Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
|
JA TI NEVIM, ALE STAVA TECE CELKOM DOBRE ALE KUKNEM NA TO AK TAM DAKE SITKO VOBEC MAM |
Nič zatiaľ neprefúkavaj. Neviem, aký máš karburátor, ale na dne plavákovej komory máš pravdepodobne vypúšťaciu skrutku. Zavri benzínový prívod, vypusti tou skrutkou plavák, do nejakej flaše potom vypusti aj z nádrže (kohútik na rezervu!) "spodok" benzínu, asi tak pol litra - liter. Potom to všetko poskladaj, dbaj na tesnosť, ale neutrhni závit, trošku novodobého "hermetiku" neuškodí, ale musíš to mať vytreté dosucha. |
u mna boli tieto príznaky sposobene ak sa dobre pametám zlým tesnením pod vekom ventilov ale presne to robilo aj iným ludom a tým to spôsobilo volačo iné ale to treba vyhladat v starších témach, skus vo vyhladávači |
..pocul som ze to moze robit aj po vymene vzduchoveho filtra za iny ako original , sa prechlasta .. |
Treba určiť diagnózu, opravovať až potom. Sajrajt v palive alebo zamrznuté (dokonca nezamrznuté) kvapôčky vody dokážu vyvolať podobné správanie, neprejdú cez dýzu. PAKKK píše, že keď to odstavil, fungovalo to dobre. |
u mna to bolo pod vekom, nie pod hlavou, z kompresiou nebol problem.vraj to mohlo chtat falošný vzduch, po oprave to išlo jak pred tým.Mal som viditelné miesto kde unikal olej,bola utrhnutá skrutka, musel som rezat nový závit do hlavy. |
ja som mal ten isty problem,na volnobeh to islo ale po pridani plynu to dusilo az dochlo, |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 40441 | Včera: 112285