Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím, poradil by mi niekto kde by som zohnal hodnoty na nastavenie zapaľovania na Yamahu |
Optimálna hodnota býva na japonských kroskách označená ryskou na prírube statora, |
Zeleno ->to mi je jasné, len potrebujem vedieť koľko mm pred hornou úvraťou sa tie rysky stretávajú, bo v Yamahe majú hodnoty len od r.v.1996. |
Neviem načo potrebuješ údaj predzápalu v mm. Keď nastavíš stator na rysku, je hodnota predzápalu správna. Ak ho chceš zväčšiť, alebo zmenšiť, natoč mierne prírubu a vyskúšaj. |
Zeleno ->Vďaka , som ťa najprv zle pochopil, vyskúšam to a potom sa ozvem či to ide, Zatiaľ |
UZ KED SME PRI TOM-MAM YZ 250 94,ZA STUDENA MI NECHCE NAKOPNUT ANI ZA BOHA,ALE NA ROZTLACENIE CHYTI NA METRI.ZA TEPLA KOPE NA SUPU.JE TO V ZAPALOVANI ALEBO V KARBURATORE? |
Truba: nedá sa to jednoznačne rozhodnúť. Vyzerá to, že na studeno je trochu chudobná zmes a |
PAR KRAT ZVYKNEM KOPNUT BEZ SYTICU A BEZ PLYNU,POTOM PAR KRAT SO SYTICOM BEZ PLYNU A POTOM PAR KRAT SO SYTICOM A S PLYNOM A POTOM TLACIM. KED TLACIM,TAK CHYTI AJ BEZ PLYNU NA SYTIC,ALE AJ S PLYNOM.PIEST,PREDZAPAL A VALEC-OK.SVIECKA NGK BR8EIX,SKUSAL SOM AJ BRISK,AJ NGK B8EG.FURT TO ISTE. AKY ODTRH MAM DAT NA TU NGK?TAK AKO JU VYBALIM,ALEBO UPRAVIT?TERAZ SOM ZNIZIL HLADINU V KARBURATORE,LEBO SA MI PRI NIZSICH OTACKACH ZVYKLA ZALIAT,ALE ESTE SOM NESKUSAL-KOSA JAK SVINA.(ALE KOPAL SOM A NIC.SVIECKA MOKRA). |
Skús ešte novú sviečku s odtrhom 0,5 a pri štartovaní zavri benzín. Ak nedrží ihlový ventil, |
SKUSIL SOM NOVU SVIECKU,ZAVRETY BENZIN,PAR KRAT KOPOL A NIC.BEZ SYTICA,BEZ PLYNU.SVIECKA VLHKA,MALINKO,ASI TROCHU BENZINU DOSTALA,LEBO V KARBURATORE BOL,ALE LEN MALO.POTOM SOM SKUSIL TO ISTE,ALE OTVORIL SYTIC A NIC,SVIECKA BOLA UZ MOKREJSIA.ISKRA PEKNA MODRA,ZAPALOVANIE PRESNE NA RYSKACH. MOZE BYT ZE MAM SLABU NOHU? |
Skús kopnúť pri otvorenom kohútiku , raz dva krát so sytičom a zavretým plynom , potom sytič zavri , daj plný a skús kopať ďalej. Princíp tohto postupu je v tom , že najprv zmes obohatíš a potom, pri plnom plyne postupne ochudobňuješ , až by sa mala dostať do zápalného rozmedzia. |
VYSOKY KOMPRESNY POMER BY SA (AK SA NEMYLIM) PREJAVIL TYM,ZE BY NAKOPAVACKA ISLA DOST TAZKO.MOJA IDE TAK NORMALNE.SKOR MAM POCIT,ZE MA NA VRCHU VôLU,CIZE IDE NAPRAZDNO ASI 30-40 STUPNOV.TO BUDE ASI ODLOMENY NEJAKY ZUB ALEBO CO. UZ SOM KVOLI TOMU AJ SKRACOVAL NAKOPAVACKU. UZ KED SME PRI NAKOPAVACKE-ODISLO MI TO PUZDRO CO JE VO VNUTRI,SPRAVIL SOM NOVE Z TAKEHO PLIESKU,ALE NECHCE MI PORIADNE DRZAT PRIKLOPENA PRI VYFUKU.KED TO VYBERIEM DAM NOVU SRUBU,TAK TO DRZI,ALE NIC MOC,NIEKEDY SA SAMA ODKLOPI.POTREBOVAL BY SOM NOVE PUZDRO,NEVIETE MI NIEKTO ZOHNAT? NIKDE TO NEMAJU,LEN KOMPLET S NAKOPAVACKOU ZA 6 LITROV, SYTIC KED ZAVRIEM,VOLNOBEH ZASRUBUJEM NA DORAZ,TAK CELKOM TESNI(SKUSAL SOM FUKAT). |
ked mne nechce startovat pekac alebo jawasaky kros tak mam stlaceny sitic, tocim z plynom a kopem jak o zivot...obcas to funguje ale vecsinou pouzivam roztlacaci starter |
KED VELA KOPEM-BOLI MA NOHA A ZAHADZEM SVIECKU TAKZE TIZ RADSEJ ROZTLACACI STARTER,CHYTA HNED |
KVOLI TOMU ABY SME TO NEBLOKOVALI SOM ZALOZIL NOVY PRISPEVOK.TAKZE K MOJMU PROBLEMU PROSIM REAGOVAT TAM.(PROBLEM S NAKOPAVANIM...YZ 250).DIK |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 52842 | Včera: 206083