sa nedá nasadiť svetlo naspäť.


17.02.2010 10:46

Re: Žeby to bol prototyp?

jawa555
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

skôr bude 12V ako v budíku lebo to málo kto mení ale so svetlometom sa hrá kadekto


17.02.2010 10:55

Re: Žeby to bol prototyp?

cbr75
 Edvenčr 

Ikona

pozri brzdovu hadicku tam tiez zvikne byt rok vyroby alebo nejake plasty z druhej strany zvyknu byt oznacene rokom vyroby


17.02.2010 11:10

Re: Žeby to bol prototyp?

jawa222
 Bahniak 

Ikona

mozno ked ma malo nabehanych km mozno su aj origo pneu ked ich nikto nemenil za nove aj na nich je rv.


17.02.2010 11:19

Re: Žeby to bol prototyp?

matobaf
 Kávičkár 

Ikona

mozno to ani nenajdes podla tych cisel, moze to byt vyrobene pre azijsky trh a pravdepodobne niekde v azii, napriklad v indii, aj zmontovane....

je to mozne natocit? ak ano, daj premerat alternator, zaroven aj hned premerat regler...ak je to ale odpalene, tak drzim palec pri zhanani nahrady, tam pomoze asi jedine ebay...


17.02.2010 12:18

Re: Žeby to bol prototyp?

eNeM
 Geriatrik 

www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cb125s%2076...

www.abacuscaralarms.co.uk/bikes/classic_bikes...

ale to tvoje sa uvádza ako model x, zrejme tam bola kapotáž malá na svetle:

www.motomanuali.com/immaginiweb/galleriaimmagini...

Je to staré ako prase :-D daj to do pôvodného stavu [dobre]


17.02.2010 12:19

Re: Žeby to bol prototyp?

eNeM
 Geriatrik 

Podľa toho druhého linku je baktéria 6V ;-)


17.02.2010 12:49

Re: Žeby to bol prototyp?

marceld
 Turista 

Ikona

uz len ten problem, ze v dokumentacii je to 5 st prevodovka a MisO tvrdi, ze ma 4.. Otvor ju, mozno tam niekdo nieco fusoval.. a original mozno naozaj 5. ?.


17.02.2010 13:18

Re: Žeby to bol prototyp?

marceld, mňa napadlo presne to isté, veď motory CB 125 majú od praveku 5 kvaltov.
Navyše táto mašinka vyzerá ozaj na taliansky zlepenec, kolesá totálne kopírujú dizájnom nýtované Comstary (čo mali cesťáky 125 od Hondy v roku1982, napr. malý Dream), sú však "celohliníkové", motor je ešte bez štartéru z praveku (kľudne môže mať ešte 6 V alternátor), kotuč vpredu však z praveku nie je. Schránka pod sedadlom je tiež asi prisťahovalcom.
MisO2691, [dobre] budeš mať príjemnú zábavu ;-)


17.02.2010 13:24

Re: Žeby to bol prototyp?

Ozzac
 Skútrista 

Ikona

Nie je toto ten tvoj DRAK? napíš majiteľovi:www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda...
alebo starší model www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=13...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Ozzac (17.02.2010 13:30)


17.02.2010 15:06

Re: Žeby to bol prototyp?

MisO2691
 Edvenčr 

Ikona

Teraz som prišiel z garáže (motor je už dole) a po prečítaní príspevkov musím pochváliť RobaNM ktorý našiel asi jedinú fotku mojej motorky v pôvodnom stave:

Pozri obrázok

teraz mi už len stačí zistiť v ktorom roku sa vyrábala a podľa toho vyriešim aj ten problém s elektrikou.

a ako ste spomínali s tou 5-stupňovou prevodovkou - aj mne je to čudné, uvidím ako to bude vyzerať zvnútra (- dnes večer alebo až zajtra sa pustím do operácie)


17.02.2010 17:51

Re: Žeby to bol prototyp?

Pekné, MisO2691, dúfam, že aj tá tvoja bude čoskoro taká istá [dobre] [dobre] [dobre]


18.02.2010 13:06

Re: Žeby to bol prototyp?

eNeM
 Geriatrik 

miso, ak ju dáš do takého stavu, tak [dobre] [dobre] [dobre] úžasný nízkonákladový citibike [dobre]

Inak, toto sú 80-te roky ;-) tipoval by som medzi 81 - 84 :-)


19.02.2010 10:17

Re: Žeby to bol prototyp?

MisO2691
 Edvenčr 

Ikona

V orig. stave by to bola pekná mašina ale už dvoch veterávov mám (na čz 175 477.01 r.69 som hrdý - pôvodny stav, ešte mám od nej aj starý TP :-) ). Skôr ju prestaviam na 21. storočie, na konkurenciu Hondy cbf 125 :-P .



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 68403 | Včera: 235461